Minkä takia lapseni koulussa kaikki näkemäni laitoshuoltajat olivat m a m u j a?
Hain lastani lääkärintarkastukseen ja näin joukon laitoshuoltajia kävelemässä kohti ruokalaa. 5/7 tästä otoksesta selvästi m a m u j a. Miksi?!
Kommentit (70)
2/7 ehkä suomalaisia, mutta veikkaan itää.
Laitoshuoltajat tekevät päivätyötä useimmiten ja palkka lähellä muita naisten aloja (esim. lähihoitajat).
Mikset itse ole siellä halpahommissa?
Sekään ei kelpaa, että ma mut ovat töissä. On se saakelin vaikeaa olla maapallolla joillakin.
Ei kai ne sentään olleet Timppoja tai Karviksia? Ei niitä voi päästää lasten lähelle.
Koska muille noin huonosti palkattu työ ei kelpaa...
Miksi suomalaiset työttömät eivät ole töissä näissä töissä? Kunnan maksamaa työtä, miksi ei ole suomalaisia palkansaajia?
Suomalaisia palkataan harvemmin, koska tuntevat oikeutensa. Jos jotain puuttuu palkkakuitista niin eivät älähdä.
Heidät saa töihin suomalaista matalammalla palkalla
No joku sentään ymmärsi.
Olen itsekin ihan matalapalkkaisessa työssä ja saattaisin hakeutua laitoshuoltajan koulutukseen, jos oma työ ei jatkuisi. Olen myös kunnalla vakkarina.
Siinä olisi monelle suomalaiselle työ, erityisesti naisia näkee ja olisi varmasti mahdollista tehdä myös osa-aikaisesti. Ap
Koska suomalaiset makoilevat mieluummin kotona, kuin ovat työssä, jossa on huono palkka ja kädet likastuu.
Koska he elättää teidät työttömät rasistipersut. Menisit sinäkin töihin.
Vierailija kirjoitti:
No joku sentään ymmärsi.
Olen itsekin ihan matalapalkkaisessa työssä ja saattaisin hakeutua laitoshuoltajan koulutukseen, jos oma työ ei jatkuisi. Olen myös kunnalla vakkarina.
Siinä olisi monelle suomalaiselle työ, erityisesti naisia näkee ja olisi varmasti mahdollista tehdä myös osa-aikaisesti. Ap
Mitä siis piti ymmärtää? Että haluat antaa potkut näille, että sinä pääset tilalle?
Heitä suositaan, vaikka äly, kielitaito jne on keharitasolla. No,kantikset muuttavat maasta pois.
Vierailija kirjoitti:
Elättääkö ne jopa kotona pössyttelevät viherpunikit?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ne sentään olleet Timppoja tai Karviksia? Ei niitä voi päästää lasten lähelle.
ei suakaan
Vierailija kirjoitti:
Koska suomalaiset makoilevat mieluummin kotona, kuin ovat työssä, jossa on huono palkka ja kädet likastuu.
Näihin hakee myös suomalaisia mutta heitä ei oteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elättääkö ne jopa kotona pössyttelevät viherpunikit?
He on töissä. Persuissa o. 300.000 työtöntä
Persuja ei kiinnosta hakea tuohon työhön tai sitten niillä ei vain henkiset eväät riitä.