Veikkauksia kauan menee, että Töölönlahden 50 000 euroa maksanut sähköflyygeli rikotaan?
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/8876788
Kun katsoo millaista porukkaa tuolla liikkuu, niin tuskin pysyy kauaa ehjänä.
Kommentit (61)
Täällä laitettiin pihalle uudet koripallokorit: uudet metallirenkaat ja naruverkot. Ne on jo hajotettu eli renkaat väännettu ja verkot revitty.
eli hesan kaupungin 10-henkinen delegaatio käynyt viikon "opintomatkalla" puolassa ja siellä joku nähny tämmösen
Vierailija kirjoitti:
Heti seuraavana yön pimeinä tunteina. 🤣. Kai siihen on sentään suunnattu valvontakamera ? Sillä saisi mukavasti vahingonkorvauksia ja pimputin maksettua loputtomasti. Ai ei, no eipä tietenkään, senhän on NIIN kallis. 😱
Veikkaan, että ne jotka tuon mahdollisesti rikkoisi, ei paljoa korvauksia makselisi. Tuppaavat usein olemaan varattomia. Eli veronmaksajien piikkiin menisi sekin.
Vttu että helsinkiläiset on tyhmiä! :D
Ei ole rahaa ja pitää säästää, niinkö?
Matusingin mädättäjävirkaämmistä johtuen, ei varmastikaan kauaa että lemmikinsä saa neekeröidäpaskaksi sen uudestaan. Koska pitäähään sille ÄO <30 sakille olla virikkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä laitettiin pihalle uudet koripallokorit: uudet metallirenkaat ja naruverkot. Ne on jo hajotettu eli renkaat väännettu ja verkot revitty.
Minä olen aina miettinyt että mikähän vinouma joillain ihmisillä mahtaa olla päänsä sisällä. "hei kattokaa tuolla on uus kiipeilyteline! Poltetaan se!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä???? Tuollaiseen syydetään rahaa tänä aikana 🙄
Jep. Se on Kyldyyria. Sitä ei voi mitata rahassa.
Juu, ilman tätä Suomalainen Kulttuuri kuolee!
mahtaa olla jono soittajia talvella -20 pakkasessa
Vierailija kirjoitti:
Helsinki taitaa olla Suomen harvoja kuntia, jossa talous on nousujohteista.
Vierailija kirjoitti:
Vttu että helsinkiläiset on tyhmiä! :D
Sitä se on. Täällä kaupungin johdossa häärää Vihreät ja Kokoomus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki taitaa olla Suomen harvoja kuntia, jossa talous on nousujohteista.
Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina miettinyt että mikähän vinouma joillain ihmisillä mahtaa olla päänsä sisällä. "hei kattokaa tuolla on uus kiipeilyteline! Poltetaan se!"
Nuorisoporukat tekee tuota, jos vanhemmat ei ole valvomassa. Ihmisiin on sisäänrakennettu halu ilkivaltaan jo nuoresta pitäen.
pistettäispä paskaksi kaikki esineet, jotka kalpea suomalainen natsihuora tuntee arvokkaaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorisoporukat tekee tuota, jos vanhemmat ei ole valvomassa. Ihmisiin on sisäänrakennettu halu ilkivaltaan jo nuoresta pitäen.
No ei kaikki nuorisoporukat tuota tee. Joillain vain selvästi pään sisällä toiminta poikkeaa tavallisista ihmisistä jollain tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Matusingin mädättäjävirkaämmistä johtuen, ei varmastikaan kauaa että lemmikinsä saa neekeröidäpaskaksi sen uudestaan. Koska pitäähään sille ÄO <30 sakille olla virikkeitä.
entä teile ÄO 2 sikotautisille homoille?
Vierailija kirjoitti:
pistettäispä paskaksi kaikki esineet, jotka kalpea suomalainen natsihuora tuntee arvokkaaksi
Tunnen vihreiden ja vasemmistoliiton puoluetoimistot irtaimistoineen arvokkaiksi. Annahan palaa.
T. kalpea suomalainen natsihuora
Vierailija kirjoitti:
Ostettu jonkun päättäjän kaverilta.
Osoitat varmaan väitteesi todeksi?
Vierailija kirjoitti:
Mene takaisin savimajaasi rutisemaan.
Onko tuolle kukaan laskenut elinkaatensa aikaista hiilijalanjälkeä.
Nykyään kun siitä ollaan niin huolissaan ja ihan aiheesta koska ollaan jo jälessä tavoitteestamme olla 2035 täysin hiilineutraali.
Kurja maksaa eu:lle sakkoja omista sitoutumisistamme johtuen kun muiden maiden tavoitteet vasta 2050.