Petteri Orpo jyrähtää: "Pysyn tiukasti kiinni kokoomuksen peräsimessä", Orpo aikoo myös jatkaa pääministerinä toisenkin kauden
-En ole lähdössä yhtään mihinkään. Olen alusta lähtien sanonut, että muutoksen aikaan saaminen Suomessa on kahden vaalikauden projekti. Olen tähän täysin sitoutunut. Hallituksen työ on kesken ja jatkuu kevääseen 2027 asti, Orpo sanoo tuimasti työhuoneessaan Valtioneuvoston linnassa.
-Nyt pitää ymmärtää tämä: minä en ole tässä mitään gallupeja tuijottelemassa, vaan tekemässä muutosta Suomeen. En jätä työtä kesken, enkä jää katsomaan sivusta, että tulee seuraava hallitus ja korjaa hedelmät uudistuksista, joita olemme tehneet.
Viikolla mediassa liikkui Orpon HS haastattelun pohjalta huhuja, joiden mukaan Orpo pohtisi kokoomuksen puheenjohtajuudesta luopumista ja kenties jopa EK:n Häkämiehen paikan tavoittelua. Nyt Orpo kiistää huhut ja tiuskii, että kokoomus on hänelle "pyhä asia" eikä hän ole myöskään lähdössä pääministerin pallilta yhtään minnekään. Eikä häntä myöskään kiinnosta kansan mielipiteet gallupeissa. Tämä selvä.
Kommentit (194)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta alkaa tuntumaan, että Orpolle on vasta nyt valkeamassa, että tämä persujen ja Riikka Purran politiikka ei ollutkaan oikea ja Petteri Orpon ja koko kokoomuksen valta-asema on uhattuna.
Totuushan on, että Petteri lomaili ja eleli leveästi vailla huolen häivää vastaanottaen ilmaisia konsertteja yms. Ja Riikka Purra teki leikkauksiaan ja ajatustyön.
Ja on näkyvästi kännnissä RuisRockissa Multalan kanssa. Kuinka paljon viinaa he saavat Alkosta?
Petteri on joskus sanonut, että "työt kyllä hoidetaan selvinpäin"
🤣😅🤣😅🤣😅.
Työt hoidetaan delikoissa.
Täytyy haistella mediailmapiiriä vaalien lähestyessä. Jos vaikuttaa että median valheet ja viha ps kohtaan on onnistunut lammaskansan mielet muuttamaan niin eiköhän sitten äänestetä kokoomus ja petteri kuitenkin demukoiden edelle.
Huulipunahallitusta ei enää ikinä. Sosialismi alas.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy haistella mediailmapiiriä vaalien lähestyessä. Jos vaikuttaa että median valheet ja viha ps kohtaan on onnistunut lammaskansan mielet muuttamaan niin eiköhän sitten äänestetä kokoomus ja petteri kuitenkin demukoiden edelle.
Siis hetkinen. Äänestäjät vihaavat persuja, ja sen seurauksena äänestävät kokoomuksen ja Petterin demukoiden edelle? Tähän lapsenuskoon pystyy vain perssu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä ei näe omia heikkouksiaan.
Dunning-Kruger-efekti
Petteri Orpo B-matikalla ei nyt vaan ollut paras johtamaan maata. Osaaminen on nähty myös käytännössä:
- paikallinen lama
- suurtyöttömyys
ja
- velka kasvanut ennätyksellisen suureksi
Vielä nostaisin velan korkeammalle kuin muut,
Vielä Mariiniakin paremmin
🎼🎵🎶🎻
Minä ihailin villiä työvoimaa
Minä nöyristä lapsista nöyrin
Kun peräsimet ampuivat pääministerin matkaan,
Jäin seuraavaa odottamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Big talk, small kok.
Näin se vaan siinä puolueessa menee.
Eikä kukaan ylläty.
-winner-
Siinä toisessa big talk, big pers.
Ilmankos ovat niin symbioosissa. Kumpikaan ei osaa ajatella yläpäällään ja alapäät ovat vaalikiimaisessa nalkissa toisiinsa.
-winner-
Orpo joutuu valitseen persut hallituskumppaniksi demarien siaan.jos halua että taloutta korjattan eikä maata sosialisoida.
Työttömyys valvottaa
-Petteri Orpo
Hyvä että alkaa pikku hiljaa huomata omia valtavia virheitä, jotka vaikuttivat meidän toisten ihmisten elämiin.
😢
Vierailija kirjoitti:
Orpo joutuu valitseen persut hallituskumppaniksi demarien siaan.jos halua että taloutta korjattan eikä maata sosialisoida.
Orpo ei ole valitsemassa yhtään mitään, paitsi sopeutumiseläkkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hetkinen. Äänestäjät vihaavat persuja, ja sen seurauksena äänestävät kokoomuksen ja Petterin demukoiden edelle? Tähän lapsenuskoon pystyy vain perssu.
Kiukuttaako todellisuus, hehe.
Vierailija kirjoitti:
Hän valitsi persut jo kerran. Ja mitenkäs siinä kävi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dunning-Kruger-efekti
Petteri Orpo B-matikalla ei nyt vaan ollut paras johtamaan maata. Osaaminen on nähty myös käytännössä:
- paikallinen lama
- suurtyöttömyys
ja
Vielä nostaisin velan korkeammalle kuin muut,
Vielä Mariiniakin paremmin
🎼🎵🎶🎻
minä olin petteri orpo
minä tyhmistä koksuista tyhmin (paitsi Jani mut se saatiinkin heivattua Persuihin)
minä olin petteri orpo
oman leikkijunan halusin
sillä tunnissa Ruisrokkiin ajelisin
vielä jiiveegeetäkin nopeammin
Vierailija kirjoitti:
Petteri ei sitten ole kuullut vaaleista tai demokratiasta?
No jos uudestaan taas äänestätte, niin pysyyhän se siellä vaikka kuinka kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokan kerran kyllä menee hallitusvastuu persujen kanssa v'tuiksi. Kaksi kertaa on myös koitettu, joten epäonnistuminen on sataprosenttista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokan kerran kyllä menee hallitusvastuu persujen kanssa v'tuiksi. Kaksi kertaa on myös koitettu, joten epäonnistuminen on sataprosenttista.
Eikös kokoomus ole saanut ps avulla kaiken ajamansa. Sama äänestää kokoomusta siis.
En ole äänestänyt varmaan 20 vuoteen, mutta vuoden 2027 vaaleissa on pakko aktivoitua, jotta sekoomus ja persut saadaan nuijittua maanrakoon.
Vierailija kirjoitti:
Dunning-Kruger-efekti
- paikallinen lama
- suurtyöttömyys
ja
Orpo muistuttaa haastattelussa, että on sentään ekonomi! Siksi varmasti tietää paremmin asiat kuin taloustieteilijät.
Eikö Orpo aio lähteä, vaikka äänestäjät äänestäisi sen pois? Tekeekö vallankaappauksen January 6th malliin? Mistä se saa shamaanin sitä varten.
Toivottavasti tajuaa että kapteenin pitää upota laivan mukana.
Vierailija kirjoitti:
En ole äänestänyt varmaan 20 vuoteen, mutta vuoden 2027 vaaleissa on pakko aktivoitua, jotta sekoomus ja persut saadaan nuijittua maanrakoon.
Itse olen äänestänyt aiemmin oikeistoa. Uskoin vaalipuheet siitä että köyhiltä ei oteta. En olisi ikinä uskonut että vajoavat noin alas. Vas saa ääneni seuraavissa vaaleissa.