Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omega 3 kapseleista

Vierailija
29.09.2025 |

ostin omega 3 nivelille kapseleita ihan vain kokeeksi. Käyttöohjeessa lukee, että lopeta käyttö 2 vk ennen leikkausta tai kirurgista operaatiota. Mistä minä voin tietää, vaikka jään huomenna auton alle tms. ja joudun hätäleikkaukseen. Eli kannattaako noita omegoita ottaa ollenkaan?

Varmaan sama ohje kaikkien omega-3 kapseleiden kanssa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee verestä juoksevampaa niin leikkauksessa, on vuotoriski. Hyöty on suurempi kuin haitta. Itsekin syön. 

Vierailija
2/4 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään , mutta elämä on valintoja . Sitten kun tietää suunnitellun leikkauksen voi lopettaa kapselien oton .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haista paska

Päivän naurettavin ja säälittävin vastaus. Hankihan kuule elämä. Pahaa oloasi tänne purat. Mä lähden nyt kahville kavereiden kanssa. Hauskaa päivää sullekin! :D

Vierailija
4/4 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

idiootti

Ai että mä nautin, kun itse voin hyvin, enkä ikinä purkisi pahaa oloani somessa, kuten sinä teet. Taitaa olla sulla todella paha olla. Apua saa haettaessa, tiesithän sen? :)

Ja se, mitä someen kirjoitat, sinne jää ja voidaan aina selvittää, kuka kirjoittelee. Sinähän et tiedä, vaikka olisin vauva-lehden moderaattori / it-tuki tai tunne sieltä sellaisia.

Ihanaa päivää sullekin! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi