Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, mitä naisesi tekee hyvin seksissä. Kehuketju.

Vierailija
25.09.2025 |

Ei ainaista valitusta, kehukaa mitä naisesi tekee hyvin seksissä. Aloitan:

- on aloitteellinen ja aktiivinen, nauttii vähän alistamisesta

- ei juuri koskaan kieltäydy seksistä

- ottaa hyvin suihin ja nielee 

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa todella hyvin suihin.

haluaa että nuolen hänen anusta, koska hän alkaa valua hunajaa alta aikayksikön.

Uskaltaa pyytää myös minulta suuseksiä, on ihanaa nuolla naisen pillua joka nauttii siitä ihan satasella.

Hänellä on todella kaunis Pillu

Vierailija
22/52 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelee hienosti kuollutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fistaa erittäin hyvin 

Vierailija
24/52 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan kieltäydy seksistä ja ottaa suihin pyydettäessä, mutta nielee vain jos on sidottuna eikä pääse sylkemään mijinkään.

Vierailija
25/52 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan kieltäydy seksistä ja ottaa suihin pyydettäessä, mutta nielee vain jos on sidottuna eikä pääse sylkemään mijinkään.

Onpa reilua, että käytät silloin tilannetta hyväksi.. Loppuu sitomisleikit joku päivä ja siinä voit sitten mietiskellä, että miksi.

Vierailija
26/52 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni on super kuuma! Liikkuu ja ääntelee (ilman esittämistä!) niin kiihottavasti, että olen aina herkillä hänen kanssaan.

Saa nykyisin helposti, mikä on mukavaa. On sitä harjoiteltukkin kyllä ja kun henkiset esteet karisi vuosien varrella, niin sujuu ilman suorittamista. 

Täydennämme toisiamme muun elämän lisäksi seksissä. Omat roolit, mutta leikkisyyttä kokeilla muutakin välillä. 

Vierailija
27/52 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa minun panna perseeseen samalla kun ottaa dildoa pimppaan. 

Vierailija
28/52 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

En nauti alistamisesta yhtään.

Kieltäydyn jos on menkat. Muutoin useimmiten haluan seksiä.

En niele, yökin jo ajatuksesta. Taidoista en tiedä. 

Tykkään kun mies nuolee minua pitkään. 

Vierailija
29/52 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvin suora ja ilmaisee halunsa. Saa minut tuntemaan itseni mieheksi sängyssä. Innostui jopa kun pyysin hieromaan eturauhastani seksin yhteydessä. Koki nautintoni näkemisen kiihottavaksi. Pahoitteli että ei pysty nielemään siementä, mutta sanoi että suuhun saan aina tulla. On muutenkin avoin kokeilemaan. Meillä on hyvä kemia ja nautin monesti ihan vain siitä että hän koskettelee minua eri puolilta kun olemme lähekkäin.

Vierailija
30/52 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääntelee viehkeästi. Hän ääntelee jopa suihinottaessaan, koska on niin kiihottunut siitä. En en ole kokenut sitä aiempien naisten kanssa.

Vierailija
31/52 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa reilua, että käytät silloin tilannetta hyväksi.. Loppuu sitomisleikit joku päivä ja siinä voit sitten mietiskellä, että miksi.

Ei varmasti lopu, haluaisi useamminkin, mutta nuo leikit kun vaatii vähän enemmän aikaa ja valmistelua....oikeasti nauttii siitä kun on kunnolla "kiikissä" eikä voi mitenkään itse vaikuttaa siihen, että nainko häntä oikeasti, rintojen väliin vai suuhun 😘 Tietty yrittää siinä sidottuna ollessa tyrkyttää pilluaan ja olla kilttinä että saisi kunnon nainnin, mutta onneksi minä päätän että minne, kiten, kuinka kauan ja kuinka monta kertaa....ja kyllä hän orgasminsa joka kerta saa tavalla tai toisella. 

Vierailija
32/52 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien kolmen avokin/vaimon paras ominaisuus lemmenelämässämme on ollut tottelevaisuus.

Vierailija
33/52 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä avaus! Kerrankin jotain muuta kuin tuota negailua ja kumppanin suolaamista, jota palsta on pullollaan.

- Välittää minunkin nautinnostani, hommasi jopa oma-aloitteisesti jonkun netin suihinottokurssin.

- Kun haluaa jotain, osaa sitä pyytää. Kun ei pidä jostain, uskaltaa sen kertoa. Tarvittaessa vaikka näyttää kädestä pitäen. Helpottaa aika paljon kun ei tarvitse arvailla.

- Uskaltaa kokeilla uusia asioita, niitäkin joista ei itse ole mitenkään erityisen kiinnostunut.

- Tykkää olla välillä sidottavana, silloin tällöin nauttii pepun nuolemisesta, joskus istuu kasvoille, saattaa antaa sträppiä jne. ei-pelkkää-vaniljaa.

- Osaa koskettaa ja olla kosketettavana.

-> Saa käytännössä joka kerta.

25 vuotta yhdessä

Vierailija
34/52 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ottaa suihin loppuun asti ja nielee lastin

- ei itse halua suuseksiä, vaan haluaa että panen häntä eli ottaa orkkunsa yhdynnässä; ratsastus on suosikki, joskus myös lähärissä

- antaa välillä pillua tai käsihoitoa ihan antamisen ilosta, vaikka häntä ei itseään kiinnostaisi

- puhuu tuhmia, ja tykkää, kun häntä komennetaan

- kun hän on itse saanut, niin asettuu kuuliaisesti kontalleen ja tarjoaa itseään takaapäin

Vierailija
35/52 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauheita kirjoituksia suurin osa. 

Ero tulee miehelle aina puskista.. 

Vierailija
36/52 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuja:

Ihanat isot tissit jotka hölskyy naidessa. Saa paljon orgasmeja. Ei kieltäydy seksistä juuri ikinä ja tekee aloitteita myös itse. 

Ottaa hyvin suihin ja nielee aina. Nuorempana oli kokematon ja kakoi isommille lasteille, taisteli ne silti alas 🙃 Nykyään menee helpommin. 

Tykkää kun läpsitään eri puolille ja kun käskytän

Vierailija
37/52 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroaa.

ihmeellistä miten hyväkaikkinaiset on siinä..?

Vierailija
38/52 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kauheita kirjoituksia suurin osa. 

Ero tulee miehelle aina puskista.. 

..Bush? 

(eng. "Puska/tussu")

niin..no mistä#itustamuusta ..sitten?

Vierailija
39/52 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa koko kullin suuhun ja antaa laueta syvälle kurkkuun. Ainut nainen joka tehnyt kumpaakaan.

Vierailija
40/52 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on säälittäviä. Anteeksi vaan...ei helv että naurattaisi katsoa omaa äijää runkkaamassa kun on ensin siivonnut sen paskakäljet wc pöntöstä ja vaihtanut juuri puhtaat lakanat. Sitten se istuu paskaperseellään niissä lakanoissa ja vetää käteen ja tulee taas sotkua?

Ihanan romanttista.