Mihin aikaan teille tulee yleensä posti?
Kommentit (25)
Päiväposti tulee n. klo 10-18. Joskus vasta seuraavana aamuna.
Iltapäivällä. Eipä sitä enää juurikaan tule, kun kaikki on sähköistä.
Helsingin lähiö kyseessä.
Miksi kysyt?
Ei harmainta aavistusta kun en ole silloin kotona.
yleensä varmaan noin kahden aikaan. Mutta voi tulla ehkä paria tuntia aiemmin tai myöhemmin. En ole pitänyt tarkkaa tilastoa, mutta olen kuitenkin huomannut, että se vaihtelee paljon.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt?
Odotan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Posti? Mikö se on, olen kuullut joskus puhuttavan...lupasivat leikata nurmikon, onko se se, ainniin ja naapurin mummoa lupas ulkoiluttaa...EI taida olla sama asia?
Ainiin, olinkin jo unohtanut tuon postin nurmikonleikkuu palvelun, kiitos kun muistutit!
Mistä sen voi tietää? Olen päivät töissä ja ikkunasta ei näy postilaatikolle muutenkaan.
Yleensä 10-11 välillä. Joskus yllättänyt tulemalla yhdeksän aikoihin. Asun keskisuuren kaupungin keskustassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt?
Odotan. Ap
Tulee, kun tulee! Nykyään tosi hitaasti. Voi mennä viisi arkipäivää lähettämisestä.
Ja kellonaikaa ei kukaan pysty sanomaan, jos et laita tarkkaa kotiosoitettasi, mitä tuskin teet.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen voi tietää? Olen päivät töissä ja ikkunasta ei näy postilaatikolle muutenkaan.
Pekkaspäivä ja menet aamusta laatikolle kyttäämään postin saapumista.
Yöllä olen muutaman kerran herännyt postiluukun kolahdukseen, kellonaikaa en osaa sanoa.
Ei mitään hajua, olen töissä aina kun on tullut. Niin harvoin sieltä mitään tulee muutenkin.
Tavallisesti kello 13 ja 14 välillä, mutta joskus se voi tulla vasta myöhään iltapäivällä. Ja postiahan ei jaeta joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Joka toinen päivä..
Missä päin maailmaa kusti polkee näin?
Iltapäivällä kahden-kolmen aikoihin. Ja tiedän tämän vaikka olen päivätöissä ja asunut vasta alle puoli vuotta nykyisessä osoitteessa. Miten joku ei voi olla tieoinen milloin posti tulee...
Ok-talo maaseudulla.
Posti? Mikö se on, olen kuullut joskus puhuttavan...lupasivat leikata nurmikon, onko se se, ainniin ja naapurin mummoa lupas ulkoiluttaa...EI taida olla sama asia?