Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ihaninta

Vierailija
26.09.2025 |

Niin, eli mikä on ihaninta mitä olet kokenut tähän mennessä? 

Tarkoitan nyt ennen seksiaktia tai sen aikana tai jälkeen. Oliko joku tietty asia/teko joka sai sinut syttymään ja sinusta tuntumaan, että tällaista en ole kokenut ennen.

Kiitos asiallisista vastauksista!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kookasta kullia samaan aikaan pillussa.

Vierailija
22/36 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo. Kellään oo noin avaraa pildeä. 🤮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No varmasti on jokaisella, sitä pitää vaan vähän lämmitellä, että venyy.

Mieti minkä kokoinen vauva on, kun tulee sieltä ulos vs pari jämäkkää kalua.

Vierailija
24/36 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihanaa kun siirtää pöksyjen haarakappaleen sivuun ja saa sormeilla ja nuuskutella pillua ja sitten asetella kivikovaa kalua huulille 

Vierailija
25/36 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo oli metsässä paskalla kyykyssä ja antoi minun katsella. Sitten tokaisi että noh, työnnä se nyt sinne sisään ja kuse kun ei tullut tuota vessapaperiakaan mukaan. Kustiin, naitiin ja mällättiin kakkonen myös.

M55

Vierailija
26/36 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso vaikka eräältä sivulta miten kokispullo työntyy syvälle anaaliin. Oikeat hakusanat kenties tajuat itse syöttää.

Vierailija
27/36 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta seksissä ei mielestäni ole orgasmin saaminen vaan järjetön kiihoittumisen hetki. Olen 56 vuotias mies eron jälkeen ollut nyt 2 vuotta itseäni 3 vuotta vanhemman täysin estottoman naisen kanssa yhdessä ja hän haluaa usein ratsastaa kasvoillani orgasmin itselleen, joskus useammankin, ennen varsinaista yhdyntää. Tuosta ratsastuksesta nautin enemmän kuin ikinä ennen mistään muusta, kiihotun aivan hulluna kun hän ottaa minun pääni käsiinsä ja nai lantiotaan liikutellen pimpsaansa kasvojani vasten onnesta ynisten. Tämän jälkeen olen kuin joskus teininä, eli kun työnnyn häneen on se kokolailla kaksi työntöä ja laukean.

28/36 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen sotaa Ukrainassa. Minun piti olla selvänä koko viiden päivän matka. No antaessani tuliaiskorun hän lähestyi valtavasti.

Riisuimme toisemme ja sain nuolla hänen glitorista orgasmiin asti. Lepäsimme hetken ja hieroin hänelle toisen orkun sormella. Sen jälkeen työnnyin hänen sisäänsä ja kolmas orkku oli valmis.

Käydessään täällä, hän sanoi, ettei halua taas kolmen orkun juttua.

Toinen naisystäväni rakasti toista orgasmia.

29/36 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kullia, isoja tai tavallisia samassa pillussa?? Ei onnistu. Toinen sinne, ja toinen anaaliin. Silloin on kyse rytmistä.

Itse pidän naisesta kahden miehen kanssa. Unelmoin myös toisen miehen peniksen imemisestä.

30/36 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme olleet ajelulla ystäväni kanssa. kaikki Kehä III sisäpuolella.Edes pituusasentoon kotiini emmekä päässeet sängyn suuntaiseksi. Naimme poikittain sängyllä. Hän oli niin kuuma, olin itse myös kivikovana. Orgasmin lähestyessä työnsin ensi yhden sormen hänen takapuoleensa ja sitten toisen. Se oli pitkitetty orgasmi.

31/36 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin poikuuteni tanssilavan metsässä. Olin 14 vuotias, ja se oli pelkkää sähläystä

Vierailija
32/36 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 51-vuotias mies ja olin heinäkuun alussa työmatkalla etelä-savossa ja tapasin 21-vuotiaan naisen. En jaksa kirjoittaa miten asia eteni seksiin, mutta se oli elämäni kokemus. Nainen oli jumalaisen kaunis ja kun pumppasin häntä takaapäin ja katselin uskomattoman kaunista ja muodokasta persettä samalla kun hänen tiukka posliini pillu sykki orgasmin kourissa kaluni ympärillä, hetki oli jotain sellaista, että kyynel valui poskeani pitkin.

😂😂😂😂😂😂😂😂

33/36 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin valmis suutelemaan, imemään ja runkkaamaan miestä, joka haluaa naida kanssani. Haluaisin kokeilla sitä.

34/36 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin THAI-naisen Viruhotellissa. Olimme tavanneet jo Thaimaassa ja SUOMESSA. Hän pani minua ja olin pelkkä pidike.

Vierailija
35/36 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varmaan 19v, ja kaikki naiskokemukset edessä, täysin nöösipoikana minulle tultiin esittämään että nyt olisi suuseksiä tarjon. Ehdolla että saan tyydytettyä hänet ensin, eikä aktia ollut tarjon. Vain suu ja kielihoidolla. No, minä joka en oikesti Pillua edes ollut nähnyt livenä (jos äidin kanssa saunomisia ei lasketa), olin ihan varma että en onnistu enkä osaa.

Mutta Niin hullu olin että lähdin tämän daamin matkaan, sen mies oli jossain työmatkalla ja jotain seikkailua hän ilmeisesti kaipasi.

Oli todella huikea kokemus se.

Vierailija
36/36 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun sai tyttöystävän ja nykyisen vaimon kiiman lähtemään käsistä ja oravapillun lypsyn heräämään. Parhaimmillaan ollut pari kertaa nalkissa kullin myllytyksessä ja voinut vain odottaa loputtomalta tuntuvan orgasmin loppumista. Ekan kerran oli järkytys, kun ei osannut edes moista kuvitella. Niissä tunsi olevansa oikeasti haluttu ja rakastettu. Molemmat kerrat, toinen ekassa yhdynnässä toinen kun hetken erossa olon jälkeen kun  palattiin yhteen, eli vaimo poikkeuksellisessa mielentilassa jossa halusi henkisesti ja fyysisesti koko kropallaan näyttää että haluaa minut itsellleen. Jälkimmäinen oli niin voimakas emotionaalisesti, etten ole sen jälkeen koskaan epäilllyt, että vaimon rakkaus ja pillun himo kulliini koskaan loppuisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän