Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pölyämätön kissanhiekka? Suosittele.

Vierailija
28.09.2025 |

Käytin vuosia Ever Cleania, mutta sen laatu huononi niin, että siirryin Compact Care -hiekkaan. En tiedä vaihteleeko laatu tässäkin, kun tuntuu, että pölyää ihan älyttömästi ja itse hiekka haisee voimakkaasti. On siis tuoksuton, activated carbon -versio. En tiedä huomaako muut kissalliset tuota hiekan hajua, en minäkään huomannut ennen, mutta nyt tulee tosi voimakkaasti nenään. Ei siis haise kissan tuotokset, vaan itse hiekka. (Laatikko siivotaan minimissään 2 kertaa päivässä.) Minkälainen Ever Clean on nykyään? Suosittele omaa (tai siis kissasi) hiekkaa, kiitos.

Olen jo suunnitellut hankkivani ilmanpuhdistimen tuonne kissan vessan viereen, kun pölyäminen on niin valtaisaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä törmännyt yhteenkään hiekkaan joka ei jossain määrin pölyäisi tai kulkeutuisi tassuissa. Monia olen kokeillut ja edelleen kokeilen eri merkkejä.

Vierailija
22/24 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu kissanhiekka. Ei pölyä eikä sotke.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän kokemuksen perusteella sanoisin, että Evercleanin tuoksuton Extra Clumping on niin hyvää kuin hiekalta voi odottaa. En tiedä, riippuisiko pölyävyys tilasta, jossa kissanhiekkalaatikko on. Meillä se on kylpyhuoneessa, jossa on lattialämmitys. Se saattaa sitoa hiekkaa. Hajuttomana kyllä myös pysyy.

Vierailija
24/24 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.mustijamirri.fi/compact-care-multicat-unscented-14-kg?62194…

Tätä käytän, enkä ole huomannut pöly- tai hajuhaittoja. Onko tämä sama versio kuin käyttämäsi? 

Ei ole sama versio, voisinkin kokeilla tuota. Mulla on käytössä se, missä on aktiivihiiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän