Kenelle kerrotaan erosta ensin?
Kumppani kertoi aikovansa erota minusta sukulaiselleni ennen kuin kertoi minulle. Mielestäni eroaikomuksista pitäisi aina kertoa ensin parisuhteen toiselle osapuolelle ennen kuin erosta kerrotaan ulkopuolisille. Mitä mieltä sinä olet?
Kommentit (23)
Puolisolle. Mutta etenkin miehet harrastaa sitä, että uusi potentiaalinen nainen kuulee eroaikeista ensimmäisenä.
Päätöksestä kumppanille, jos vasta miettii asiaa siitä voi puhua luottohenkilölleen.
Eikös julkkikset joskus lue omista eroistaa lehdistä ensimmäisen kerran?
Vierailija kirjoitti:
Palstalle.
Suosittelen tätä. Täällä asia käsitellään ja puidaan kaikinpuolin ja kun ero on pureskeltu, sen voipi puolisolle jakaa.
Tietenkin kumppanille kerrotaan ensimmäisenä.
Etenkin miehet harrastaa sitä, että uusi potentiaalinen nainen kuulee eroaikeista ensimmäisenä. Sitten se jo soittaa jätetylle.
Minä kuulin itse viimeisenä. Vaimo kertoi muuttavansa samana päivänä uuteen asuntoon.
Ihan sille, jolle haluaa kertoa. Et omista kumppaniasi, hän saa kertoa vaikka veljellesi ennen kuin sinulle.
Lähtökohtaisesti tulevalle exälle. Mutta on tapauksia, joissa on esimerkiksi väkivallan uhka, ja silloin on turvallisempaa kun joku muukin tietää ja pystyy auttamaan.
Eroaikeesta kumppanille, mutta jos jo teki päätöksen, niin sen saa kertoa taksikuskille tai naapurille ennen kuin puolisolle.
Vierailija kirjoitti:
Minä kuulin itse viimeisenä. Vaimo kertoi muuttavansa samana päivänä uuteen asuntoon.
Kenelle vaimo oli kertonut sinua ennen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalle.
Suosittelen tätä. Täällä asia käsitellään ja puidaan kaikinpuolin ja kun ero on pureskeltu, sen voipi puolisolle jakaa.
Jätä se sika!
Vierailija kirjoitti:
Ihan sille, jolle haluaa kertoa. Et omista kumppaniasi, hän saa kertoa vaikka veljellesi ennen kuin sinulle.
Saapa tietenkin kertoa, ei se rikollista ole, mutta onko kunnioittavaa ja kohteliasta exää kohtaan?
Tämän takia asiasta ilmoitetaan sanomalehdessä. Ei mitään henkilökohtaista, se saa selville ensin joka lukee nopeiten
Itse kerroin nettipalstoilla jo viikkoja etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saapa tietenkin kertoa, ei se rikollista ole, mutta onko kunnioittavaa ja kohteliasta exää kohtaan?
Miksi pitäisi olla? Jos on päättänyt lähteä, niin ei ole tarvetta keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Palstalle.
Palstalaisille avautumisen jälkeen on kyllä kohteliasta ilmoittaa asiasta eron toiselle osapuolelle vähintäänkin tekstiviestille.
"Tämä oli tässä. Heippa!"
Palstalle.