Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeän timmiä vartaloani, synnytyksestä vasta 4 kk

Vierailija
11.04.2007 |

tää on ehkä tosi hassua tai jotain, mut koska mulla jäi laitokselle kaikki ne hassut raskauskilot (8kg) mitä mulle kertyi ja kävelin sieltä tiukoissa farkuissani ulos, tuntui kuin en ois synnyttänytkään. Tukalinta on kun katselen vauvauinnissa äitejä jotka valittaa kiloistaan. Saan nimittäin aina tosi vittuuntuineita katseita osakseni, ihanku voisin jotenkin asiaan vaikuttaa! olen 168cm ja painan 50kg.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudi säkkiin= isoihin vaatteisiin, niin sillähän siitä pääset.

Ongelmat ne on sinullakin. Mutta onneksi voit ne peittää.

Vierailija
2/12 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta taas tuntuu, että nykyään hyvin moni on timmissä kunnossa synnytyksen jälkeen. Ei ainakaan omassa kaveripiirissäni ole kuin pari hassua äitiä joilla kiloja on jäänyt. Suurin osa on palautunut täysin jo parissa kuukaudessa ja moni jopa hoikistunut enemmän.

Minä ainakin menin omiin vaatteihini heti synnärillä. Mutta en usko että kukaan pahalla katselee...mulle on ainakin kommentoitu mukavia asioita saunassa ym. Että olenpas minä hyvässä kunnossa vasta synnyttäneeksi ja mistä se vauva on oikein tullut kun olen niin pieni ja kuinka maha nahkani on voinut pysyä täysin samanlaisena synnytyksen jälkeen? ym. Eikä missään ole koskaan kukaan ilkeästi tai kateellisesti katsellut. Taidat vaan kuvitella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin painoin synnytyksen jälkeen 47.5 kg, 160 cm pitkä. Kolmessa vuodessa kotiäitinä ollessa paino nousi 35 kiloa.

Vierailija
4/12 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kk jälkeen synnytyksestä. masu tietysti vielä pehmeä, mutta muuten kilot karisseet. mitä siinä häpeemistä? ei tajuu

Vierailija
5/12 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ku tosiasiassa oon sitä tyyppiä joka voi OIKEESTI syödä mitä vaan ja löhötä perseellään päivät pitkät ilman että lihoo. ap

Vierailija
6/12 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en kyllä ymmärrä miten joku antaa itsensä levahtaa 35 kiloa! Ei se kotiäitiys lihota vaan liika syöminen energian kulutukseen nähden.

Itsekin kotiäiti ollut vuosia ja pituus/paino 166/52.

Vierailija
7/12 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. timmi, synnyttänyt nainen joka ei tee asiasta älytöntä numeroa (eikä ole tehnyt ympäristökään)

Vierailija
8/12 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmiset luulee! On sinunkin itsetuntosi melko heikko. Kyllä meitä hoikkia tyttöjä on aikas paljon. 171cm 50kg vauva 1kk

Vierailija
9/12 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mut ku tosiasiassa oon sitä tyyppiä joka voi OIKEESTI syödä mitä vaan ja löhötä perseellään päivät pitkät ilman että lihoo. ap

Vierailija
10/12 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelee eräs hoikka, sopivasti treenattu, terveydestään ravinnon ja liikunnan avulla huolta pitävä???

Vierailija
11/12 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen lapsen jälkeen +3kg jäi ja kolmannen jälkeen lähtöpainoon jäi vielä +5kg. Alkuperäiseen lähtöpainoon on nyt noin +8kg, mutta kaikki kehuvat, että se sopii minulle!

Joten teepäs ap pari lasta lisää suht lyhyellä välillä ja tulepas sitten kertomaan! :-)

Vierailija
12/12 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on 3 lasta alle 5v ja nyt on mista laihduttaa ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä