Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostan seksiä 36-vuotiaalla Tonilla ei ole kumppania. Siksi hän ostaa seksiä.

Vierailija
28.09.2025 |

Ihan fiksua, paljon helpommalla pääsee naisasioissa ja tulee pidemmän päälle yleensä myös halvemmaksi kuin vaimo.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/85c10044-dd32-4852-b417-21ca915499e0

Kommentit (732)

Vierailija
641/732 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luitko tuota juttua laisinkaan? Tonihan nimenomaan sanoo, ettei mitään kohtaamisia naisten kanssa synny, miten tällöin voisi mitään "puhtautta" edes "vaatia", kun ei ole keneltä vaatia? Samaistun "Toniin" 100% , itselläkin muutama vakkarinainen kenen luona toisinaan käyn. Naisilta en odota tai vaadi mitään, eivätkä he mitään minulta, se on täysin ok. Itselleni olen katkera, jos jollekin.

Miksi pitää käydä jossain maksullisissa? Itse olen kolmekymppinen mies ja käytännössä koko aikuisikäni ollut yksin. En ole ikinä käynyt missään maksullisissa. Itse en ainakaan halua jakaa intiimejä kokemuksia jonkun tuntemattoman naisen kanssa, joka on kaikkien muidenkin miesten kanssa samaan aikaan. Ihminen pärjää ilman seksiä aivan hyvin, ei se ole mikään pakollinen tarve kenellekään.

Vierailija
642/732 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs muutakaan siinä sitten voi tehdä, jos ei halua koko elämäänsä olla ilman naisen kosketusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/732 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs muutakaan siinä sitten voi tehdä, jos ei halua koko elämäänsä olla ilman naisen kosketusta?

Naisen kosketus ei ole mikään elinehto yhdellekään miehelle. Nykyinen yhteiskunta on vain rakentanut sellaisen kuvan elokuvien kautta. Entisaikoina monet renkimiehet eli koko elämänsä yksin tehden vain peltotöitä. Ei silloinkaan löytynyt kaikille kumppania.

Vierailija
644/732 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et hae jostain Filippiineiltä vaimoa, jos Suomesta ei kerran löydy? Mun miespuolinen frendi eli melkein 40-vuotiaaksi asti sinkkuna Suomessa. Sitten totesi, että täältä tuskin löytyy ikinä vaimoa. Sitten alkoi katsella ulkomailta ja meni alle vuosi, niin oli jo löytänyt Filippiineiltä vaimon. Tiedän yhden toisenkin miehen, joka tuolta haki puolison.

Vierailija
645/732 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:No nyt olet asian ytimessä. Voi kumpa miehet lypsäisivät pallinsa samalla tavalla kuin käyvät paskalla. Tekemättä siitä yhtään sen suurempaa numeroa kuin on tarvis. Niin ne naisetkin laskevat kuukautisverensä joka kuukausi, ihan ilman mitään draamaa ja sekoilua, toisin kuin miehet. Voi teitä.

Jotain seksuaalista tuossa on kun puhut pallien lypsämisestä tuolla tavalla. Hyh

Tulisitpa lypsämään mun palleja ja kauhistelemaan mun siementä

Seksi on seksuaalista ja tässä koko ketjussa puhutaan seksistä. Myös imetys on seksuaalista mutta sille on aito biologinen tarve, toisin kuin pallien lypsämiselle, joka onvain miesten perversiota ja egoistista narkkaamista.

Vierailija
646/732 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et hae jostain Filippiineiltä vaimoa, jos Suomesta ei kerran löydy? Mun miespuolinen frendi eli melkein 40-vuotiaaksi asti sinkkuna Suomessa. Sitten totesi, että täältä tuskin löytyy ikinä vaimoa. Sitten alkoi katsella ulkomailta ja meni alle vuosi, niin oli jo löytänyt Filippiineiltä vaimon. Tiedän yhden toisenkin miehen, joka tuolta haki puolison.

En ikinä lähtis yli 100 km päästä etsimään seuraa ja sekin on siinä ja tässä. Itse en ole muuttamassa talostani enkä usko että kukaan nainen muuttais mun takia, vielä vähemmän jostain toiselta puolen maailmaa ainakaan rakkauden takia. Eri asia on ostaa nainen jostain Aasiasta mitä ite en tekis koska se on vielä kalliimpi vaihtoehto kuin suomalainen kumppani.

Vierailija
647/732 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko tuota juttua laisinkaan? Tonihan nimenomaan sanoo, ettei mitään kohtaamisia naisten kanssa synny, miten tällöin voisi mitään "puhtautta" edes "vaatia", kun ei ole keneltä vaatia? Samaistun "Toniin" 100% , itselläkin muutama vakkarinainen kenen luona toisinaan käyn. Naisilta en odota tai vaadi mitään, eivätkä he mitään minulta, se on täysin ok. Itselleni olen katkera, jos jollekin.

Miksi pitää käydä jossain maksullisissa? Itse olen kolmekymppinen mies ja käytännössä koko aikuisikäni ollut yksin. En ole ikinä käynyt missään maksullisissa. Itse en ainakaan halua jakaa intiimejä kokemuksia jonkun tuntemattoman naisen kanssa, joka on kaikkien muidenkin miesten kanssa samaan aikaan. Ihminen pärjää ilman seksiä aivan hyvin, ei se ole mikään pakollinen tarve kenellekään.

Jep. "Satoja positiivisia arvosteluja" ... :D Ja kuinkahan monta vierasta joka ei ole arvostelua jättänyt. What a joy, sehän on vähän kuin miestä panisi niin että nainen on vaan kondomina välissä.

Vierailija
648/732 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:No nyt olet asian ytimessä. Voi kumpa miehet lypsäisivät pallinsa samalla tavalla kuin käyvät paskalla. Tekemättä siitä yhtään sen suurempaa numeroa kuin on tarvis. Niin ne naisetkin laskevat kuukautisverensä joka kuukausi, ihan ilman mitään draamaa ja sekoilua, toisin kuin miehet. Voi teitä.

Jotain seksuaalista tuossa on kun puhut pallien lypsämisestä tuolla tavalla. Hyh

Seksi on seksuaalista ja tässä koko ketjussa puhutaan seksistä. Myös imetys on seksuaalista mutta sille on aito biologinen tarve, toisin kuin pallien lypsämiselle, joka onvain miesten perversiota ja egoistista narkkaamista.

Hyi mikä pedofiili joka saa seksuaalista nautintoa oman lapsen ruokkimisesta. Olet kuvottava.

Vierailija
649/732 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten tällaiset "Tonit" vaativat naiselta puhtautta (kun etsivät jotain vakavaa) vaikka itse on jakanut itseään sadan naisen kanssa.

Miksi ylipäänsä mainostaa tällaisella asialla, ei ole muuten mikään ylpeyden aihe. Asiallinen mies vetäisi käteen seksin puutteessa eikä altistaisi itseään kaikille seksitaudille. Säästäisi rahaakin. 

No just äsken ketjussa vikistiin kuinka runkkaavat miehet ovat säälittäviä luusereita.

Toni ei koskaan voi voittaa: mitä tahansa hän tekeekin, AINA löytyy joku palstamamma, joka hänet siitä tuomitsee. 

Toni on myös realisti. Hän ymmärtää rajallisen arvonsa parisuhdemarkkinoilla, ja toimii kuin rationaalinen toimija tuossa tilanteessa tekee. Harva mies haluaa olla 50-vuotias neitsyt. Jos on saanut 100 kertaa pakit, suosittelen itsekin maksullisia. Voi olla yhtä kipeästä asiasta kyse kuin vastentahtoinen l

Jos saa 100 kertaa pakit niin sitten on vikaa hakutaidoissa tai siinä, mitä hakee. 

Ajatelkaa että kouluttaudutte työpaikka varten 12-15 vuotta VÄHINTÄÄN. Mutta naisen kohdalla ajatellaan että kun vetäisee munan esiin ja saa suustaan jotain " n a i n e e e n " niin pitäisi pillut tulla ja lapset syntyä :DDDDDDDDDDD

Vierailija
650/732 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. "Satoja positiivisi

Mullaki on "satoja positiivisia arvosteluja" naisilta vaikken oo maksullinen mies. Olenko siis vain kondomi lesbojen välissä? En kyllä valita tilanteesta 🤣

Vierailija
651/732 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi mikä pedofiili joka saa seksuaalista nautintoa oman lapsen ruokkimisesta. O

Lapsi imee erogeenisia rintoja erittäin hyvin. Ihan normijuttu että varsinkin alkuimetyksestä saa kohtuorgasmeja, niin kuuluukin. Kohdun supistelu palauttaa sitä alkuperäiseen kokoonsa.

Mutta kiva, että pidät "kuvottavana" turhanpäiväistä seksuaalista hekumointia. Harmi vaan, että se kuvottava osuus on se lypsylle tuleva mies eikä suinkaan se lapsi, jonka kuuluu roikkua naisen nisässä vuosikausia.

Vierailija
652/732 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten tällaiset "Tonit" vaativat naiselta puhtautta (kun etsivät jotain vakavaa) vaikka itse on jakanut itseään sadan naisen kanssa.

Miksi ylipäänsä mainostaa tällaisella asialla, ei ole muuten mikään ylpeyden aihe. Asiallinen mies vetäisi käteen seksin puutteessa eikä altistaisi itseään kaikille seksitaudille. Säästäisi rahaakin. 

No just äsken ketjussa vikistiin kuinka runkkaavat miehet ovat säälittäviä luusereita.

Toni ei koskaan voi voittaa: mitä tahansa hän tekeekin, AINA löytyy joku palstamamma, joka hänet siitä tuomitsee. 

Toni on myös realisti. Hän ymmärtää rajallisen arvonsa parisuhdemarkkinoilla, ja toimii kuin rationaalinen toimija tuossa tilanteessa tekee. Harva mies haluaa olla 50-vuotias neitsyt. Jos on saanut 100 kertaa pakit, suosittelen itsekin maksullisia. Voi olla

Jos saa 100 kertaa pakit niin sitten on vikaa hakutaidoissa tai siinä, mitä hakee. 

Ajatelkaa että kouluttaudutte työpaikka varten 12-15 vuotta VÄHINTÄÄN. Mutta naisen kohdalla ajatellaan että kun vetäisee munan esiin ja saa suustaan jotain " n a i n e e e n " niin pitäisi pillut tulla ja lapset syntyä :DDDDDDDDDDD

100 kertaa pakit kuulostaa todella vähältä. Itse olen saanut tuhansia ja tuhansia pakkeja mutta seksiä olen saanut sadoilta naisilta ja perhekin on perustettu yhden kanssa.

Vierailija
653/732 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi mikä pedofiili joka saa seksuaalista nautintoa oman lapsen ruokkimisesta. O

Lapsen imettämisestä ei ole mitään seksuaalista. Tuo on vain sekopää ulien perverssi haave. 

Vierailija
654/732 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää käydä jossain maksullisissa? Itse olen kolmekymppinen mies ja käytännössä koko aikuisikäni ollut yksin. En ole ikinä käynyt missään maksullisissa. Itse en ainakaan halua jakaa intiimejä kokemuksia jonkun tuntemattoman naisen kanssa, joka on kaikkien muidenkin miesten kanssa samaan aikaan. Ihminen pärjää ilman seksiä aivan hyvin, ei se ole mikään pakollinen tarve kenellekää

Enpä usko että on, ja todennäköisesti jos naiset tietäisivät kokemuksestasi he eivät katsiosi sinua päinkään. Toisin kuin miehet, jotka tasan tarkkaan tietävät millainen kilometrimittari prostituoiduilla on ja mikä on toisen munan vierailutahti kyseisessä lokaatiossa.

Vierailija
655/732 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi mikä pedofiili joka saa

Lapsi imee erogeenisia rintoja erittäin hyvin.

🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Vierailija
656/732 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi mikä pedofiili joka saa

Teet sen väärin jos se ei tunnu sinusta nautinnolliselta. Voi toki olla defenssiäkin, veikkaan että ammoisina aamunkoiton aikoina nämä lypsymiehet ovat tappaneet lapsia, jotka ovat heidän "apajansa" vieneet, joka on johtanut siihen että naiset mitätöivät imetystä ja lapsen ja naisen välistä suhdetta. Äitiyshän on naisen seksuaalisuus, ei suinkaan sperman vastaanottaminen. 

Vierailija
657/732 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä reaktio. Kun lapsi imee rintaa niinkuin luonto on asian tarkoittanut oksennat, mutta kun MIESVAUVA imee naisen rintaa niin se onkin yhtäkkiä seksyä. Joku taitaa olla vähän tiri tiri tööt tööt.

Vierailija
658/732 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet sen väärin jos se ei tunnu sinusta nautinnolliselta. Voi toki olla defenssiäkin, veikkaan että ammoisina aamunkoiton aikoina nämä lypsymiehet ovat tappaneet lapsia, jotka ovat heidän "apajansa" vieneet, joka on johtanut siihen että naiset mitätöivät imetystä ja lapsen ja naisen välistä suhdetta. Äitiyshän on naisen seksuaalisuus, ei suinkaan sperman vastaanottaminen. 

Käytkö maksullisissa vauvoissa saamassa seksiä?

Vierailija
659/732 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä ei nainen rahan eteen tekisi? Myy vaikka itseään.

Ei tosin kaikki, mutta ne hùôrat.

Kyllä ne loputkin huoraisi jos olosuhteet sallisi.

Vierailija
660/732 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on seksuaalista ja tässä koko ketjussa puhutaan seksistä. Myös imetys on seksuaalista mutta sille on aito biologinen tarve, toisin kuin pallien lypsämiselle, joka onva

Joku urbaani legenda sanoi muslimimiehen jättäneen naisen imetyksen vuoksi, sillä "toinen mies oli nyt imenyt hänen rintaansa" :D Talk about brain damage...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi