Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naaman päälle istuminen

Vierailija
27.09.2025 |

Tämä on täysin vieras asia minulle. Vain yksi mies ikinä on pyytänyt tällaista, en toteuttanut toivetta koska en oikeasti tiennyt miten mun pitäisi siinä istua enkä kehdannut kysyä. Typerää, tiedän. Vääntäkää rautalangasta, mihin istun, miten jalat, kädet jne. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä

Vierailija
2/9 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit istunut ihan koko palstamamman 150kg painollasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiesus noita teidän "neuvoja". Siksi kysyn että yritän jos en hankkia elämää niin ainakin tuon verran avartaa sitä. Enkä paina 150 kiloa, en edes puolta siitä. 

Olisiko jollain jotain oikeasti hyödyllistä sanottavaa?

ap

Vierailija
4/9 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allan istuu Sebun naamalla.

Vierailija
5/9 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettinyt

Vierailija
6/9 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on kun nainen istuu pesemättömällä pimpillä ja perseellä naamalle ja päästelee tuhnuja ja paukkuja.. MMMMMMMMH! NUUH!! 

Vierailija
7/9 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun tämäkin palsta on muuttunut av-tasoiseksi.

Olen istunut, tai siis ollut polvi-istunnassa, kuten ratsastusasennossa mutta kasvojen kohdalla niin että mies yltää minua nuolemaan. Mies on käsillään hyväillyt pakaroitani, ja samalla kannatellut ja säädellyt kuinka voimakkaasti istun. 

Näin meillä ja on kiihkoa touhua. Ainahan mieheltä voi ja kannattaa kysyä miten haluaa. Kannattaa kokeilla, siitä se lähtee :)

Vierailija
8/9 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle, että ohjaa sua. Mun uus mies tykkää, että hinkkaan itseäni hänen naamaansa samalla tavalla kuin ratsastaessa. Meillä hän yleensä asettelee mut siihen asentoon mihin haluaa, joten mun ei tarvitse tietää mitä tehdä.

Vierailija
9/9 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa asennossa kuin kalulla ratsastaessa. Eli ei siinä naaman päällä oikeasti istuta koko painolla vaan paino on omien jalkojesi varassa suurimmilta osin. Miehen pään alla on hyvä olla korkea tyyny niin nuoleminen onnistuu helpommin. Etenkin pyllyä nuollessa saa olla hyvä tyyny alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi