Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolumni: En voi surra Charlie Kirkin murhaa Tässä syy!

Vierailija
29.09.2025 |

Niin, miksiköhän tässäkin juuri naiset vasemmalla niin helposti hyväksyvät poliittisen väkivallan ihmisten mielipiteiden takia? Miksi niistä saa niin kaunaisen vaikutelman? Kuitenkin se valta voima ja kunnia on aina miesten käsissä eli miksiköhän feministit sellaista edes ajaisi? No koska eivät ymmärrä omaa parastaan. Oikeasti ne itse käy kaunalla, vihalla ja suvaitsemattomuudella. Ne on kaikkea mitä kertovat etteivät edusta. 

Se kertoo ennen kaikkea ajastamme: poliittinen vastustaja ei ole enää vastustaja hänestä on tullut vihollinen, jonka kuolema nähdään oikeutettuna. Samaan aikaan kun vasemmisto huutaa sananvapauden, empatian ja ihmisarvon puolesta, se pystyy riemuitsemaan kylmästi siitä, että eri mieltä oleva ammutaan lavalle mikrofonin varteen.

Tätäkö on se kuuluisa suvaitsevaisuus?

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/b4b1c9b2-d080-4470-b431-4ad1d8cc7cd4

Ongelma on että vasemmalla hyväksytään poliittinen väkivalta. 58 Demokraattia ei suostunut edes tuomitsemaan Charlie Kirkin murhaa.

https://x.com/FoxNews/status/1970179434981601448

https://x.com/RepBrandonGill/status/1967983825788850497

Kommentit (269)

Vierailija
261/269 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lasketaan sukupolveksi 30 vuotta, niin sisällissodasta on yli 3 sukupolvea. Minun isoisä olisi voinut sotia silloin ja olen 65 v.

Entisaikaan sukupolven käsite oli yhden ihmisen elinikä. Suomesta löytyy lähes 110-vuotiaita ihmisiä, joten on ihan validia sanoa, ettei sisällissodasta ole kulunut vielä yhtäkään sukupolvea.

Sukupolvea erottaa siis vähintään noin 20 vuotta, nykyään aika usein 30 vuotta ja ylikin.

Vierailija
262/269 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö, en mä kyllä usko, että vasemmistolaiset naiset hyväksy poliittisia murhia. Kirk edusti asemyönteistä ja abortin vastaista evankelikaalista oikeistoa, joka kylvää itse väkivaltaa puheissaan. Murha tuntui väärältä, mutta hänen mielipiteensä oli täyttä roskaa. M49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/269 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunge sinä venäjämielisyys sanonkomäminne.... Isoviha, pikkuviha ja Suomen käyttäminen taistelukenttänä sekä viimein hyökkäys itsenäiseen Suomeen ei voi herättää kuin rässyvihaa. YYA aikakin oli pakollista kumartamista, kun Suomi miellettiin Saksan kumppaniksi toisessa maailmansodassa. Onneksi meillä oli tuolloin reaalipoliitikko Kekkonen

No jos puhutaan Suomen käyttämisestä taistelukenttänä, niin Ruotsi on ollut siinä paljon taitavampi. Ruotsi hyödynsi Suomen maaperää lukuisissa sodissaan Venäjää vastaan. Ruotsalaiset tekivät myös rotututkimusta yhdessä kohtaa ja totesivat suomalaiset alemman tason roduksi. Tämän perusteella he oikeuttivat kaikenlaisen kansamme hyväksikäytön.

Eipäs nyt viedä tätä sivuraiteelle, Vladdu. Toki ruotsalaiset ovat taistelleet ryzyjen kanssa Suomessa...

Vierailija
264/269 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunge sinä venäjämielisyys sanonkomäminne.... Isoviha, pikkuviha ja Suomen käyttäminen taistelukenttänä sekä viimein hyökkäys itsenäiseen Suomeen ei voi herättää kuin rässyvihaa. YYA aikakin oli pakollista kumartamista, kun Suomi miellettiin Saksan kumppaniksi toisessa maailmansodassa. Onneksi meillä oli tuolloin reaalipoliitikko Kekkonen

No jos puhutaan Suomen käyttämisestä taistelukenttänä, niin Ruotsi on ollut siinä paljon taitavampi. Ruotsi hyödynsi Suomen maaperää lukuisissa sodissaan Venäjää vastaan. Ruotsalaiset tekivät myös rotututkimusta yhdessä kohtaa ja totesivat suomalaiset alemman tason roduksi. Tämän perusteella he oikeuttivat kaikenlaisen kansamme hyväksikäytön.

Eipäs nyt viedä tätä sivuraiteelle, Vladdu. Toki ruotsalaiset ovat taistelleet ryzyjen kanssa Suomessa...

Toki Venäjän vallan alaisuudessakin oli huonoja kokemuksia. Sortokaudet hyvänä esimerkkinä. Periaatteessa se riippui ihan kulloisestakin tsaarista, että miten Suomea kohdeltiin. Aleksanteri II on esimerkki hyvästä tsaarista, jota suomalaiset arvostaa vielä tänäkin päivänä.

Vierailija
265/269 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö, en mä kyllä usko, että vasemmistolaiset naiset hyväksy poliittisia murhia. Kirk edusti asemyönteistä ja abortin vastaista evankelikaalista oikeistoa, joka kylvää itse väkivaltaa puheissaan. Murha tuntui väärältä, mutta hänen mielipiteensä oli täyttä roskaa. M49

Joku esimerkki olis toki kiva kuulla siitä, miten Kirkin puheet edusti väkivaltaa. Toki tiedän jo, ettei sellaista tule. Huudellaan vaan, vaikkei olla koskaan kuunneltu ainuttakaan puhetta Kirkiltä. Sellaista se on tällä palstalla.

Somesta kyllä löytyy pilvin pimein jos kiinnostaa katsoa.

Vierailija
266/269 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku esimerkki olis toki kiva kuulla siitä, miten Kirkin puheet edusti väkivaltaa. Toki tiedän jo, ettei sellaista tule. Huudellaan vaan, vaikkei olla koskaan kuunneltu ainuttakaan puhetta Kirkiltä. Sellaista se on tällä palstalla.

Somesta kyllä löytyy pilvin pimein jos kiinnostaa katsoa.

Mainitse edes yksi esimerkki, jossa Charlie Kirk kannattaa mielestäsi väkivaltaa. En pidättele hengitystä vastaustasi odotellessa.

Vierailija
267/269 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Charlie Kirk? Never heard.

Vierailija
268/269 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump suri "rakkaan ystävänsä" kuolemaa 2 millisekuntia ja alkoi puhua golf-kerhon uudesta rakennushankkeesta.  Rba Kirk suri vielä lyhyemmän aikaa ja kaappasi vallan miehensä misogyynisetäkerhossa.

Vierailija
269/269 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpilla, Putinilla ja perussuomalaisilla on tismalleen samat arvot. Putinin kauniita sanoja Kirkistä ei vain ole saanut palstalla referoida, kaikki aloitukset poistuvat heti:

https://www.suomenmaa.fi/uutiset/putin-charlie-kirkista-sankari-joka-ed…