Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko saman perheen lapsista tulla ulkonäöltään "eritasoisia"?

Vierailija
28.09.2025 |

Tulee mieleen yhden perheen lapset, joissa oli monta tyttöä, mutta vain yksi oli "kaunis" ja muut taviksia :o

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos perheessä on 5 lasta, niin millä todennäköisyydellä perheen mies on kaikkien niiden isä? Suomalaiset naiset on pettäjiä.

Ainakin meillä on ihan todistetusti kaikki saman isän lapsia. Isän suku on enimmäkseen pitkää ja hoikkaa, äidin suku tyypillistä itä

---

Kaikki suomalaiset on itäsuomalaisia 

Jos olet suomalaisen miehen siittämä, olet 98% varmuudella saamelais - karjalainen, koska sinulla on N1c - haplo.

DNA: si on kotoisin Volgan mutkasta.

Vierailija
62/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voivat. Minulla on kaksi hyvännäköistä veljeä, mutta itse olin ruma tyttö. Ja nyt ruma aikuinen. Hassua kyllä, meidät tunnistaa sisaruksiksi, koska meillä on samat kasvonpiirteet ja olemme pitkiä ja rotevia.

Minulla sama. Ei nuo rotevat piirteet niin kauniita naisella ainakaan, mutta minkäs teet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt puhutaan jo lapsista/ lastenkin ulkonäöstä jonain hel*** "tasoina"🤮🤮🤮🤮 Sairasta, lopeta!!!!

Vierailija
64/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun nuorena tyttönä kävin joskus 7 vuotta vanhemman veljeni kanssa kaupassa ja joku kaverini bongasi meidät, niin hän kyseli ihmeissään kuka se komea mies oli. Hahah juu se oli veljeni. Ei ehkä uskoisi xD

Vierailija
65/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voivat. Minulla on kaksi hyvännäköistä veljeä, mutta itse olin ruma tyttö. Ja nyt ruma aikuinen. Hassua kyllä, meidät tunnistaa sisaruksiksi, koska meillä on samat kasvonpiirteet ja olemme pitkiä ja rotevia.

Tää on jännä ilmiö. Kaverini ja hänen veljensä ovat todella samannäköisiä, mutta kaverini (nainen) on noh... aika kolhon näköinen. Veljensä taas on upea, siis todella komea. Jotenkin ne piirteet eivät vain toimi naisella, mutta toimivat miehellä. 

Nämäkin makukysymyksiä.

Mun mielestä sellaiset miehet ei ole koskaan komeita, joiden piirteet toimii vain miehillä. Eikä sellaiset naiset ole kaunottaria, joiden piirteet toimii vain naisella.

Todellinen kauneus/komeus on AINA sellaista, että piirteet näyttäisivät hyvältä myös eri sukupuolella. Se on aina mixed, ei ik

Tämä on muuten totta. Terävä leukalinja esimerkiksi on komea/kaunis miehellä ja naisella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi