Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko saman perheen lapsista tulla ulkonäöltään "eritasoisia"?

Vierailija
28.09.2025 |

Tulee mieleen yhden perheen lapset, joissa oli monta tyttöä, mutta vain yksi oli "kaunis" ja muut taviksia :o

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlatkaa kuvahaulla kenza syster, ihan eri muotista ovat

Vierailija
42/65 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko oksettava ketju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voivat. Minulla on kaksi hyvännäköistä veljeä, mutta itse olin ruma tyttö. Ja nyt ruma aikuinen. Hassua kyllä, meidät tunnistaa sisaruksiksi, koska meillä on samat kasvonpiirteet ja olemme pitkiä ja rotevia.

Tää on jännä ilmiö. Kaverini ja hänen veljensä ovat todella samannäköisiä, mutta kaverini (nainen) on noh... aika kolhon näköinen. Veljensä taas on upea, siis todella komea. Jotenkin ne piirteet eivät vain toimi naisella, mutta toimivat miehellä. 

Nämäkin makukysymyksiä.

Mun mielestä sellaiset miehet ei ole koskaan komeita, joiden piirteet toimii vain miehillä. Eikä sellaiset naiset ole kaunottaria, joiden piirteet toimii vain naisella.

Todellinen kauneus/komeus on AINA sellaista, että piirteet näyttäisivät hyvältä myös eri sukupuolella. Se on aina mixed, ei ikinä joko/tai. 

Vierailija
44/65 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joka ikisessä perheessä missä on tyttöjä niin pikkusisko on AINA paremman näköinen kuin iskosisko.

Useimmat on kyllä suurin piirtein yhtä kauniita. 

Vierailija
45/65 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voivat olla, mutta kauneuteen vaikuttaa tosi paljon mm. laittautuminen (hiuslisäkkeet, -väri, -malli, hiusten muotoilu, meikki, vaatteet), liikunta, ruokavalio, muut elämäntavat, tehdyt hoidot yms. (kauneuskirurgia, pistoshoidot, hampaiden oikominen/valkaisu ym.) jne. Jos siis sitä mietitään, että saivatko yhtä hyvät "ulkonäkö-kortit" geeneissä, niin sitä ei ole välttämättä helppo arvioida.

Vierailija
46/65 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun 4 jo aikuista lastani ovat kaikki todella erinäköisiä. Kaikki hyvinkin miellyttävän näköisiä. 

Esikoispojalla on hyvä kroppa, miellyttävät kasvot ja vihreät silmät. 

Vanhimmalla tyttärellä on maailman kauneimmat ja kummallisimmat vaaleat silmät ja huulet joillaisia ei botoxilla koskaan saavuta. Aina hymyilevä. Hiukset lantiolle.

Toisella tyttärellä taas silmät ovat taivaansiniset ja olemus siro, aidosti blondi ja skandinaavinen.

Kuopus on pitkä, muistuttaa vanhinta siskoaan samanlaisella hymyllä ja hiuksilla mutta silmät ovat harmaanvihertävät kuten minulla. Sumuisen meren väriset.

Kauneinta heissä on mielestäni hymy, se jää ensimmäisenä kaikkien mieleen. Jokaisessa ihmisessä on jotain kaunista

Kuulostaa kuin haluaisit bylsiä sitä esikoispoikaa. Aika häiriintynyttä tehdä tuollaisia huomioita! 

Mitä sairasta on olla ylpeä siitä että oma poika on hoikka, lihaksiks ja hyväkuntoinen? Ei mitään seksuaalista todellakaan, olet itse pervo jos sellaista edes kuvittelet!?

Verrattuna 75% ikäisistään jotka ovat pullavia ja hoitamattomia hän todella erottuu edukseen

Vierailija
47/65 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se pituus kenenkään naamaa kaunista. Eikä paino. :D hassua kun naiset puhuu usein että on pitkä ja hoikka eli kaunis.

Miehet ei koskaan määrittele noin kauneutta. :D 

Eikö??

Hyvin harvoin lihava on kaunis

Vierailija
48/65 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun 4 jo aikuista lastani ovat kaikki todella erinäköisiä. Kaikki hyvinkin miellyttävän näköisiä. 

Esikoispojalla on hyvä kroppa, miellyttävät kasvot ja vihreät silmät. 

Vanhimmalla tyttärellä on maailman kauneimmat ja kummallisimmat vaaleat silmät ja huulet joillaisia ei botoxilla koskaan saavuta. Aina hymyilevä. Hiukset lantiolle.

Toisella tyttärellä taas silmät ovat taivaansiniset ja olemus siro, aidosti blondi ja skandinaavinen.

Kuopus on pitkä, muistuttaa vanhinta siskoaan samanlaisella hymyllä ja hiuksilla mutta silmät ovat harmaanvihertävät kuten minulla. Sumuisen meren väriset.

Kauneinta heissä on mielestäni hymy, se jää ensimmäisenä kaikkien mieleen. Jokaisessa ihmisessä on jotain kaunista

Kuulostaa kuin haluaisit bylsiä sitä esikoispoikaa. Aika häiriin

Mitä sairasta on olla ylpeä siitä että oma poika on hoikka, lihaksiks ja hyväkuntoinen? Ei mitään seksuaalista todellakaan, olet itse pervo jos sellaista edes kuvittelet!?

Verrattuna 75% ikäisistään jotka ovat pullavia ja hoitamattomia hän todella erottuu edukseen

Ymmärrän hyvin. Itsekin olisin ylpeä, jos minulla olisi solakka, ryhdikäs ja jäntevä Y-kroppainen poika jolla komeat kasvot (eli sekoitus maskuliinisia ja feminiinisiä piirteitä, ei jompikumpi).

Tietysti pitäisi olla myös hyvä luonne, eli häpeäisin poikaani jos hän esimerkiksi pyörittelisi tyttöjä miten lystää, kuten joku hassu mamma (tai pappa) ketjussa kertoi pojastaan :D 

Vierailija
49/65 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin näkee niitä aikuinen ruma, lapsi kaunis ja toisinpäinkin. 

Sitten on näitä: Sanas sarjaa pelikortit perheitä, jossa olisi helppo poimia korteista samaan perheeseen kuuluvat. 

Vierailija
50/65 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä voiko samassa perheessä oli tosi älykkäitä ja tosi tyhmiä lapsia?

Vierailija
51/65 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin Madeleleinen lapsia kun katsoo, niin muistuttavat isäänsä. Äitinsä ja äidinäitinsä ulkonäköä ei ole. Victorian lapset ovat perineet enemmän Silvian ulkonäköä. Britanniassa taas ei uskoisi kummastakaan Charlesin pojasta, että ovat hänen. William on dianamaisen hienopiirteinen. Harry taas on aivan eri puusta veistetty kuin William. Punainen tukkakin.

Vierailija
52/65 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demi Moore ja Bruce Willis 

Molemmat upeita, yksi lapsista mutantti.

Vierailija
53/65 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Tuisku sillä tavalla söpö, että luulisi siskon olevan kaunotar. No,kaikkea muuta ja vaaleakin vielä.

Vierailija
54/65 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä voiko samassa perheessä oli tosi älykkäitä ja tosi tyhmiä lapsia?

Voi. Samassa perheessä voi olla korkeasti koulutettuja ja menestyneitä lapsia, ja sitten yksi jolla diagnosoitu lievä kehitysvamma (eli normaalia alhaisempi ÄO). 

Tiedän tuollaisen perheen, ja tuo lievän kehitysvamman diagnoosin saanut on siitä huolimatta pärjännyt ihan hyvin. Käynyt normaalisti armeijan, opiskellut pari ammattitutkintoa, tehnyt töitä, ostanut auton ja kämpän. Varmasti perheen yleinen statsi vaikuttaa siihen, että ÄO:n puolesta lievän kehitysvamman omaavakin sisarus pärjää ok. 

Vierailija
55/65 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on juuri sellainen pari, ettei kumpikaan ole oikeasti upea. Rumankomea mies (eli ei ollenkaan komea minun makuuni..) ja nätti nainen joka näyttäisi oudolta miehenä. Olisi ruma mies jolla pieni nenä, pieni suu, pienet silmät.

Eli ei yllätä minua yhtään, ettei heidän lapsensa ole kaunottaria! Sillä ei ole kumpikaan vanhemmistakaan aito kaunotar tai komistus. Kumpikaan ei olisi hyvännäköinen eri sukupuolen edustajana. 

Vierailija
56/65 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kaksikin perhettä jossa veljekset muutaman vuoden ikäerolla ja ovat niin eri puusta veistettyjä kuin olla ja voi. Toinen veli kuin nuori David Beckham (siis molemmissa ja aivan eri puolilta Suomea) ja toinen pitkätukkainen hupparipoika. Luonteet myös todella erilaiset ja koulumenestys. Mutta molemmissa perheissä ovat ainakin saaneet kasvaa rauhassa ja olla omat itsensä, toisen perheen äiti jopa ihmetteli komean poikansa opiskeluintoa tyyliin eikö se yksi korkeakoulututkinto jo riittäisi kun poika alkoi nuorena tehdä seuraavaa. Ja tämä siis ennen kuin kaikkea kiristettiin ja leikattiin. 

Vierailija
57/65 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen perheelleni aina kelvannut sellaisena kuin olen. - Mutta on ollut ikävää kun sekä sisarukseni että vanhempamme ovat joutuneet kuulemaan aika ikäviäkin kommentteja ja tai hyvin suoraviivaista uteluita siitä, että olenko oikeasti vanhempieni biologinen jälkeläinen kun olen mies, joka on molempia vanhempian ja niin nuorempia kuin vanhempaa sisarustani huomattavsti lyhyempi sekä toistaiseksi ainoa, jonka kuontalo osoittaa, että minun kohtaloni on  kaljuuntua ja luultvasti olla perheemme ensimmäinen, ellen mahd. jopa ainoa kaljun päälaien omaava (tämän viimeisen osoittaa sitten aikanaan aika). Sen sijaan pituudessa en tule heistä enää ketään ohittamaan tai kasvamaan rinnalle. 

Se mikä meitä kaikkia yhditää ulkoisesti on, että olemme kyllä kaikki verraten hoikkia, osaa sisaruksistani saattaisin kuvaita, että ovat urheilullisen näköisiä; kuten vanhoista valokuvista päätellen

Onko joku isovanhemmistasi lyhyt ja kalju, tai enosi, setäsi tai tätisi? Oli jotenkin häkellyttävää nähdä samassa koululuokassa kaksi ruumiinrakenteeltaan ja olemukseltaan kovasti toisiaan muistuttavaa lasta. Olivat kaukaisia sukulaisia, joilla oli 4. sukupolven takana yhteinen esiäiti, jota he molemmat muistuttivat.

Tuo LYHYT JA KALJU on palstalla saatu kuulostamaan joltain niin negatiiviselta, että itsellenikin tuli ensin epäviehättävä mielikuva.

Kunnes muistin, että onhan meilläkin suvussa yksi mieheksi lyhyt ja kaljuuntunut henkilö! Eikä hän ole tippaakaan epäviehättävä, vaan miellyttävän näköinen ja energinen seuramies. Tytöt ja naiset aina tykänneet, vaikka hän onkin ollut nuoresta asti saman naisen kanssa. Nuorena hänellä oli tuuhea tukka kuten muullakin suvulla, mutta kaljuuntui verrattain nuorena. Isällään on edelleen tukka päässä. 

Vierailija
58/65 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.  Siskoni ja veljeni on hyvän näköisiä.  Minä olen ruma.

Sain kummaltakin vanhemmaltani ne heidän vähemmän viehättävät piirteensä ja lopputulos ihan kamala.  Sisaruksille arpa langetti just ne hyvät piirteet kummaltakin.  

Vierailija
59/65 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä on juuri sellainen pari, ettei kumpikaan ole oikeasti upea. Rumankomea mies (eli ei ollenkaan komea minun makuuni..) ja nätti nainen joka näyttäisi oudolta miehenä. Olisi ruma mies jolla pieni nenä, pieni suu, pienet silmät.

Eli ei yllätä minua yhtään, ettei heidän lapsensa ole kaunottaria! Sillä ei ole kumpikaan vanhemmistakaan aito kaunotar tai komistus. Kumpikaan ei olisi hyvännäköinen eri sukupuolen edustajana. 

Demi Moorellako pienet silmät ja suu? Katsopa uudestaan.

Vierailija
60/65 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joka ikisessä perheessä missä on tyttöjä niin pikkusisko on AINA paremman näköinen kuin iskosisko.

Useimmat on kyllä suurin piirtein yhtä kauniita. 

Meillä näin ei ole.  Minua kolme vuotta vanhempi siskoni on kaunis ja aina häntä kehutaan ja ihastellaan, vielä näin vanhempanakin.

Minä taas olen aina ollut rumilus ja itse asiassa koko lähisuvun rumin tyttölapsi aikanaan.  Vihasin koulukuvien ottojakin aina, kun olin niin kauhean näköinen muiden tyttöjen joukossa.  Olen kärsinyt rumuudestani koko ikäni ja vien sen hautaan asti.

Onneksi ainoasta tyttärestäni tuli anopin näköinen.  Anoppi oli kaunis nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi