Jos nainen pyytää miestä kotitreffeille luokseen
niin kannattaako jo kutsun esittäessä korostaa, että tarkoittaa sitten vain juttelua ja vähän kupin ottamista, eikä mitään sen enempää tutustumismielessä?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Ei. Jätät avoimeksi ja teette niin kuin hyvältä tuntuu.
Kotitreffit oli tällaiselle ujolle miehelle usein synkkiä. Kun heti huomasi ettei toista kiinnostanut pätkääkään. Tuli olo että mitäs mä täällä teen?
Sitten kun taas kiinnosti, niin olihan se kivaa. Ottaa pari olutta syödä ruokaa ja kattoo leffa rauhassa. Ja jäädä yöksikin. Mutta edellytti siis että nainen oli minusta kiinnostunut. Hyvin harva oli. Vaati hirveesti duunia löytää ne muutamat yksilöt joukosta.
Mutta noin 18v seulomisen jälkeen sellainen sopivakin löyty, ja nyt ollaan oltu 11v yhdessä.
Siis täh? Tuollainen touhu kuulostaa 30v yhdessä olleen, alkoholisoituneen ja liikuntakykyrajotteisen vanhan pariskunnan touhulta.
En kyllä usko että olet mitään naista tuolla tavoin löytänyt. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotitreffit oli tällaiselle ujolle miehelle usein synkkiä. Kun heti huomasi ettei toista kiinnostanut pätkääkään. Tuli olo että mitäs mä täällä teen?
Sitten kun taas kiinnosti, niin olihan se kivaa. Ottaa pari olutta syödä ruokaa ja kattoo leffa rauhassa. Ja jäädä yöksikin. Mutta edellytti siis että nainen oli minusta kiinnostunut. Hyvin harva oli. Vaati hirveesti duunia löytää ne muutamat yksilöt joukosta.
Mutta noin 18v seulomisen jälkeen sellainen sopivakin löyty, ja nyt ollaan oltu 11v yhdessä.
Ekoilla treffeillä juodaan kaljaa sohvalla ja katsotaan telkkaria? Nyt on säkenöivää laatuaikaa.
Juu? Voi siinä viiniäkin / tai vissyä juoda ja polttaa kynttilää jos se jonkun kruunua kirkastaa.. Mutta mikäs tuossa. Molemmilla rankka viikko takana, niin syömisen jälkeen joku hömppäleffa telkusta oli sopivan rentoa ajanvietettä.
Ja ei. En ole wt-... Ihan tavallisia ihmisiä me oltiin tavallisine askareineen.
Wt yleensä ei itse ymmärrä olevansa wt.
Kotitreffit on vakava juttu. 16 vuotta sitten menin kotitreffeille enkä päässy pois.
En suosittele kenellekään kotitreffejä
ainakaan yöversiona.
Nukkuva ihminen on haavoittuvimmillaan.
Helppo kohde r-teolle, pahoinpitelylle +
tavaroiden luvatta tonkimiselle,
anastamiselle sekä salakuvaamiselle.
(Myös gay-suhteissa). Itse koen, että
viereen levollisesti nukahtaminen on
minulta valtava luottamuksen osoitus
miestä kohtaan. Olkaa järkevästi varovaisia,
naiset.
Miehet voisi kernaasti ottaa mallia
slaavilaisen tai etelä-eurooppalaisen miehen
deittimaneereista esim. kukkien suhteen.
Slaavilainen mies nimittäin
panostaa/käyttää aikaa/vaivaa detaljeihin
haluamaansa naista kosiskellessaan. Nyt
joku m siellä varmasti tympääntyy, olen
pahoillani, jos näin. Minun mielestäni
meiltä nykyajasta ikävä kyllä
puuttuu lähes kokonaan class/eleganssi,
hienostuneisuus. Gentleman-arvot.
Maailma on saturoitu rasvaisilla
hetip4noilla, pikapårnålla + attitudella
minäminämää_kaikki_mulle_nyt_heti.
Hengetön, sieluton AI vielä lisää konemaista,
kliinistä kylmyyden kokemusta.
Miehen kannattaa juosta karkuun ja kovaa. Mitään hyvää tuosta ei tule syntymään.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kannattaa juosta karkuun ja kovaa. Mitään hyvää tuosta ei tule syntymään.
Jos roolit olisivat toisinpäin niin noin voisi sanoakin, mutta ei tässä tapauksessa kun nainen kutsuu miehen kotiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän tulee kyl virpibuttisvibat, en kyllä miehenä menis. Tiä vielä kohta sun päätä raahataan sporttikassissa ympäri räkälöitä xd. Tai sit tää muikki mikä jkl pisti sen äijän kylmäksi huhhu
😂😂😂
Olipa mielenkiintoinen uni! Juuri ennen heräämistä näkee muutenkin sellaisia unia, joissa mahdottomat ja mahdolliset asiat sekoittuvat keskenään.
Kyllä se tehdään kutsussa selväksi jos naisella on taka-ajatuksena että jotain fyysistä tapahtuisi. Jos mitään siihen viittaavaa ei ole esitetty, voit olla varma että sellainen ei ole agendalla, ja voit turvallisesti mennä ihan vaan nauttimaan seurasta. Yleensä myös kannattaa ruveta tekemään lähtöä hyvissä ajoin, ettei tule kiusallista tilannetta kun toinen yrittää vihjaista että nyt olisi jo aika päättää nämä treffit.
Siinä mielessä treffaaminen on miehelle paljon helpompaa, kun voi tietää jo etukäteen mikä on ns homman nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos roolit olisivat toisinpäin niin noin voisi sanoakin, mutta ei tässä tapauksessa kun nainen kutsuu miehen kotiinsa.
Ainii! Unohdin että tää oli miesvihapalsta...
Kotitreffeillä ollaan naisen ehdoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis täh? Tuollainen touhu kuulostaa 30v yhdessä olleen, alkoholisoituneen ja liikuntakykyrajotteisen vanhan pariskunnan touhulta.
En kyllä usko että olet mitään naista tuolla tavoin löytänyt. 😂
Kuten sanoin. Voi juoda vissyäkin. Ja puhua vaikka maailmanrauhasta ja tasa-arvon ongelmista muinaiskreikkalaisessa mytologiassa. Mutta pointti oli siinä, että kun oli ns hyvä tyyppi käsillä, meno oli rentoa. Ei tarvinnut pinnistellä puitteiden ja käsikirjoitusten kanssa. Vaan mentiin luontevasti kuin kotonaan oitaisi oltu. Ja olihan se nainen kotonaan... :D
en menisi suoraan kenenkään kotiin
M41
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä esittää mutta ei se muuta sitä tosiasiaa että pillu ja paneminen on mielessä kuitenkin.
Kotitreffeillä miehen pitää odottaa naisen aloitetta. Jos sitä ei tule, niin sitten ei tapahdu mitään seksuaalista. Se kuuluu kotitreffien etikettiin.
No ap tuskin on nainen. Kunhan herätti keskustelua. Kupinottoineen. Mutta huomaatteko? Kuinka hämmentävä tollanen sinänsä arkinen asetelma on. Varsinkin jos ajatuksen esittää "nainen"
Ja joo. Kun tarkemmin miettii, niin epäilisin tässä tapauksessa itse että minua vastassa olisi ehkä se yksi treffeille pyytänyt nainen, ja pari kolme hänen "kaveriaan" jotka sitten rullaisivat mut puukolla uhaten puille paljaille ja potkisivat kaupan päälle paskat pihalle ihan toiminnan ilosta.
Ei sen nyt niin pitäisi mennä? vaan ihmisten pitäisi voida luottaa siihen, että mitään pahaa ei tapahdu vaikka jonkun tuntemattoman pyyntöön suostuisikin. Naisen tai miehen.
Vierailija kirjoitti:
en menisi suoraan kenenkään kotiin
M41
Naisen kannattaa olla varovainen, mutta miehelle tuolla ei ole merkitystä. Tosin naisen kannattaa olla varovainen ja miettiä, kannattaako ketään miestä kutsua kotiinsa.
Vähän tulee kyl virpibuttisvibat, en kyllä miehenä menis. Tiä vielä kohta sun päätä raahataan sporttikassissa ympäri räkälöitä xd. Tai sit tää muikki mikä jkl pisti sen äijän kylmäksi huhhu