Mikä on pidin asumasi aika samassa kämpässä?
Omakotitalo, kerrostalo vai rivitalo? Vuokralla vai omistus? Itse olen asunut 13 vuotta samassa vuokra-asunnossa kerrostalossa :)
Kommentit (32)
Ollaan asuttu 28 vuotta samassa kerrostalossa, omistusasunto. Eikä aiota muuttaa pois.
Noin kymmenisen vuotta. Sitten muutin pienempään ja halvempaan.
Vierailija kirjoitti:
Noin kymmenisen vuotta. Sitten muutin pienempään ja halvempaan.
Oli siis kerrostalo asunto.
Täysi-ikäisyyden jälkeen ja lapsuuden kodista pois muutettuani 6,5 vuotta on pisin aika samassa asunnossa. Olen muuttanut elämässäni paljon, mutta aina hyvästä syystä. Muuttorumbaa takana kymmeniä vuosia. Ei maistu ei ja muuttaminen on hanurista, mutta it is what it is.
Kerrostalo 18v. Vuokralla, hitto että oli hiljainen talo:)
18 vuotta nykyisessä talossa ja jatkuu vielä muutaman vuoden kunnes lapset muuttavat pois. Sitten mäkin voin lähteä.
Taitaa olla lapsuudenkoti. Noin 20 vuotta, kerrostalossa.
Sen jälkeen pisin aika nykyisessä kodissani, joka on omakotitalo.
Tosin tästä olin välillä evakossa yksiössä (perhehaasteiden takia, noin vuoden. Sekin oli ihan onnellista aikaa, koska kaipasin omaa rauhaa), mutta jos sitä ei lasketa, niin tässä olen asunut 15 vuotta. Asun nykyisin yksin ja nautin omasta rauhastani.
15 vuotta lapsuuskodissani, sitten muutettiin kaupunkiin kun menin lukioon.
Vierailija kirjoitti:
Täysi-ikäisyyden jälkeen ja lapsuuden kodista pois muutettuani 6,5 vuotta on pisin aika samassa asunnossa. Olen muuttanut elämässäni paljon, mutta aina hyvästä syystä. Muuttorumbaa takana kymmeniä vuosia. Ei maistu ei ja muuttaminen on hanurista, mutta it is what it is.
Luettele vuodet määrä ja hyvä syy esim
opiskelupaikkakunnalle
kimppakämppä
Jne
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla lapsuudenkoti. Noin 20 vuotta, kerrostalossa.
Sen jälkeen pisin aika nykyisessä kodissani, joka on omakotitalo.
Tosin tästä olin välillä evakossa yksiössä perhehaasteiden takia, noin vuoden. Petin vaimoani kauan ja jäin kiinni. Yksiössä sekin oli ihan onnellista aikaa, koska kaipasin omaa rauhaa. Meinasi pää levitä.. mutta jos sitä ei lasketa, niin tässä olen asunut 15 vuotta. Asun nykyisin yksin ja nautin omasta rauhastani.
Jos lapsuutta ei oteta huomioon, niin samassa paritalossa ensin 2 vuotta (2 vuotta ulkomailla sitten), sitten 5 vuotta (jonka jälkeen 3 v ulkomailla) ja sitten 3 vuotta.
Yhtäjaksoisesti mitattuna nykyinen asunto: olen asunut tässä 7 vuotta. Olisin jo valmis muuttamaan.
n56
Tämä huusholli eli ok-talo jonka rakentamiseen tuli osallistuttu isolla panoksella. Kohta 18 vuotta.
Ja keväällä kämppä on ns oma. Jonka jälkeen alan tekemään max 80% työviikkoa, ehkä jopa 60%. En tarvitse rahaa niin paljoa, enkä myöskään halua maksaa veroja muiden hyväksi sellaisia summia kuin etenkik viimeiset 10 vuotta maksanut.
31 vuotta vuokralla pienkerrostalossa
20v lapsuudenkodissa, 1,5v muualla samassa kaupungissa ja nyt viimeiset 20v nykyisessä kodissa. Tässä talossa meidän lapset on kasvaneet ja kaikki perheen muistot ovat täältä. Emme ole aikeissa muuttaa tästä mihinkään.
4,5 vuotta. Soluasunto. Ilmainen.
Tässä talossa nyt 20 vuotta. Ja aijon asua vielä ainakin toiset 20 vuotta.
Rivitalossa 28 vuotta, oli hyvää perhe-elämäaikaa lasten kanssa ja sitten kaksin puolison kanssa.