Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies ei halua käyttää kondomia, miksi naisen pitää huolehtia ehkäisystä?

Vierailija
28.09.2025 |

Miksi ehkäisy jää usein naisen kontolle? Miksi naisen pitäisi popsia pillereitä, ottaa sisuksiinsa kierukka tai liimata ihoonsa laastari, vaikka mies voisi helposti vetäistä vehkeensä päälle kumin?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään tarvitse. Ja jos mies ei halua käyttää kumia niin sitten molempien pitää etsiä uudet harrastuskaverit, joiden kanssa käytettävästä ehkäisyvälineestä ollaan samaa mieltä.

Vierailija
2/20 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kondomia, ei seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei halua kumia niin ei ole seksiäkään.

Vierailija
4/20 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi hankkia vasektomian. Välttää elarit.

Vierailija
5/20 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuoresta lähtien käyttänyt e-pillereitä ja en ymmärrä mikä asia on monille naisille vaikeaa. Itselle sopii, että mies käyttää kumia, mutta ei ole pakollista. Minusta miehellä on oikeus nautintoon. Jos mies ei halua käyttää kortsua, niin minusta meidän naisten tulisi kunnioittaa sitä ja käyttää itse ehkäisyä.

Vierailija
6/20 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nuoresta lähtien käyttänyt e-pillereitä ja en ymmärrä mikä asia on monille naisille vaikeaa. Itselle sopii, että mies käyttää kumia, mutta ei ole pakollista. Minusta miehellä on oikeus nautintoon. Jos mies ei halua käyttää kortsua, niin minusta meidän naisten tulisi kunnioittaa sitä ja käyttää itse ehkäisyä.

Miksi se on monille naisille vaikeaa? No esimerkiksi sivuvaikutusten kuten veritulppariskin vuoksi. Terveys menee todellakin nautinnon edelle. Jos nainen ei halua käyttää e-pillereita, niin minusta miesten tulisi kunnioittaa sitä ja käyttää itse ehkäisyä.

Vierailija
7/20 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi tosiaan. Voihan sitä tehdä lapsen.

Vierailija
8/20 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasektomiaa ei tehdä alle 30-vuotiaille miehille, ellei heillä ole 3 lasta.

Vierailija
9/20 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi te ette hanki sitä?

Vierailija
10/20 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte. Mällit sisään vaan.

Vierailija
11/20 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpaa   ehkäistään-tauteja vai raskautta.

kondomin ei anna tuntumaa,siksi monet eivät käytä edestautien uhalla. myös parisuhteessa voi saada taudin kumppaniltaan. eli hyvät ja huonot puolet.

Vierailija
12/20 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö olla tunnustettuja?

Vierailija
13/20 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miesten ei tarvi kunioittaa sitä, ettei nainen halua käyttää e-pillereitä?

Vierailija
14/20 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullekin e-pillerit on sopinut oikein hyvin ja syön niitä vieläkin monien hyötyvaikutuksien takia, vaikka olenkin käynyt sterissä. Mutta ymmärrän kuitenkin että isolle osalle naisista e-pillereiden sivuvaikutukset ovat negatiivisia, todella vahvasti negatiivisia. Sen oppii aika nopeasti jos on naispuolisia kavereita ja juttelee näistä jutuista avoimesti. Monille kavereilleni ne ei ole sopinut sitten yhtään. Tulee kauhea migreeni, seksihalut katoaa täysin tai ei vaan pysty kostua, tulee yhtäkkiä itkuherkäksi, painoa tulee lisää, iho menee tosi huonoon kuntoon... lista on pitkä, ja joskus voi tulla noi kaikki kerralla. Joten lopeta olemasta "pick-me" ja hanki naispuolisia kavereita.

Vierailija
15/20 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin Suomessa. Paitsi jos menee Tanskaan tai Saksaan, jossa saa jo 18-vuotiaana hoidettua homman. Saksassa myös halvempaa.

Vierailija
16/20 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi te ette hanki sitä?

Ketkä te?

Vasektomioita tehdään vuosittain Suomessa reilu 2200. Sitten siihen päälle ne jotka hakee sen ulkomailta, näitä ei tilastoida.

Voisiko olla enemmän? Se on jokaisen oma päätös.

Vierailija
17/20 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten terveydestä ja nautinnosta viis? Kuvottava asenne.

Vierailija
18/20 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö olla tunnustettuja?

Eiköhän ne väestörekisteristä tarkista, kun Suomesta on kyse?

Vierailija
19/20 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vieläkin hypit eri miehissä? Tietenkin.

Vierailija
20/20 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa lapsen, muttei tarvitse sosiaalista isää, niin ehkäisystä kieltäytyvä mies on just hyvä. Tulee halvemmaksi kuin klinikka, mutta voi tuoda sp-taudin mikä on tietty huono.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä