Olitko sinäkin nuorena Jeesus-trakaattinuori ?
itse jaon trakuja varmaan 12 vuotta kaduilla ja opiskelin samalla, se oli elämäntapa sitten se sammui.
Kommentit (16)
Tunnen ihan aikuisia ja eläkeläisiäkin jotka yhä jakavat trakuja. Ei siinä ole mitään pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on trakaatti?
Traktaatti on pieni paperilappu tai vihko jossa kerrotaan evankeliumia eli ilosanomaa Jeesuksesta, ja neuvotaan tulemaan uskoon jne.
Kannattaa rukoilla että Jeesus tulee elämän Herraksi ja antaa synnit anteeksi.
Hihhuloin koko nuoruuteni. Sitten järkevöidyin ja aloin vetää viinaa tähän päivään asti.
Mulle naurettiin kerran kun sanoin "Te jaatte noita esitteitä..."
No en todellakaan. En ole uskossa enkä ole koskaan ollutkaan. Toiset saa olla jos haluaa, mutta mulle ei tarvitse tulla mitään tyrkyttämään. Ennen koronaa ärsyttävimpiä oli jehovat jotka tuli ihan kotiovelle lehtiensä kanssa ja kyselivät tiedätkö elämän tarkoitusta.
ei oikein kukaan tullut uskoon siinä toiminnassa vaan, yhden kaverin muistan joka tuli uskoon kadulla mutten muita
näin se pitäs tehdä
Matt. 10:8
Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.
Luuk. 10:9
ja parantakaa sairaat siellä ja sanokaa heille: 'Jumalan valtakunta on tullut teitä lähelle'.
ei noissa ruokajonoissakaan kukaan tule uskoon, hellareilla on oma leipäjumalanpalvelukset ja lauluja ja todistuksia, kukaan ei tule uskoon, samat tyypit ahnehtimassa ruokaa, ja trakuja jaetaan muttei ne vaikuta, ihmiset rohmuaa vain ruokaa
En ollut, mutta olin varmaan helppo uhri niille traktaatinjakajille kun olin niin kiltin näköinen. Ne traktaatit olivat pelottavia! Kuka sadisti niitä sarjakuvia oikein piirsi? Aina jollekin kävi huonosti ja sitten se joutui helvettiin.
Olivat todellakin omiaan karkottamaan minut uskonnosta.
Vierailija kirjoitti:
En ollut, mutta olin varmaan helppo uhri niille traktaatinjakajille kun olin niin kiltin näköinen. Ne traktaatit olivat pelottavia! Kuka sadisti niitä sarjakuvia oikein piirsi? Aina jollekin kävi huonosti ja sitten se joutui helvettiin.
Olivat todellakin omiaan karkottamaan minut uskonnosta.
Tämä! Ne oli takuulla tuotu jostakin Amerikan pimeimmältä raamattuvyöhykkeeltä ja käännetty suomeksi.
chick trakut! ne oli legendoja! joku keräsi niitä aina kun jaoin sanoi että hänellä on melkein kaikki!
itse sain armeijassa varoituksen usein kun jaoin Hullu-Jussi-trakuja ja niissä armeijan luutnantteja pidettiin hieman tyhminä
En ollut. Mutta on hauska lukea niistä.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3504390/sopisiko-jack-chick-trakut-viel…
https://www.vauva.fi/keskustelu/5459824/jakaako-uskovat-nykyaankin-trak…
Tagit: Jack Chick - trakut - traktaatit - traktaatteja - traktaatti
trakujen jako, nuorisoillat nuorille ja hihhulointi, parasta aikaa vuosikaudet ja aina rukoiltiin kielillä joka paikassa kodeissa ja kaduilla .