Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaatko toisen kodissa jos ovet ja pölyt on pyyhitty?

Vierailija
25.09.2025 |

Hulmaako tuollaista microsiivousta?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen huomaa onko päälle muodostunut pölyä vai ei? Mikä kysymyksen pointti oli?

Vierailija
22/31 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin huomaan jos toisen koti on nuhruinen tai jopa likainen ja sekaisin. Vähän inhottaa. missähän kunnossa on jääkaappi ja käsihygieniä jos tarjotaan jotain syötävää. Vessa kertoo pajon. likainen hana, likainen lavuaari, pölyiset purnukat siellä täällä, likaisia vaatteita ja niin kamala käsipyyhe ettei siihen kannata käsiään pyyhkiä. Itse tykkää siististä ja kauniista kodista ja rauhallisesta tunnelmasta mikä tulee jo siitä kun kaikki on järjestyksessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaan ja samat sanat, kuin edellä oleva, ällöttää. Kahvista kieltäydyn, jos keitin on likainen, tai muuten syytä epäillä hygienian tasoa.

Vierailija
24/31 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Sen huomaan jos sukat tarttuu lattiaan ja pölypaloja pyörii pitkin permantoa, kaikki tasot on täynnä rojua ja koirankarvoja, roskapussit viemättä ja kämpässä haisee.

Vierailija
25/31 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin huomaan jos toisen koti on nuhruinen tai jopa likainen ja sekaisin. Vähän inhottaa. missähän kunnossa on jääkaappi ja käsihygieniä jos tarjotaan jotain syötävää. Vessa kertoo pajon. likainen hana, likainen lavuaari, pölyiset purnukat siellä täällä, likaisia vaatteita ja niin kamala käsipyyhe ettei siihen kannata käsiään pyyhkiä. Itse tykkää siististä ja kauniista kodista ja rauhallisesta tunnelmasta mikä tulee jo siitä kun kaikki on järjestyksessä.

Tätä hieman tarkoitin. Jotenkin sen likaisuuden vain aistii vaikkei aina näy kunnolla. Tunkkainen haju ja just noi pienet jutut kuten yleinen pölyisyys ja ikkunat saattaa olla himmeät pesemättömyydestä. 

Vierailija
26/31 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan jos ovat ovat näkyvästi likaisia ja hirveä pölykuorma joka paikassa. Muuten en kiinnitä huomiota. Jos haluaa täysin pölyttömän kodin, niin sitä pitää koko ajan puunata. 

Vierailija
27/31 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä huomasin miehenä välittömästi, että naisystävän ilmanvaihdon ritilä ja keittiössä rasvasuodatin olivat olleet aivan liian pitkään putsaamatta.

Oliko turn off?

Minimaalisen pieni turn off.

Se rasvasuodatin oli järkyttävän näköinen, koska siitä roikkui rasvapölypalloja, jotka olisivat voineet tippua milloin vain paistinpannulle ruoan sekaan.

Mulle toi olisi aika isokin turn off, jos liesituuletin on noin paskaisessa kunnossa.

Vierailija
28/31 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen huomaa. Keittiön kaappien ovet varsinkin jos valo osuu niihin jolloin rasva näkyy hyvin. Äkkiä ne likaantuu eikä ole iso työ putsata. 

Meillä on koiria joten ovia ja seiniä pesen pari kertaa viikossa. En nyt toki katosta lattiaan aina mutta noin koirien korkeudelle kertyy nopeasti likaa.

Meilläkin näkee keittiön yhden alakaapiston pinnalta hyvin, että koiran suosikkipaikka sijaitsee kyseisen kaapiston nurkassa.

Vierailija
29/31 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kyllä mä katson tuollaiset asiat.

Vierailija
30/31 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen huomaa. Keittiön kaappien ovet varsinkin jos valo osuu niihin jolloin rasva näkyy hyvin. Äkkiä ne likaantuu eikä ole iso työ putsata. 

Meillä on koiria joten ovia ja seiniä pesen pari kertaa viikossa. En nyt toki katosta lattiaan aina mutta noin koirien korkeudelle kertyy nopeasti likaa.

Pari kertaa viikossa? Onneksi ei ole koiria.

Vierailija
31/31 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaisiin ei kiinnitä huomiota,likaiset huomaa heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä