Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostan seksiä 36-vuotiaalla Tonilla ei ole kumppania. Siksi hän ostaa seksiä.

Vierailija
28.09.2025 |

Ihan fiksua, paljon helpommalla pääsee naisasioissa ja tulee pidemmän päälle yleensä myös halvemmaksi kuin vaimo.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/85c10044-dd32-4852-b417-21ca915499e0

Kommentit (644)

Vierailija
641/644 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luitko tuota juttua laisinkaan? Tonihan nimenomaan sanoo, ettei mitään kohtaamisia naisten kanssa synny, miten tällöin voisi mitään "puhtautta" edes "vaatia", kun ei ole keneltä vaatia? Samaistun "Toniin" 100% , itselläkin muutama vakkarinainen kenen luona toisinaan käyn. Naisilta en odota tai vaadi mitään, eivätkä he mitään minulta, se on täysin ok. Itselleni olen katkera, jos jollekin.

Miksi pitää käydä jossain maksullisissa? Itse olen kolmekymppinen mies ja käytännössä koko aikuisikäni ollut yksin. En ole ikinä käynyt missään maksullisissa. Itse en ainakaan halua jakaa intiimejä kokemuksia jonkun tuntemattoman naisen kanssa, joka on kaikkien muidenkin miesten kanssa samaan aikaan. Ihminen pärjää ilman seksiä aivan hyvin, ei se ole mikään pakollinen tarve kenellekään.

Vierailija
642/644 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs muutakaan siinä sitten voi tehdä, jos ei halua koko elämäänsä olla ilman naisen kosketusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/644 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs muutakaan siinä sitten voi tehdä, jos ei halua koko elämäänsä olla ilman naisen kosketusta?

Naisen kosketus ei ole mikään elinehto yhdellekään miehelle. Nykyinen yhteiskunta on vain rakentanut sellaisen kuvan elokuvien kautta. Entisaikoina monet renkimiehet eli koko elämänsä yksin tehden vain peltotöitä. Ei silloinkaan löytynyt kaikille kumppania.

Vierailija
644/644 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et hae jostain Filippiineiltä vaimoa, jos Suomesta ei kerran löydy? Mun miespuolinen frendi eli melkein 40-vuotiaaksi asti sinkkuna Suomessa. Sitten totesi, että täältä tuskin löytyy ikinä vaimoa. Sitten alkoi katsella ulkomailta ja meni alle vuosi, niin oli jo löytänyt Filippiineiltä vaimon. Tiedän yhden toisenkin miehen, joka tuolta haki puolison.