Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko tyttöystävä olla narsisti?

Vierailija
25.09.2025 |

Antakaa esimerkkejä kuinka narsisti käyttäytyy parisuhteessa? Piilonarsisti!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ex-vaimo on narsisti, ja hän oli sitä jo nuorena, mutta vasta myöhemmin sai ihan epäilyn persoonallisuushäiriöstä narsistisin piirtein. Miten oli nuorena ilmennyt. Oli mielin kielin ja hurmaava. Korosti itse, kuinka kaunis on. Vertaili itseään toisiin (kato nyt, mitkä kamalat hiukset tuolla on, jotkut ei pidä huolta hiuksistaan, kun vertaa vaikka minun hiuksiini). Hän oli käyttänyt väkivaltaa, lähinnä henkistä, jos asiat eivät menneet oman mielen mukaan. Hankkiutui raskaaksi ns. vahingossa. Mieheni oli halunnut erota ja siitä noin parin kk päästä ilmoitti, että hän taitaa olla raskaana, vaikka piti olla ehkäisy. Lapsen jätti miehelle hoitoon jo ihan vauvana, kun piti päästä iltaisin jumppaan. Oikeasti siis kävi vieraissa, luultavasti useamman kerran viikossa. Jäi kiinni salasuhteista, itki, syytti miestä, kun mies ei huomaa häntä enää. Vieraista valikoi, kuka saa tulla kylään. Jos oli epämieluisa vieras tulossa, lähti dramaattisesti pois kotoa. Myöhemmin jäi taas kiinni salasuhteesta, muttei myöntänyt mitään. Mieheni oli asentanut valvontakameran ulko-ovelle selvittääkseen, keitä siellä käy silloin kun hän on töissä ja rouva kotona. Ihan tuttu mies lähipiiristä kävi, viipyi usein puoli tuntia tai tunnin korkeintaan ja lähti. Kun mieheni oli kysynyt, miksi se lähipiirin mies käy, rouva oli selittänyt uskomattomat selitykset. Hän osasi myös valehdella. Mieheni soitti sille toiselle miehelle, joka oli heti sanonut, että he ovat rakastuneet. No, siihen päättyi mieheni ja rouvansa liitto. Se oli sillä selvä. Onneksi niin, koska parin vuoden päästö minä tapasin hänet. Tämä narsisti ex ei minua hyväksy eikä huomaa, ei puhu minulle, olen kuin ilmaa. Haukkunut toki selän takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla