Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka hönö pitää ihmisen olla, että maksaa sängystä 59000e?

Vierailija
25.09.2025 |

https://www.hs.fi/talous/art-2000011517740.html

Ja vielä alennettu hinta:D Jopa sakuromun ostaminen on järkevämpää tuolla hinnalla, siinä maksaa vähemmän ilmasta kuin tuon"luksussängyn" ostaja. Mitä luulet, että tuon sängyn valmistuskustannukset ovat?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on 6 miljoonaa euroa maksava sänky joka on valmistettu kullasta ja timanteista. Se on tosin aika kova ja epämukava nukkua, mutta ainakin voi lesoilla tutuille. 

Sulle toi lesoilu on tärkeintä. Muut valitsevat ehkä muilla kriteereillä.

Vierailija
22/43 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ei nuku paremmin. Jos sinut viedään pimeään huoneeseen nukkumaan niin et pysty sanomaan onko kyseessä 500e Sotkan sänky vain 60ke Hästens

On niissä kyllä eroa kuin yöllä ja päivällä. En silti itse sijoittaisi noin paljon sänkyyn. Sillähän saisi jo kakkosasunnon jostain korvesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammal on petini ja taivas kattoni.

Vierailija
24/43 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hästensillä on myös yli 200 000 euron sänky. 

Vierailija
25/43 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on 6 miljoonaa euroa maksava sänky joka on valmistettu kullasta ja timanteista. Se on tosin aika kova ja epämukava nukkua, mutta ainakin voi lesoilla tutuille. 

Toihan oli selvä vitsi??? :D 

Vierailija
26/43 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ei nuku paremmin. Jos sinut viedään pimeään huoneeseen nukkumaan niin et pysty sanomaan onko kyseessä 500e Sotkan sänky vain 60ke Hästens

On niissä kyllä eroa kuin yöllä ja päivällä. En silti itse sijoittaisi noin paljon sänkyyn. Sillähän saisi jo kakkosasunnon jostain korvesta. 

Ei välttämättä.

T. Hästensit ja Tempurit Ikeaan vaihtanut 

Vierailija
27/43 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä se herne joko se löytyi miljoonia maksavasta sängystä?

Vierailija
28/43 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, eiköhän sillä Hästensin halvimmalla 8000e sängyllä saa sen tarvittavan eron 

Vierailija
29/43 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on useita yli 100 000 e maksavia sänkyjä koska miksi ei? Nukkukaa te prolet vaan niissä Ikean romuissanne samalla kun tämä vapaaherra kääntää kylkeä Hästensissä. 

Pakko komentoida tähän.

Olen erittäin tarkka siitä minkälainen minun sänkyni on ja vuosikausia etsin ns. täydellistä sänkyä. Minulla on ollut 16 tonnia maksanut Hästensin sänky (nykyään se maksaisi varmaan vähintään tuplat) ja yli kymppitonnin maksanut Unikulman sänky. Ja tottakai minulla on ollut myös Tempur, jne. jne.

Sattumalta törmäsin Ikean tiettyyn patjatyyppiin ja löysin vihdoin täydellisen patjan. Nyt olen ostanut kyseisiä patjoja (tai vastaavia) Ikeasta varmaan jo kymmeniä. Perheenjäsenille, vapaa-ajan asunnoille, jne. Ja jokainen kyseisissä vuoteissa nukkuneet ovat kehuneet niitä. Minulle täydellinen patjakokonaisuus löytyi Ikeasta. Todellakin murto-osalla siit

Tämä. Sänky on hieman kuin tekohampaat. Ei se hinta, mutta se sopivuus.

Vierailija
30/43 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sänkyjen ostajat vaihtelevat liike-elämässä toimivista henkilöistä esimerkiksi urheilijoihin.

Jos tienaat miljoonia vuodessa niin tuo on pikkuraha. Vastaa heille sitä kuin sinä menisit ostamaan Ikean sängyn.

Huippu-urheilijalle joku maailman paras luksussänky voi olla myös uran kannalta hyvä sijoitus, jos siinä oikeasti saa palauduttua hitusen paremmin.

Samoin nää huippujohtajat jotka vetää vuosikaudet neljän tunnin yöunilla, niin varmaan ne unet on paremmat luksussängyssä! 

Vierailija
31/43 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on useita yli 100 000 e maksavia sänkyjä koska miksi ei? Nukkukaa te prolet vaan niissä Ikean romuissanne samalla kun tämä vapaaherra kääntää kylkeä Hästensissä. 

Pakko komentoida tähän.

Olen erittäin tarkka siitä minkälainen minun sänkyni on ja vuosikausia etsin ns. täydellistä sänkyä. Minulla on ollut 16 tonnia maksanut Hästensin sänky (nykyään se maksaisi varmaan vähintään tuplat) ja yli kymppitonnin maksanut Unikulman sänky. Ja tottakai minulla on ollut myös Tempur, jne. jne.

Sattumalta törmäsin Ikean tiettyyn patjatyyppiin ja löysin vihdoin täydellisen patjan. Nyt olen ostanut kyseisiä patjoja (tai vastaavia) Ikeasta varmaan jo kymmeniä. Perheenjäsenille, vapaa-ajan asunnoille, jne. Ja jokainen kyseisissä vuoteissa nukkuneet ovat kehuneet niitä. Minulle täydellinen patjakokonaisuus löytyi Ikeasta. Todellakin murto-osalla siit

No kerro nyt edes mikä tän patjan nimi on? 

Vierailija
32/43 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko komentoida tähän.

Sattumalta törmäsin Ikean tiettyyn patjatyyppiin ja löysin vihdoin täydellisen patjan. Nyt olen ostanut kyseisiä patjoja (tai vastaavia) Ikeasta varmaan jo kymmeniä. Perheenjäsenille, vapaa-ajan asunnoille, jne. Ja jokainen kyseisissä vuoteissa nukkuneet ovat kehuneet niitä. Minulle täydellinen patjakokon

MÖGELSTRÖM

Vierailija
33/43 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie nukun vaikka lattialla kun väsyttää, monesti herännyt betonin päältä.

Vierailija
34/43 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin voisin ostaa! Mä taas en käsitä miten joku maksaa tuon verran autosta. 

Meinasin kirjoittaa saman asian. Miksi pidetään normaalina, että joku maksaa 60.000€ autosta, jossa istuu puoli tuntia päivässä, mutta kauhistellaan, jos maksaa 60.000€ sängystä, jossa viettää kahdeksan tuntia vuorokaudessa.

No miksi et maksa housuista 60 000, joissa olet koko valveillaoloaikasi. 60 000e autossa maksaa muustakin kuin ilmasta toisin kuin tuossa sängyssä. Ei toki se auto ostaminen järkevää ole, mutta vähemmän tyhmää kuin 60 tonnin sängyn.

Vierailija
35/43 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin sähköaängyn. Hinta on 3000€. Tämä riittää minulle. 

Sinkkutalous 

Vierailija
36/43 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mariin tilasi lepakko mummoille 72000e sänkyn valtion piikkiin demarit eivät ymmärrä euron ja markan kerrointa.

Vierailija
37/43 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mariin tilasi lepakko mummoille 72000e sänkyn valtion piikkiin demarit eivät ymmärrä euron ja markan kerrointa.

Mikäs dementikko se siellä yrittää kirjoitella? 

Vierailija
38/43 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko komentoida tähän.

Sattumalta törmäsin Ikean tiettyyn patjatyyppiin ja löysin vihdoin täydellisen patjan. Nyt olen ostanut kyseisiä patjoja (tai vastaavia) Ikeasta varmaan jo kymmeniä. Perheenjäsenille, vapaa-ajan asunnoille, jne. Ja jokainen kyseisissä vuoteissa nukkuneet ovat kehuneet niitä. Minulle täydellinen patjakokon

Kyseinen patja ei kuulu enää valikoimiin, joten nykyään rakennan vastaavan kokonaisuuden nykyisestä mallistosta useammasta osasta. 

Vierailija
39/43 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin yhden Hästensin mökilleni, hinta silloin 28 000, nyt sama sänky näyttää olevan 59 000, näin meitä höylätään !

Jos Stockmannin käsitys hullusta alennuslöydöstä maksaa yli kaksi kertaa enemmän, kuin normaalihintainen, niin en halua edes arvailla, mikä nostettu hinta voisi olla.

Vierailija
40/43 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin voisin ostaa! Mä taas en käsitä miten joku maksaa tuon verran autosta. 

Meinasin kirjoittaa saman asian. Miksi pidetään normaalina, että joku maksaa 60.000€ autosta, jossa istuu puoli tuntia päivässä, mutta kauhistellaan, jos maksaa 60.000€ sängystä, jossa viettää kahdeksan tuntia vuorokaudessa.

No miksi et maksa housuista 60 000, joissa olet koko valveillaoloaikasi. 60 000e autossa maksaa muustakin kuin ilmasta toisin kuin tuossa sängyssä. Ei toki se auto ostaminen järkevää ole, mutta vähemmän tyhmää kuin 60 tonnin sängyn.

Täytyy olla tosi mukavat ja kestävät housut että viitsii maksaa 60 000, onkohan ne Baijerilaiset käsintehdyt nahkahousut omalla mitoituksella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän