Mikähän mun kropassa vikana kun housut kuin housut valuvat alaspäin :((
Siis vaikka kuinka olisi oikeaa kokoa niin valuvat jatkuvasti alaspäin, nimenomaan nämä lantiohousut. Ainoat mitkä pysyy kunnolla jalassa niin olisi normaalivyötäröiset farkut. Kaikki muut valuu.
Ja saman olen huomannut tyttärelläni (4v), jatkuvasti housut puolessa pyllyssä menossa ja saa nostella koko ajan. Olemme ruumiinrakenteelta samanlaisia.
Puuttuuko multa muodot vai mitä ihmettä?
Reitevä ainakin olen enkä mikään tikkulaihakaan.
Kommentit (5)
Kun esim housuista tarvitsee olla reisien takia sen verran iso koko että vyötärö on monestikin väljähkö ja lahkeet pitkät. Silti vyönkin kanssa tuppaavat valumaan alaspäin :/
Kiusallista!
ap
että 4-vee tyttösi " lantiohousuja" ?Anna mun kaikki kestääääää.......
Enkä minäkään mitään teinihousuja, vaan nykyäänhän kuitenkin melkein farkut kuin farkut on matalavyötäröisiä.
ap
= liian isot housut.
Meidänkin laiha 4-vee nostelee jatkuvasti housuja, varsinkin farkkuja. Pulskalla pikkuveljelläänkin tahtoo pöksyt roikkua. Lapsilla varmaan lapsenpullea maha aiheuttaa sen, että siinä eivät housut päällä pysy. Vielä huonommin pysyvät tyttöjen matalahkovyötäröiset farkut kun lapsella on kapea lantio.
Mä olen hirveän huono sanomaan tästä mun kropasta mitään että minkä muotoinen tää on... vaikka peilin edessä olen koettanut katsoa :oO
ap