Voiko saman perheen lapsista tulla ulkonäöltään "eritasoisia"?
Tulee mieleen yhden perheen lapset, joissa oli monta tyttöä, mutta vain yksi oli "kaunis" ja muut taviksia :o
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Jos perheessä on 5 lasta, niin millä todennäköisyydellä perheen mies on kaikkien niiden isä? Suomalaiset naiset on pettäjiä.
Tai äiti sama!!?? Kysyn vaan!
Usein näkee että noissa tosi multilisääntyjäperheissä, joissa on jotain yli 4 tai 5 lasta, niin ne viimeisimmät yleensä näyttää ns. heikommilta ts. rumemmilta. Tulee mieleen, että se geeniaines jotenkin laimenee, mitä enemmän niitä kakaroita tekee. 😅
Jotenkin vähän aina yrjöttää katsella ja vertailla niitä monilapsisen perheen sisaruksia.
Vierailija kirjoitti:
Mun 4 jo aikuista lastani ovat kaikki todella erinäköisiä. Kaikki hyvinkin miellyttävän näköisiä.
Esikoispojalla on hyvä kroppa, miellyttävät kasvot ja vihreät silmät.
Vanhimmalla tyttärellä on maailman kauneimmat ja kummallisimmat vaaleat silmät ja huulet joillaisia ei botoxilla koskaan saavuta. Aina hymyilevä. Hiukset lantiolle.
Toisella tyttärellä taas silmät ovat taivaansiniset ja olemus siro, aidosti blondi ja skandinaavinen.
Kuopus on pitkä, muistuttaa vanhinta siskoaan samanlaisella hymyllä ja hiuksilla mutta silmät ovat harmaanvihertävät kuten minulla. Sumuisen meren väriset.
Kauneinta heissä on mielestäni hymy, se jää ensimmäisenä kaikkien mieleen. Jokaisessa ihmisessä on jotain kaunista
Kuulostaa kuin haluaisit bylsiä sitä esikoispoikaa. Aika häiriintynyttä tehdä tuollaisia huomioita!
Vierailija kirjoitti:
No joka ikisessä perheessä missä on tyttöjä niin pikkusisko on AINA paremman näköinen kuin iskosisko.
Vaikka tätä onkin alapeukutettu, niin mielestäni tämä on kyllä totta. Tiedän monia perheitä, joissa on näin. Itse olen hyvä esimerkki siitä. Pikkusiskoni on huomattavasti kauniimpi kuin minä. Muut suvun naiset ovat myös kauniimpia minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joka ikisessä perheessä missä on tyttöjä niin pikkusisko on AINA paremman näköinen kuin iskosisko.
Vaikka tätä onkin alapeukutettu, niin mielestäni tämä on kyllä totta. Tiedän monia perheitä, joissa on näin. Itse olen hyvä esimerkki siitä. Pikkusiskoni on huomattavasti kauniimpi kuin minä. Muut suvun naiset ovat myös kauniimpia minua.
Meidän perheessä juuri päinvastoin. Kuopus eli minä olen se rumilus.
Mulla kaksi yli parikymppistä poikaa, molemmat tosi komeita, mut omalla tavallaan. Molemmat ylin190 cm pitkiä. Toinen vaalea, toinen tumma, toinen hoikka, toinen normaalipainoinen.
Molemmilla komeat kasvot, mutta eri lailla. Aivan eri harrastukset. Toinen pyörittää tyttöjä miten lystää, toinen ei ole avannut sitä päätä vielä ollenkaan.
Itse olen perheelleni aina kelvannut sellaisena kuin olen. - Mutta on ollut ikävää kun sekä sisarukseni että vanhempamme ovat joutuneet kuulemaan aika ikäviäkin kommentteja ja tai hyvin suoraviivaista uteluita siitä, että olenko oikeasti vanhempieni biologinen jälkeläinen kun olen mies, joka on molempia vanhempian ja niin nuorempia kuin vanhempaa sisarustani huomattavsti lyhyempi sekä toistaiseksi ainoa, jonka kuontalo osoittaa, että minun kohtaloni on kaljuuntua ja luultvasti olla perheemme ensimmäinen, ellen mahd. jopa ainoa kaljun päälaien omaava (tämän viimeisen osoittaa sitten aikanaan aika). Sen sijaan pituudessa en tule heistä enää ketään ohittamaan tai kasvamaan rinnalle.
Se mikä meitä kaikkia yhditää ulkoisesti on, että olemme kyllä kaikki verraten hoikkia, osaa sisaruksistani saattaisin kuvaita, että ovat urheilullisen näköisiä; kuten vanhoista valokuvista päätellen vanhempani olivatnuorempana.
Taitaa kuitenkin olla eri uroksien siitoksia.
Mun sisko on kaunis, hoikka ja paksut hiukset. Ja minä en. Kyllä se harmittaa tietenkin, mutta mitäpä teet.
Eihän se pituus kenenkään naamaa kaunista. Eikä paino. :D hassua kun naiset puhuu usein että on pitkä ja hoikka eli kaunis.
Miehet ei koskaan määrittele noin kauneutta. :D
Mun sisarukset ovat hyvin saman näköiset keskenään, tulleet äidin sukuun. Minä, esikoinen, olen tullut isäni sukuun ja totta kai perinyt sieltä ne rumimmat piirteet, kuten vinot hampaat, ei-minkään väriset silmät, säkkimäiset rinnat jne.
Puolisoni ja sisaruksensa ovat aivan eri näköiset, toinen tullut isänsä sukuun, toinen äitinsä.
Eli joo, voi olla samassa perheessä.ja samoista vanhemmista aivan eri näköisiä lapsia. Kauneus sitten taas on katsojan silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä just toisinpäin.
Tää on jännä ilmiö. Kaverini ja hänen veljensä ovat todella samannäköisiä, mutta kaverini (nainen) on noh... aika kolhon näköinen. Veljensä taas on upea, siis todella komea. Jotenkin ne piirteet eivät vain toimi naisella, mutta toimivat miehellä.