Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoitsijat ovat häiriöksi

Vierailija
27.09.2025 |

Valtavine hajuhaittoineen.Kerrostalossa käytävät ja hissi lemuaa näiden savunimijöiden jälkeen todella kauhealle, miksi tämmönen sallitaan.

Ramppaavat yötäpäivää röökipaikalla ulkona koska parvekkeilla ei saa tupakoida.

Ei tämä ole kivaa että muut kärsii kun saastuttavat jokapaikan.

Muutama vuosi ja suomi on savuton, se on hyvä asia.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parvetutupakoinnin kieltäjät tekivät itselleen karhunpalveluksen.

Nyt sitten ulistaan kun menen  aamutakki päällä ja kahvimukin kanssa ulos että "ei se piha mikään kahvila ole ja  ja vaatteet voisi pukea!" Välillä ku joku kaveri tai naapuri on seurana ja höpötellään ,nii parvekkeelta kuuluu huutoa "mikä torikokous siellä on?"

Vierailija
42/51 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Astmaatikkona joutuu usein kadullakin jonkun röökimuijan- tai ukon savupilveen.🤮

Niin tai koira allerginen kärsii aina taloyhtiön porraskäytävässä ja hississä, kun liki jokaisella on koira. Sit oikein pysähdytään, et etkö halua silittää lutuista pörrökarvaista mussukkaani? Oi kun hihnakin on niin löysällä, et se tulee hyppimään jalkojasi vasten.

Käytä lääkkeitä, äläkä lässytä.  Röökaajana haiset paskaakin pahemmalle, et ole tainnut itse huomata?

Ei Röökaajat minusta miltään ihmeellisemmältä haise. Vähän Tupakalta ehkä jos läheltä haistelee...

On ihmisillä ongelmat. No Se ongelma kun on päässä niin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini poltti,samoin mummoni. Ja ysärillä baareissa kaikki. Vaikka itse en enää polta,tupahanhajusta tulee hyvä ja nostalginen olo. Muistan äitini, ja nuoruuteni.  Eivät tupakoivat myöskään metrien päähän haise kuten jotkut väittää vaan  pitää mennä ihan vieree,niin sitten etenkin talvisin voi haistaa miedon tupakanhajun.

Vierailija
44/51 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tupakoimattomana en osaa edes kiinnittää huomiota jos joku kaveri tupakoi vieressä .

Voi se tupakka vähän tuoksua. Ei se mikään paha haju ole. Joten So What...

Vierailija
45/51 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaaah. Se Vaarin Piipputupakan haju on vieläkin muistissa. Olikohan Kilta nimistä Tupakkaa?

Vaarilla Piippu suussa ja minä sylissä...Tulisikohan Lasu nykypäivänä =)

Vierailija
46/51 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse polta mutta en kannattanut myöskään parveketupakoinnin kieltämistä. 

Aavisto ongelmia,ja olin oikeassa.

Talossa ei ole hissiä ja kun kolmannen,eli ylimmän kerroksen  pariskunta käy yöllä useita kertoja tupakalla, niin kyllä koko rappu herää kun tömistelevät jutellen portaita alas.

Vähemmän meteliä lähti,kun saivat polttaa parvekkeellaan.

Vierailija
47/51 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaaaah. Se Vaarin Piipputupakan haju on vieläkin muistissa. Olikohan Kilta nimistä Tupakkaa?

Vaarilla Piippu suussa ja minä sylissä...Tulisikohan Lasu nykypäivänä =)

Ikävä niitä rentoja aikoja 70 ja 80 luvulla kun ihmiset ei narisseet ja valittaneet pikkuasioista. 

Sen ajan ihmisillä oli ehkä menneisyydessä vähän ikävämpiäkin asioita kuin tupakan savu. Savuavia raunioita ehkä...

Vierailija
48/51 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köh. Joku taisi sytyttää juuri Tupakan. Menenkin heti nuuhkimaan Postiluukusta...

Vierailija
49/51 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Astmaatikkona joutuu usein kadullakin jonkun röökimuijan- tai ukon savupilveen.🤮

Mene vaikka johonkin laitokseen jos normaalit hajut noin paljon haittaa.

Vierailija
50/51 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parvetutupakoinnin kieltäjät tekivät itselleen karhunpalveluksen.

Nyt sitten ulistaan kun menen  aamutakki päällä ja kahvimukin kanssa ulos että "ei se piha mikään kahvila ole ja  ja vaatteet voisi pukea!" Välillä ku joku kaveri tai naapuri on seurana ja höpötellään ,nii parvekkeelta kuuluu huutoa "mikä torikokous siellä on?"

Täällä mokomat ovat hankkineet tuoleja tupakkapaikalle, siitä se itkupotkuraivarit sitten lähti, ei kuulemma ole sovittu. Hirveintä on että kehtaavat jutella siellä ja tupakoimattomat ei tiedä mistä puhuvat. Ihan on paikallislehden mielipide sivut täynnä näitä ongelmia 

Vierailija
51/51 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel miten liikuttavaa... Kyllä mä nyt lopetan sit varmaan... 😂