Pihlajalinna aloittaa muutosneuvottelut
Terveyspalveluyritys Pihlajalinna kertoo suunnittelevansa toimintamallinsa uudistamista strategian mukaisen kehityksen ja kasvun varmistamiseksi.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään Pihlajalinnan työntekijöitä? Mikä fiilis siellä?
Työt jää tekemättä koska henkilöstövaje aika kova kun sijaisia ei saa käyttää vaikka olis kuinka paljon pois ja sitten ammattitaidottomat ihmiset tuuraa työssä jota eivät normaalisti tee. Jos ei yt:ssä tule kenkää, lähden itse. Semmoista teennäistä mielistelyä on paljon.
Onneksi julkinen puoli on omilla toimillaan pitänyt huolen, että hoitajia on tilallesi tarjolla muitakin.
No tuohan kuulostaa hyvältä, että tarkentavat strategiaa ja yrittävät sovittaa toimintaansa markkinaan. Näin tehdään toivottavasti ajoittain kaikissa yrityksissä, jotka haluavat pysyä hengissä. Vain toimiva yritys pystyy tarjoamaan työpaikkoja ja omistajille myös tuloa. En ymmärrä tätä vastakkainasettelua.
Pihlajalinna on paskin yritys, jossa olen ollut töissä. Olisi pitänyt lähteä ajoissa, nyt tuntuu olevan mahdotonta päästä minnekään muualle. Työntekijöitä ei arvosteta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Pihlajalinna on paskin yritys, jossa olen ollut töissä. Olisi pitänyt lähteä ajoissa, nyt tuntuu olevan mahdotonta päästä minnekään muualle. Työntekijöitä ei arvosteta yhtään.
No mistä sulla on nyt puute töissä? Sulla kuitenkin selkeät työtehtävät ja palkka tulee tilille. Ihme vaatimuksia nykyään.
Pohjola-sairaala muuttui Pihlajalinnaksi, omistaja on Pohjola-vakuutus Oyj
Vierailija kirjoitti:
No tuohan kuulostaa hyvältä, että tarkentavat strategiaa ja yrittävät sovittaa toimintaansa markkinaan. Näin tehdään toivottavasti ajoittain kaikissa yrityksissä, jotka haluavat pysyä hengissä. Vain toimiva yritys pystyy tarjoamaan työpaikkoja ja omistajille myös tuloa. En ymmärrä tätä vastakkainasettelua.
Tämä! Niillähän on niitä kuntosaleja, jotka eivät varmaan ole mikään kultakaivos nykyään. Ehkä keskittyminen vain sote puolelle, organisaation järkeistäminen ja toimipisteiden sijainnin tarkastelu olisi tosiaan paikallaan. Hyvä että tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Sielläkin rikollisia paskapäitä töissä.
Että sellainen mielipide. Niin ketkä? Hoitajat? Lääkärit? Vastaanottotyöntekijät? Laborantit? Lähihoitajat?
Aika moni joustaa ja tekee ylitöitä rahan kiilto silmissä.