Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meen tänään leikkauttamaan hiukset lyhyiksi...

Vierailija
12.04.2007 |

Jännittää! Mulla on aina ollut pitkät hiukset ja nyt aion leikkauttaa ne! Rupesin miettimään, että miksi oikein pidän pitkiä hiuksia, sillä pidän ne aina kiinni pelkällä löysällä ponnarilla. Ne ovat hankalat ja aina tiellä, rasvoittuvat nopeasti, en osaa laittaa niitä mitenkään eikä ne helpolla pysykään kun ne on niin ohuet ja liukkaat.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on aina meikkiä, mutta rillit. Pojat olivat töissä miettinyt mun seksuaalista suhtautumista sillä perusteella... naapurin lepakko yritti iskeä, mutta pitkät hiukset on helvetin tylsät.

Katso vaikka bussissa, kaikilla on samanlaiset.

t. reipas punapää

Vierailija
2/21 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sorry..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monia naisia joille lyhyet hiukset sopii tosi nätisti, vaikka Gwen Stefanie, Halle Berry ja Winona Ryder. Kaikki yli kolmekymppisiä, mutten tantaksi sanois kuitenkaan.

Vierailija
4/21 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten voit huoletta leikata. Mutta jos olet vähääkään vähemmän kaunis tai yhtään ylipainoinen, en suosittelisi.

Vierailija
5/21 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllä se on kokonaisuudesta kiinni, ja vielä enemmän naamanilmeestä ja ryhdistä.

AP:lle onnea! Varmasti löydätte kampaajan kanssa hyvän mallin joka sopii juuri sinulle!

Vierailija
6/21 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. monille pitkähiuksisille jo hartiapituuteen leikkaaminen voi olla lyhyet hiukset. Polkka sopii useimmille naisille. Ihan lyhyet hiukset tyyliin Sinead O' Connor vaativat tiettyä pään mallia, mutta muuten go ahead! Virkistää!

Vierailija
7/21 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan sen puolen metrin liimaletin ja rekkissiilin välissä aika monta hiustyyliä ja -mittaa. Ohuttukkaisen ja lihavan ei kannata leikkauttaa ihan lyhyeksi, todella lyhyt tukka vaatii paljon piirteiltä ja luustolta.

Vierailija
8/21 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA. Just oon saanut kasvatettua hiuksen sen pituisiksi, että pysyvät ponnarilla melkein kaikki!

Mua ärsyttää nää mun hiukset! Haluaisin jotain uutta ja räväkkää, mutta en keksi miten voisin leikkauttaa ja värjäyttää :(

Vierailija
9/21 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Kyllä hyvännäköisiä malleja löytyy kaikille. Mutta käyttäkää kampaajan kanssa vaikkapa kuvia apuna siitä minkälaisia ideoita kummallakin on. Uusi hiustyyli antaa potkua muutenkin uudistaa ulkonäköä!

Vierailija
10/21 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse leikkuutin ennen joulua pitkät hiukseni polkiksi ja leikkauksen jälkeen mietin, että miksi en leikannut jo aikoja sitten. Aina on ollut pitkät ja nyt ei tulisi mieleenikään kasvattaa takaisin. Lyhyttä on helppo muokata ja eripituisella ottatukallakin saa jo paljon uutta ilmettä. Parurissa tulee kyllä käytyä useammin, mutta mielelläni saatsaan päähäni.

Vierailija
11/21 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut huono puoli siinä on se, että saa ravata jatkuvasti parturilla pitämässä sen siinä mallissa. Taitava kampaaja saa tietty mallista pitkäikäisemmän.

Ihme pitkätukkamafiaa täällä ilmassa. Mä olen kuulkaas näyttänyt (kuulemma) aina lesbolta, vaikka oli pitkä tukka 25 vuotta. Eipä ole vaikuttanut mitenkään suosioon miesten parissa. Musta tykkää niin tytöt kuin pojatkin. ;)

Vierailija
12/21 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Permiksen laitoin kerran ja sitten riitti, eli ainoa vaihtoehto on lyhyet hiukset. Lyhyillä tarkoitan puolipitkää, eli korvien alapuolelle kerroksittain, saa hieman ryhtiä niihinkin föönaamalla sitten.

Vierailija
13/21 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se peffa näytä kapeammalle vaikka hiuksilla pittelis.

Vierailija:

sitten voit huoletta leikata. Mutta jos olet vähääkään vähemmän kaunis tai yhtään ylipainoinen, en suosittelisi.

Vierailija
14/21 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain aivan upeat hiukset ja kampauksen päälle! :)

JA VIELÄ SELLAISET OHJEET, ETTÄ OSAAN ITSEKKIN LAITTAA SEN KAUNIIKSI!!

Vierailija
15/21 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkautin kanssa pitkät, vyötärölle asti ulottuvat hiukset tuohon olkapäille asti ulottuviksi, eli ei ihan lyhyiksi kuitenkaan. Musta tosi kiva vaihteen vuoksi, sitäpaitsi mulla on paksut hiukset jotka pitkinä painoivat tosi paljon. (eihän sitä tietenkään huommannut ennen kun ne oli pätkästy!)

Vierailija
16/21 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelee vaikka Ozzy Osbournea ja vastaavia... ;D

Vierailija
17/21 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä tukka on melkein vyötärölle ja aika viivasuoraan leikattu. Hiusten paino tosiaan vetää letin pitkin päätä, aukinaisena tukka takkuuntuu nopeasti tuulessa ja ui ruokalautasella jne. Olen kyllästynyt.

Tavoitteena olisi sellainen hiusmalli, että tukan saa vielä kiinni (työn puolesta saatava ja ihan poikatukkaa en halua), ja omaa ulkonäköä olisi helppo muutella fiiliksen mukaan.

Yks hailee, tekeekö lyhyempi tukka minusta vähemmän naisellisen tai enemmän lesbon näköisen. 1) Haluan, että mies on kiinnostunut minusta, ei tukastani, 2) minulla on muutakin mietittävää kuin se mistä mahdollisimman suuri osa miehistä tykkää ja 3) tukan on kai tarkoitus miellyttää minua itseäni.

Ovatkohan kaikki nämä " pitkä tukka on naisellinen, vain pitkätukkaiset saa miehen" -jauhajat juuri sellaisia Dolls-tyyppisiä jättisilikoniblondiglittermuovibimboja, joiden elämän ainoa tarkoitus on saada mahdollisimman paljon huomiota miehiltä, jotta he tuntisivat olevansa jotain...?

Vierailija
18/21 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keri Russell oli minusta naisellinen myös lyhyissä hiuksissaan, vaikka tosi tiivistä kiharaa. Kerubi-look.

Vierailija
19/21 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realistisempia esikuvia suomalaismammoille kuin felicity tai muut filkka tähdet :)

Vierailija
20/21 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Realistisempia esikuvia suomalaismammoille kuin felicity tai muut filkka tähdet :)

Ja OOH, kuinka upeita ilmestyksiä Riitta Väisänen ja Mervi Tapola ovat IHANISSA, NAISELLISISSA pitkissä hiuksissaan, ei yksikään mies voisi heitä vastustaa ja kateelliset naiset vain yrittävät mollata näitä loistokkaita ilmestyksiä!!!

Hehehhehheheeee!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän