Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelit, kun näit ekaa kertaa vastakkaisen sukupuolen alapään livenä?

Vierailija
29.09.2025 |

Itse yllätyin ekalla kerralla  kuinka pieni se naisen vagina oli ennenkuin hän kiihottui. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli valmiiksi kiihottunut kun pikkarit lähti. Häppärit pursusi vähän joka suuntaan. Tajusin heti mihin väliin survon "sen". Enemmän yllätyin siitä miten normaalilta värkki näytti normaalitilassa.

Vierailija
2/15 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi tavara pieni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haiseepa pillu hyvälle!"

Vierailija
4/15 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa paljon rumia roikkuvia osia. 

Vierailija
5/15 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin että mikä ihme sieltä pillun keskeltä sojottaa kun näin naisen erektiossa olevan klitoriksen

Vierailija
6/15 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika oli valmiiksi erektiossa kun hän otti sen esiin mun kanssa pussaillessa 8-luokalla. Olin sen tuntenut vartaloani vasten ja tietty sen verran videoita nähnyt, että tiesin suunnilleen jujun. Eka-tokaluokilla kurkittiin salaa poikien vessaan ja hihiteltiin pippeleille, joten ei ne mulle "vieraita" olleet, vaikka kotona ei miespuolisia henkilöitä ollutkaan. Silti oli se ilmestys sojottamassa aivan järkyttävän kovana ja ihan pystysuorassa ja se miltä se tuntui kädessä kun sitä ujosti hyväilin. Miten pienellä liikkeellä sain aiheutettua pojalle niin paljon nautintoa ja sain itse myös.

Siitä asti tuli tavaksi, että hyväilin aina häntä ja hän minua suudellessa. Penis sojotteli housuista ulkona paljaana meidän välissä kun suudeltiin ja mulla oli farkut auki ja selkä seinää vasten. Välillä hän laukesi mun vaatteille kun ei pystynyt pidättelemään. Joskus tehtiin tuota jopa koulussa välitunnilla kun muita ei näkynyt. Voi että, näin kun muistelee rupeaa ihan kiihottamaan se miten sairaan estottomia oltiin.

Vierailija
7/15 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika oli valmiiksi erektiossa kun hän otti sen esiin mun kanssa pussaillessa 8-luokalla. Olin sen tuntenut vartaloani vasten ja tietty sen verran videoita nähnyt, että tiesin suunnilleen jujun. Eka-tokaluokilla kurkittiin salaa poikien vessaan ja hihiteltiin pippeleille, joten ei ne mulle "vieraita" olleet, vaikka kotona ei miespuolisia henkilöitä ollutkaan. Silti oli se ilmestys sojottamassa aivan järkyttävän kovana ja ihan pystysuorassa ja se miltä se tuntui kädessä kun sitä ujosti hyväilin. Miten pienellä liikkeellä sain aiheutettua pojalle niin paljon nautintoa ja sain itse myös.

Siitä asti tuli tavaksi, että hyväilin aina häntä ja hän minua suudellessa. Penis sojotteli housuista ulkona paljaana meidän välissä kun suudeltiin ja mulla oli farkut auki ja selkä seinää vasten. Välillä hän laukesi mun vaatteille kun ei pystynyt pidättelemään. Joskus tehtiin tuota jopa koulussa välitunnilla kun muita ei näkynyt. Voi että, näin kun muist

Kävikö pippeli pimpissä?

Vierailija
8/15 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nähnyt , vaan kädellä koskettelin sitä ja mietin että onpa iso

Vierailija
9/15 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä asti tuli tavaksi, että hyväilin aina häntä ja hän minua suudellessa. Penis sojotteli housuista ulkona paljaana meidän välissä kun suudeltiin ja mulla oli farkut auki ja selkä seinää vasten. Välillä hän laukesi mun vaatteille kun ei pystynyt pidättelemään. Joskus tehtiin tuota jopa koulussa välitunnill

Kävikö pippeli pimpissä?

Joo nuoria ja kiihkeitä kun oltiin, mutta vain käväisi. Rohkeus ei riittänyt vielä jatkaa.

Vierailija
10/15 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis pippeli kun pimeässä kosketin sitä

Vierailija
11/15 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että miten nuoren tytön pillu voi olla noin märkä ja hyvän makuinen.

Vierailija
12/15 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu mietin sitä kokoa vaikkei nyt mikään orinkulli ollutkaan. Ajatutti vaan kun omat paikat oli niin tiukat että hädintuskin kaksi omaa sormea meni sisään. No kävi sitten vähän myöhemmin selville että kyllä se mahtui. Kireetä oli aluksi. Monta yhdyntää meni irvistellessä mutta kyllä se siitä sit rupesi sujumaan. Jos minusta olisi ollut kii olis lopetettu yrittämästä mutta onneksi poika oli kiimainen ja periksiantamaton.

Vierailija
13/15 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisen rantasaunan pukuhuoneessa pääsin näkemään ja vähän koskemaankin erään vähän itseäni nuoremman tytön pillua. Tytön vaihtaessa uimapukua päälleen, menin pukuhuoneeseen sisälle ja kysyin suoraan onko hän koskaan nähnyt / koskenut mulkkua? Lupasin näyttää ja koskeakin, jos saisin nähdä hänen pillunsa. Vähän tyttö epäili, mutta suostui lopulta yhtäaikaiseen esittelyyn. Kun tyttö levitti kainosti jalkansa ja sormillaan pillunsa, minulla pamahti heti seisomaan. Hän ei halunnut koskea seisovaa mulkkuani; sain kuitenkin itse katsella ja kosketella pientä kaunista pillua, kunnes hän veti uimapukunsa ylös ja lähti. 

Vierailija
14/15 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnostanut yhtään. Sai olla ensimmäinen ja viimeinen kerta sitä näkymää. Omasta sukupuolesta löytyy upeita näkymiä.

Matias

Vierailija
15/15 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui hääyöllä. En muista mitä ajattelin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä