Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun henkilökemiat kohtaavat ja sydän iskee tulta

Vierailija
28.09.2025 |

Tiedättekö sen tunteen, kun tapaa jonkun uuden ihmisen, ja tulee sellainen fiilis että hänen kanssaan on levelillä ja, iskee välitön ihastuminen ja halu tutustua tähän ihmiseen paremmin?

Minulle kävi perjantaina niin. Olen kuitenkin pitkässä parisuhteessa, ja tuntuisi hullulta lähteä sitä järkyttämään. Sydän kuitenkin sanoo, että tämä kortti kannattaisi pelata. Onko kohtalotovereita, miten olette toimineet?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tehnyt mitään vaan ihastelin kaukaa ja nautin tunteesta. Panostin omaan suhteeseen. Meni n.4v että tunne laantui.

Vierailija
2/22 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on noinkin käynyt. Järkeilin itselleni, että olen ihastunut ennemminkin itseluomaani mielikuvaan ventovieraasta ihmisestä kuin siihen tapaamaani henkilöön. Sitten pikkuhiljaa unohdin koko asian. Tunnekuohut ovat osa elämää, eikä niiden mukaan kannata päätköksiä tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko todella noin lapsellinen?

Vierailija
4/22 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllä se hullulta tuntuisi laittaa pitkä suhde romukoppaan äkillisen aivokemiallisen ilmiön takia. Varsinkin jos nykyinen suhde toimii, eikä erityisiä isoja ongelmia ole.

Vierailija
5/22 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti. Ei minulle aiemmin ole näin käynyt

Vierailija
6/22 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikses sä opettels kirjoittamaan kunnols? 

Vierailija
7/22 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt kolmesti. Kaksi kertaa olen pidättäytynyt suhteesta ja kerran antautunut tunteen vietäväksi. Se johti eroon ja uuteen liittoon, en ole katunut. Mutta jos olet nyt hyvässä suhteessa, niin pitäisin siitä kiinni. 

Vierailija
8/22 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä valitettavasti, ja näitä on paljon. Kuin kappaleesta:sydän iskee tulta jne.

Kyseessä on kyllästyminen nykyiseen suhteeseen.ja kiima.

Vierailija
9/22 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On käynyt kolmesti. Kaksi kertaa olen pidättäytynyt suhteesta ja kerran antautunut tunteen vietäväksi. Se johti eroon ja uuteen liittoon, en ole katunut. Mutta jos olet nyt hyvässä suhteessa, niin pitäisin siitä kiinni. 

Kuuntelin Laura Närhen uutta kappaletta, jossa hän nähdäkseni kertoo vastavasta tilanteesta. Typerää, miten tuollainenkin asia voi vaikuttaa. En ole ihan järjissäni nyt, ajattelen vain tätä ihmistä, jösses

Vierailija
10/22 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa on noin käynyt peilin edessä. Kaikesta olemme samaa mieltä ja lopetamme toistemme lauseetkin.

Vierailija
11/22 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä valitettavasti, ja näitä on paljon. Kuin kappaleesta:sydän iskee tulta jne.

No anteeksi että olen romantikko

Vierailija
12/22 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkeä sinä olet.

Vierailija
13/22 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkeä sinä olet.

Perusteletko vähän että miksi olen tökerö? En voi tunteilleni mitään, oletko sinä joku narsisti jolla ei ole tunteita?

Vierailija
14/22 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tilanne tuntuu myös aika jänskältä, kun se kohde on esim. 20 vuotta nuorempi. Itsellä tällainen tilanne ja itse olen nainen (jos sillä nyt on merkitystä).

Vierailija
15/22 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkeä sinä olet.

Perusteletko vähän että miksi olen tökerö? En voi tunteilleni mitään, oletko sinä joku narsisti jolla ei ole tunteita?

En sanonut tökerö, vaan että olet törkeä. Ja itsekäs. Et ajattele puolisosi lainkaan. Ja kertoo sinusta paljon, ettet edes tule ajatelleeksi tätä.

Vierailija
16/22 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkeä sinä olet.

Et ole tökerä etkä törkeä, olet tunteikas, oletko kenties jokin vesielementti horoskoopiltasi? <3

Vierailija
17/22 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkeä sinä olet.

En sanonut tökerö, vaan että olet törkeä. Ja itsekäs. Et ajattele puolisosi lainkaan. Ja kertoo sinusta paljon, ettet edes tule ajatelleeksi tätä.

En minä voi tunteilleni mitään! Itkettää jo kun suhtaudutaan kuin johonkin hirviöön 

Vierailija
18/22 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, provo.

Vierailija
19/22 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä teatteri menossa.

Vierailija
20/22 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkeä sinä olet.

Et ole tökerä etkä törkeä, olet tunteikas, oletko kenties jokin vesielementti horoskoopiltasi? <3

Olen kyllä, kalat. Kuvaus sopii minuun aika täydelllisesti: He ovat haaveilevia, taiteellisia ja rakastavat fantasiaa ja romantiikkaa. Kalat ihastuvat ja rakastavat helposti, ja rakkaus tuo heille merkitystä arkeen. He osaavat myös vietellä ja täyttää kumppaninsa toiveita.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi