Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menenkö naimisiin, jos en rakasta?

Vierailija
11.04.2007 |

Hyvä ystäväni on minuun syvästi rakastunut. Hän hyväksyy sen, etten tunne samoin, mutta haluaa silti minut vaimokseen. Tämä voi olla viimeinen mahdollisuuteni saada perhe. Olen jo 36. Pidän hänestä kovasti, hänestä tulisi loistava isä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitte tietenkin kokeilla yhteiseloa, ehkä joku päivä rakastutte oikeasti toisiinne. Itse yritin suhdetta miehen kanssa, jota en rakastanut, eikä siitä mitään tullut, harmittaa jälkeenpäin kun tuhlasin miehen mahdollisuuden perheeseen (on kuitenkin jo ikää jonkin verran). Lapsen voitte toki tehdä sopimuksesta. En usko, että miehellekään riittää lopulta se, ettet tunne samoin, nyt ehkä sanoo niin, mutta miten on vuosien päästä? Eli sanoisin, älä mene ainakaan naimisiin.

Vierailija
2/11 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäädä ilman perhe-elämää vai mennä ystävän kanssa naimisiin (ilman räiskyvää rakkautta) ja hankkia perhe?

Omalla kohdallani pahemmalta tuntuisi jäädä ilman perhettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään rakastan miestäni, kahden lapseni isää.

Vierailija
4/11 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla koskaan ollut pitempiaikaista rakkaussuhdetta tai oletko ollut koskaan rakastunut? Jos oletkin sitä tyyppiä, joka ei koskaan suurella tunteen palolla rakastukaan?

Vierailija
5/11 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on kuitenkin aina vain pettänyt minua.

Olen ollut ystäväni kanssa sängyssä. Ihanaa, kaverillista (jos sellaista sanaa voi käyttää) seksiä.

ap

Vierailija
6/11 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä se aikaisempi (into)himosi ei ollut rakkautta, mutta tämä on?

Vierailija
7/11 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina inhonnut hänen tyttöystäviään. Itsekin tavallaan uskon, että olen oikea nainen hänelle. Juu, tiedän, että kuulostaa sekopäiseltä.

ap

Vierailija
8/11 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hylkäät tyhmät teinikuvitelmasi rakkaudesta. Olet jo sen ikäinen, että jotain pitäisi tajutakin.

Vierailija
9/11 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys on mielestäni hyvä pohja avioliitolle. Ystävää rakastaa. Rakastumisen tunteet usein hälvenevät ja jopa katoavat avioliiton aikana. Rakastaminen on viime kädessä kuitenkin valinta ja teko.

Vierailija
10/11 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään rakastan miestäni joka on kahden lapseni isä, MUTTA ei sama mies jonka kanssa menin naimisiin.

Vierailija
11/11 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kutinaa.. Muuten ei kannata.

Minä menin naimisiin rakkaudesta ja rakkaus on monta kertaa hiipunut mutta aina uudestaan se on syttynyt. Olipas imelän kuuloista ;P mutta totta.

Vaikka ollaan oltu naimisissa vuosia niin silti on vatsanpohjassa perhosia kun ajattelen miestäni. Ei toki aina mutta usein..

Vaikea valinta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän