Mikä on pidin asumasi aika samassa kämpässä?
Omakotitalo, kerrostalo vai rivitalo? Vuokralla vai omistus? Itse olen asunut 13 vuotta samassa vuokra-asunnossa kerrostalossa :)
Kommentit (32)
Nyt 19 vuotta kerrostalossa ja 15 ensimmäistä vuotta kotona, tai no rakensihan vanhemmat uuden talon jossain välissä, taisi olla niin että ekassa 11 vuotta.
Tässä nykyisessä on nyt asuttu 23 vuotta, omistusasunto kerrostalossa. Muutos saattaa olla tulossa.
Lapsuudenkodissa vanhempien kanssa pisin aika taisi olla 10 vuotta samassa omakotitalossa. Nyt aikuisena pisin aika on nykyisessä omistusasunnossa kerrostalossa, melkein 7 vuotta.
Lapsuudenkoti, 17 vuotta ja okt.
Omillani asuessa 9 vuotta ja okt.
Ikää 50+
Lapsuudenkodissa OKT ikävuodet 6-18 eli 12 vuotta. Samassa talossa myöhemmin aikuisena kuuden vuoden jakso, pidempi kuin yhdessäkään asunnossa aikuisena.
Rivitalossa vuokralla 19,5 vuotta, mutta varsinkin viimeisinä koronavuosina vuokra nousi sietämättömän kalliiksi, vahinkoa lisäsi vielä kalliiksi noussut pysäköintipaikka.
Kerrostalossa, omistusosake, rauhallisella paikalla, keskellä kaupunkia, suuren järven rannalla ja olen asunut siinä vasta 64 vuotta. Eikä ikääkään minulla ole vielä 80 vuotta.
Meillä on ollut omistusasunto kerrostalossa melkein 37 vuoden ajan. Tässä ei ole hissiä, joten jossain vaiheessa pitää muuttaa. Tykkään tosi paljon meidän kodista.
Tämä viimeisin omistusasunto 13 v, taitaa olla pisin jakso tähän mennessä.
Ensimmäinen omistusasuntoni, okt, nyt kuun vaihteessa tulee 20 vuotta.
Toiseksi pisimmät ajat on lapsuudenkodeissani, kummassakin 6 vuotta. Jälkimmäinen oli äitini koti yli 30 vuotta.
Pisin suhde mulla on sijoitusluukkuuni. Isä osti sen itselleen 1981 ja perin sen 2014.