Appelsiinimehun hinta
Johan on pompannut. Ennen sai litran alle eurolla ja nyt liki kaksi ja puoli euroa. Ei enää tohdi ostaa valmismehua.
Kommentit (29)
Olen ihmetellyt samaa asiaa jo puolisen vuotta. Muistelen miten reilu vuosi (vai pari?) sitten jankattiin jostain huonosta appelsiinisadosta ja sama ongelma jatkuu aina vaan :D
Pelkkää ihmisten vedätystä selvästi, nostetaan hintaa ja kuvitellaan ettei asiakkaat huomaa mitään. On huomattu, pitäkää mehunne.
ostin pirkan appelsiinimehua valion sijaan, yli puolet halvempaa, maku sama.
Juon nykyään appelsiinimehua vain viikonloppuaamuisin, talous ei kestä useammin.
^ Mutta kun pirkkakin on nykyään niin kallista. Minä ostan nykyään appelsiineja ja puristan mehun itse.
Vierailija kirjoitti:
Tokmannissa Juissit nyt eurolla.
Tuskin on täysmehua.
Tämän takia puristan mieluummin itse tarjousappelsiineista tai kaupan mehupisteestä.
Ilmastonmuutos. Appelsiinien hinta on noussut koska kuivuus on pahentunut.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on suurimmalta osaltaan vettä, eli ei tuosta litkusta pidä tuon enempää maksaakaan.
huono sato kahvissa, kaakaossa ja appelsiineissa.
Kuka uskoo
Jos juon appelsiinimehua niin ostan todellakin jotain muuta kuin noita Juisseja yms. Silloin tällöin kun ostaa, niin hinnalla ei ole niin väliä, kunhan on hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siitä sitten. Hedelmäpitoisuus n.5%
Pirkan tuorepuristettu appelsiinimehu 4,20€. Sitä juon vaikka onkin tyyristä. En tykkää tiivistemehuista.
Vierailija kirjoitti:
huono sato kahvissa, kaakaossa ja appelsiineissa.
Kuka uskoo
Ilmastonmuutosta ei ole olemassakaan. Se on aikamme suurin huijaus.
Kuka uskoo?
Jättäkää se kahvin ryystäminen vanhuksille niin on rahaa raikkaampiin juomiin, mitkä ei aiheuta riippuvuutta.
Vierailija kirjoitti:
^ Mutta kun pirkkakin on nykyään niin kallista. Minä ostan nykyään appelsiineja ja puristan mehun itse.
Ja milläs yhtälöllä tämä halventaa mehua?
Vierailija kirjoitti:
Juissi ei ole mehu vaan mehujuoma, jos muistan oikein. Oikeat mehut maksaa jo ainakin 4-5 euroa litra.
Kyllä ennen sai 3 purkkia 10 markalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja milläs yhtälöllä tämä halventaa mehua?
Alle euron oli viimeksi kilo appelsiineja. Saa tuorepuristettua, jossa vitamiini C ja kalsium tallella.
Saisko kelasta vähä jotai rahoja niihi?