IL: miehet ylistävät vanhempia naisia
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/eca714a7-8454-4709-a172-fb894a1362bf…;
Näinhän se menee 😊
Kommentit (31)
Olen ainakin paljon avoimempi ja halukkaampikin kuin nuorena lähempänä viittäkymppiä. Tosin joillekin köy toisin, kuulema.
En ylistä.
Mutta jos ei muuta saa...
Vierailija kirjoitti:
Ikä on vaan numero
Jep
Missä ylistävät? Mielikuvituksessa varmaan. Siellähän se toimittajan lähde muissakin jutuissa nykyään on.
Vierailija kirjoitti:
Pimpero vaan on väljähtänyt noilla käyttökelvottomaksi :(
Oletko todennut käytännössä?
Onhan se paljon mutkatonta kuin saman ikäinen jolla on jo lapsia.
Minä olen deittaillut vanhempaa naista jonkun aikaa. On melko varakas, joten minulle on tässä etuja ihan hyvin. Laskeskelin että vajaa 6000€ olen saanut lypsettyä ja ei se seksi ihan kamalaa ole. Yks viikko antoi rahaa ja kävin sillä rahalla thaihieronnassa.
Vierailija kirjoitti:
Ikä on vaan numero
Hyvinkin informatiivinen numero.
"Mitä vanhemmasta ikäryhmästä on kyse, sitä harvemmin sekä naiset että miehet tuntevat seksuaalista halua. Silti kuusikymppisetkin miehet tuntevat seksuaalista halua useammin kuin nuorinkaan naisikäryhmä."
https://www.vaestoliitto.fi/verkkojulkaisut/tahdotko-suomalaisten-paris…
Totuus on se, että heillä on vielä järki päässä. Ei kaikilla, mutta osalla.
Vierailija kirjoitti:
Vanha kodinkone tulee toiki edukkaaksi! Köyhät miehet ajelee vanhoilla autoilla ja naisilla! T: M65+
Nuorempana pidin vanhemmista naisista. Nykyään ei ole oikein varaa kovin paljon vanhempia enää katsella. 20-vuotta oli suurin ikäero minun ja naisen välillä. Niin ja varattuhan minä olenkin, joten sekin estää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pimpero vaan on väljähtänyt noilla käyttökelvottomaksi :(
Oletko todennut käytännössä?
Eukon pimpsukka levähti toisen lapsen synnyttämisen jälkeen, mutta onneksi voi käydä aina vieraissa! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Missä ylistävät? Mielikuvituksessa varmaan. Siellähän se toimittajan lähde muissakin jutuissa nykyään on.
Mitä vikaa on aikuisissa naisissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään kunhan ovat korkeintaan 26-vuotiait! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha kodinkone tulee toiki edukkaaksi! Köyhät miehet ajelee vanhoilla autoilla ja naisilla! T: M65+
Sanoo vanha mies 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo vanha mies 🤣🤣🤣
Paksu lompakko, helppo on lempeä pyytää! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät näytä hyvältä enää.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/eca714a7-8454-4709-a172-fb894a1362bf