Kolumni: En voi surra Charlie Kirkin murhaa Tässä syy!
Niin, miksiköhän tässäkin juuri naiset vasemmalla niin helposti hyväksyvät poliittisen väkivallan ihmisten mielipiteiden takia? Miksi niistä saa niin kaunaisen vaikutelman? Kuitenkin se valta voima ja kunnia on aina miesten käsissä eli miksiköhän feministit sellaista edes ajaisi? No koska eivät ymmärrä omaa parastaan. Oikeasti ne itse käy kaunalla, vihalla ja suvaitsemattomuudella. Ne on kaikkea mitä kertovat etteivät edusta.
Se kertoo ennen kaikkea ajastamme: poliittinen vastustaja ei ole enää vastustaja hänestä on tullut vihollinen, jonka kuolema nähdään oikeutettuna. Samaan aikaan kun vasemmisto huutaa sananvapauden, empatian ja ihmisarvon puolesta, se pystyy riemuitsemaan kylmästi siitä, että eri mieltä oleva ammutaan lavalle mikrofonin varteen.
Tätäkö on se kuuluisa suvaitsevaisuus?
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/b4b1c9b2-d080-4470-b431-4ad1d8cc7cd4
Ongelma on että vasemmalla hyväksytään poliittinen väkivalta. 58 Demokraattia ei suostunut edes tuomitsemaan Charlie Kirkin murhaa.
Kommentit (269)
En juhli kenenkään kuolemaa ja murhaamista. En toisaalta myöskään ymmärrä miksi minun pitäisi ajatella lapsiparkoja ja surra sellaisen perheenisän kuolemaa joka on avoimesti sanonut että pakottaisi 10-vuotiaan tyttärensä synnyttämään lapsen jos tytär raiskattaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mun edes pitäisi surra mulle tuntemattoman ihmisen kuolemaa? Kyllä, surullista että pienten lasten isä murhattiin. Mutta mikään ylistyssanoja ansaitseva pyhimys Charlie Kirk ei ollut. Ei sillä, ei hän kohtaloaan ansainnut vaikka fundamentalistinen kristitty oli.
Raamatun mukaan kaikki Jeesukseen uskovat ovat pyhiä. Mikä sun määritelmä pyhimykselle sitten on?
Vierailija kirjoitti:
En lukenut kolumnia, mutta minuakaan ei kiinnosta amerikkalainen tv-saarnaja. Käyn oman kodin lähellä olevassa kirkossa kerran vuodessa, on mukavaa ja normaalia.
Ei ollut tv-saarnaaja. Harvinaisen fiksu nuori mies kyllä.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tuosta muijasta kuullutkaan mutta arvasin heti että tuon kun googlettaa niin eteen rävähtää kuva rumasta akasta.
Kenestä oikein puhut?
Vierailija kirjoitti:
Mutta kaikin mokomin surkoon ne, jotka hepun tiesivät. Niitä varmaan ei montaa Suomessa ollut.
Kyllä hän oli tuttu jos seurasi vuosi sitten Trumpin vaalirallya. Oli esillä paljon you tubessa näissä keskusteluissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En juhli kenenkään kuolemaa ja murhaamista. En toisaalta myöskään ymmärrä miksi minun pitäisi ajatella lapsiparkoja ja surra sellaisen perheenisän kuolemaa joka on avoimesti sanonut että pakottaisi 10-vuotiaan tyttärensä synnyttämään lapsen jos tytär raiskattaisiin.
Olisi kiinnostava kuulla tämä haastattelu eikä vain aina näitä se sanoi sellaista ja tälläistä- juttuja silmienpyörittelyineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parin vuoden päästä kukaan ei muista enää Kirkiä.
Turhakkeet tuppaavat unohtumaan. :)
Niin, sinä unohdut historian hämärään, mutta Kirkiä ei unohdeta. Vituttaako 😘
Ei. Olen sivistynyt akateeminen nainen, jolla ei ole tarvetta lytätä muita.
Sinä et taida olla? 🤗
Miksi siis lyttäät Kirkiä ja hänen kannattajiaan?
Totuuden kertominen ei ole lyttäystä. Sulle vieras konsepti?
eri
Tykkäsi tai ei, Kirkin kuolema saattaa olla merkittävä rajapyykki Usan arvoilmastossa. Aivan sama mitä joku siitä täällä ajattelee tai mitä tyypistä kuvittelee tietävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiinnostava kuulla tämä haastattelu eikä vain aina näitä se sanoi sellaista ja tälläistä- juttuja silmienpyörittelyineen.
Ei toimi linkkisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mun edes pitäisi surra mulle tuntemattoman ihmisen kuolemaa? Kyllä, surullista että pienten lasten isä murhattiin. Mutta mikään ylistyssanoja ansaitseva pyhimys Charlie Kirk ei ollut. Ei sillä, ei hän kohtaloaan ansainnut vaikka fundamentalistinen kristitty oli.
Raamatun mukaan kaikki Jeesukseen uskovat ovat pyhiä. Mikä sun määritelmä pyhimykselle sitten on?
Lapsille on vielä ihan hyväksyttävää uskoa satuolentoihin. Aikuisia pidän vähän heikompana aineksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyy siis tuosta linkistä, jostain syystä linkin perään ilmestyi tuo eli toimii kun poistat sen pätkän linkin lopusta. Tuo haastattelupätkä on helppo löytää netistä. Sanoi myös että koskaan ei ole lääketieteellistä syytä keskeyttää raskaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parin vuoden päästä kukaan ei muista enää Kirkiä.
Turhakkeet tuppaavat unohtumaan. :)
Niin, sinä unohdut historian hämärään, mutta Kirkiä ei unohdeta. Vituttaako 😘
Ei. Olen sivistynyt akateeminen nainen, jolla ei ole tarvetta lytätä muita.
Sinä et taida olla? 🤗
Miksi siis lyttäät Kirkiä ja hänen kannattajiaan?
Totuuden kertominen ei ole lyttäystä. Sulle vieras konsepti?
eri
Tykkäsi tai ei, Kirkin kuolema saattaa olla merkittävä rajapyykki Usan arvoilmastossa. Aivan sama mitä joku siitä täällä ajattelee tai mitä tyypis
Tervemenoa samanlaiseksi persläpimaaksi kuin Iran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsille on vielä ihan hyväksyttävää uskoa satuolentoihin. Aikuisia pidän vähän heikompana aineksena.
Et vastannut kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitatko linkkiä klippiin? Tuossa varmaan kyse siitä, ettei Kirk kannattanut aborttia raiskauksen kohdalla. En itsekään kannata. Raiskaus ei koskaan ole sen lapsen syy, vaan ainoastaan lapsen isän. Isä pitää tuomita, ei lasta. Länsimaiseen oikeustajuun ei kuulu tuomita syyttömiä. Miksi raiskauksen kohdalla pitäisi tuomita syytön lapsi kuolemaan abortin kautta? Tämä on täysin käsittämätön ajatus itselle, mutta moni vasemmistolainen näemmä kannattaa syyttömien tuomitsemista.
Löytyy monesta lähteestä kun etsit esimerkiksi "Charlie Kirk would force daughter". Linkki on tässä: https://www.youtube.com/shorts/oX5q6Pe8VmM Jostain syystä palstalla linkin perään ilmestyy ylimääräisiä merkkejä (en tiedä ilmestyykö nyt kun en voi esikatsella). Tuo linkki siis päättyy kirjaimeen M eli jos on jotain muuta siinä perässä niin poista ylimääräiset kun kopioit linkin selaimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyy siis tuosta linkistä, jostain syystä linkin perään ilmestyi tuo eli toimii kun poistat sen pätkän linkin lopusta. Tuo haastattelupätkä on helppo löytää netistä. Sanoi myös että koskaan ei ole lääketieteellistä syytä keskeyttää raskaus.
Aivan tuo klippi. Mikä tuossa sitten oli erikoista? Itse olen samaa mieltä ja olen vielä jyrkempi tuossa asiassa kuin Kirk. Hän oli ymmärtääkseni valmis harkitsemaan aborttia joissakin tilanteissa, itselle se on täysin poissuljettu vaihtoehto aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitatko linkkiä klippiin? Tuossa varmaan kyse siitä, ettei Kirk kannattanut aborttia raiskauksen kohdalla. En itsekään kannata. Raiskaus ei koskaan ole sen lapsen syy, vaan ainoastaan lapsen isän. Isä pitää tuomita, ei lasta. Länsimaiseen oikeustajuun ei kuulu tuomita syyttömiä. Miksi raiskauksen kohdalla pitäisi tuomita syytön lapsi kuolemaan abortin kautta? Tämä on täysin käsittämätön ajatus itselle, mutta moni vasemmistolainen näemmä kannattaa syyttömien tuomitsemista.
Alkio ei ole lapsi. Jännä sinänsä että halutaan jakaa ihmiset oikeistoon ja vasemmistoon tuon perusteella. Itse olen oikeistolainen mutta kannatan naisen oikeutta aborttiin. En myöskään ole uskonnollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkio ei ole lapsi. Jännä sinänsä että halutaan jakaa
Niin tässä tullaan taas lapsen määritelmään. Itselle ihmisen elämä alkaa hedelmöittymisestä, mikä on tietysti ihan loogista. Hedelmöittymisestähän kaikki alkaa. Lapsihan on pakko määritellä jotenkin, että voidaan ylipäätään keskustella. En tiedä, onko abortin kannattajille lapsi vasta sitten, kun olet ulkona kohdusta. Tosin sekin on hieman erikoinen käsitys, kun se lapsi näyttää päivää ja kuukauttakin ennen syntymää ihan samalta.
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt joku kertoisi, että mitä todellisuudessa tapahtui kun KIrk ammuttiin. Kenen asialla tekijä oli, ja kuka tilasi tämän murhan? Todennäköisesti se ei koskaan selviä, kun amerikkalaisilla on paljon muitakin vastaavia asioita selvittämättä.
Eikö se ollut mormonirepublikaani ja sen takia joku yhtä "viisas" paineli auton kanssa mormonikirkkoon ja pisti pyssyt paukkumaan, noin niin kuin kostoksi? Näin minä sen uutisoinnista ymmärsin.
Mies on oikeutettu puuttumaan aborttiin vasta silloin, kun lapsi on miehen sisällä kasvamassa. Eli omakohtaista kokemusta tarvitaan siihen asiaan.
Koetapas mies hankkiutua raskaaksi ja puhutaan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko muuten mies vai nainen? Itse olen sinuakin jyrkempi. Mielestäni jokainen hukattu siittiö ja munasolu on murha joten jokaisen yhdenkin haaskanneen tulisi saada ainakin puolikas murhatuomio.
Mies, mutta olen saanut inspiraatiota näkemyksiini aborttia vastustavilta naisilta. Olen joskus käynyt tapahtumissa, missä aborttia vastustavat naiset oli puhumassa. Osittain heidän ansiostaan muutuin näkemyksiltäni entistä jyrkemmäksi. Olen samaa mieltä, että miehen siemenen haaskaaminen tietoisesti on väärin. Siksi en kannata itsetyydytystä missään muodossa. Munasolu käsittääkseni irtoaa naisella luontaisesti joka kuukausi, joten sitä en pidä vääränä tietenkään.
Ei irtoa jos on raskaana. Ei ole mitään perustetta olla olematta raskaana jolloin turhia munasoluja ei irtoa.
Ääriuskisten kanssa on oikeasti aivan mahdotonta keskustella. Tai ainakin yhtä mahdotonta kuin kenen tahansa kanssa jolla on lapsellinen mielenmaisema ja henkisiä ongelmia.
Kapteeni Kirkin velipuoli sarjasta Star Trek. On suomeksi tähtireki.