Kuinka hönö pitää ihmisen olla, että maksaa sängystä 59000e?
https://www.hs.fi/talous/art-2000011517740.html
Ja vielä alennettu hinta:D Jopa sakuromun ostaminen on järkevämpää tuolla hinnalla, siinä maksaa vähemmän ilmasta kuin tuon"luksussängyn" ostaja. Mitä luulet, että tuon sängyn valmistuskustannukset ovat?
Kommentit (43)
vaikea käsittää että maksaa noin paljon sänky,tietysti materiaali ja käsinteko? maksaa enemmän.
jos on invalidi joka ei pysty tekeen muuta kun makoileen moottorisängyl voi tarvita kalliin sängyn. muuten vaikea ymmärtää luksus meininkiä.
tutulla lahjaksi saatu hestensin halpis sänky(sänkyjä monessa hinta luokassa) oli kuulemma ihan hyvä mut ei mikään ihme sekään.rahalla ruokkis ruokajonon ja afrikan kylän.
Vierailija kirjoitti:
Ja ei nuku paremmin. Jos sinut viedään pimeään huoneeseen nukkumaan niin et pysty sanomaan onko kyseessä 500e Sotkan sänky vain 60ke Hästens
Äh, itse kuk kävin kokeilemassa noita niin 500€ ja 5000€ sängyn välillä tunsi kyllä eron. Mutta sen jälkeen ei kokemus parantunut.
Joku svane missä on se intelligel tuntui parhaimmalta. Plus moottorisänky ja tarpeeksi levee niin se on siinä. Mutta moottorisängyn voi skipata, ja laittaa vaan tiiliskiviä sängyn jalkojen alle. Ei sitä asentoa tule muutettua sen jälkeen kun se on hyvä.
Mun selkä kyllä kertoo eron vaikka ei näkisikään sitä sänkyä. Tosin kokeilematta ei voi tietää kumman eduksi se ero on. Itse pääsin onneksi selkäkivuista eroon vain muutaman tonnin Tempurilla, mutta jos mikään muu ei olisi auttanut niin varmaan olisin lopulta voinut siihen 60k€ astikin mennä. Niin paljon selkäkipu elämää rajoittaa.