Yle myöntää, että Trump on saanut enemmän aikaan mitä muut presidentit
Kuvitelkaa sitä kiukkua mitä Yleläiset dei-woke-propagandajournalistit ovat kokeneet kun ovat julkaisseet tämän artikkelin
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvuhan nojaa puhtaasti Ai-kuplaan, joka ei sinällään ole kupla, mutta pudotuspelit ovat käynnissä ja hommassa tulee väistämättä olemaan isoja häviäjiä. Ongelma on myös tekoälyn hinta. Jo nykyiset mallit pystyisivät paljon parempaan, jos niillä olisi energiaa ja laskentatehoa käytettävissä enemmän. Joka tapauksessa Trumpilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
Trumpin roolista olet väärässä.
Trumpin rooli on puhdasta mielikuvitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvuhan nojaa puhtaasti Ai-kuplaan, joka ei sinällään ole kupla, mutta pudotuspelit ovat käynnissä ja hommassa tulee väistämättä olemaan isoja häviäjiä. Ongelma on myös tekoälyn hinta. Jo nykyiset mallit pystyisivät paljon parempaan, jos niillä olisi energiaa ja laskentatehoa käytettävissä enemmän. Joka tapauksessa Trumpilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
Trumpin roolista olet väärässä.
Trumpin rooli on puhdasta mielikuvitusta.
Vaan ei suinkaan minun mielikuvitustani
"America's unique advantage that no country could possibly have", Huang says, "is President Trump." Said without an air of hesitation, mind.
https://finance.yahoo.com/news/nvidia-ceo-jensen-huang-calls-112817448…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stalin ja Hitlerkin saivat aikaan paljon-, huomattavasti enemmän kuin edeltäjät ja tulevat.
Et sitten keksinyt parempia vertauksia. Trump todellakin on saanut paljon aikaan (hyviä asioita) ja sekös wokevassaria v*tuttaa.
Zuckerberg sopeutui heti Trumpin aikaan kun määräsi tamponit poistettaviksi miesten vessoista. Herää kysymys miksi niitä koskaan olikaan miesten vessoissa.
Ei niitä ikinä ole ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvuhan nojaa puhtaasti Ai-kuplaan, joka ei sinällään ole kupla, mutta pudotuspelit ovat käynnissä ja hommassa tulee väistämättä olemaan isoja häviäjiä. Ongelma on myös tekoälyn hinta. Jo nykyiset mallit pystyisivät paljon parempaan, jos niillä olisi energiaa ja laskentatehoa käytettävissä enemmän. Joka tapauksessa Trumpilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
Trumpin roolista olet väärässä.
Trumpin rooli on puhdasta mielikuvitusta.
Vaan ei suinkaan minun mielikuvitustani
"America's unique advantage that no country could possibly have", Huang says, "is President Trump." Said without an air of hesitation, mind.
https://finance.yahoo.com/news/nvidia-ceo-jensen-huang-calls-112817448…
Trump on mm. tuhoamassa parhaillaan parhaansa mukaan sitä etumatkaa kovissa tieteissä, mikä USA:lla vielä on Kiinaan. Kun se on mennyt, mikään maailmanmahti ei pysty pysäyttämään punaista aaltoa. Käyttääkö seuraava republikaanipresidentti sitten ydinasetta, kun ei muuta keinoa ole?
Eihän tuo ole YLEn vaan Nallen mielipide. Persun lukihäiriö harottaa taas niin etteivät saa edes tekstistä selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvuhan nojaa puhtaasti Ai-kuplaan, joka ei sinällään ole kupla, mutta pudotuspelit ovat käynnissä ja hommassa tulee väistämättä olemaan isoja häviäjiä. Ongelma on myös tekoälyn hinta. Jo nykyiset mallit pystyisivät paljon parempaan, jos niillä olisi energiaa ja laskentatehoa käytettävissä enemmän. Joka tapauksessa Trumpilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
Trumpin roolista olet väärässä.
Trumpin rooli on puhdasta mielikuvitusta.
Vaan ei suinkaan minun mielikuvitustani
"America's unique advantage that no country could possibly have", Huang says, "is President Trump." Said without an air of hesitation, mind.
https://finance.yahoo.com/news/nvidia-ceo-jensen-huang-calls-112817448…
Trump on mm. tuhoamassa parhaillaan parhaansa mukaan sitä etumatkaa kovissa tieteissä, mikä USA:lla vielä on Kiinaan. Kun se on mennyt, mikään maailmanmahti ei pysty pysäyttämään punaista aaltoa. Käyttääkö seuraava republikaanipresidentti sitten ydinasetta, kun ei muuta keinoa ole?
Dan Ives: For the first time in 30 years, the US is ahead of China in tech
https://www.msn.com/en-us/money/other/dan-ives-for-the-first-time-in-30…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stalin ja Hitlerkin saivat aikaan paljon-, huomattavasti enemmän kuin edeltäjät ja tulevat.
Et sitten keksinyt parempia vertauksia. Trump todellakin on saanut paljon aikaan (hyviä asioita) ja sekös wokevassaria v*tuttaa.
Zuckerberg sopeutui heti Trumpin aikaan kun määräsi tamponit poistettaviksi miesten vessoista. Herää kysymys miksi niitä koskaan olikaan miesten vessoissa.
Ei niitä ikinä ole ollutkaan.
Oliko naistenvessassa sitten "miestenlehtiä"?🤔🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvuhan nojaa puhtaasti Ai-kuplaan, joka ei sinällään ole kupla, mutta pudotuspelit ovat käynnissä ja hommassa tulee väistämättä olemaan isoja häviäjiä. Ongelma on myös tekoälyn hinta. Jo nykyiset mallit pystyisivät paljon parempaan, jos niillä olisi energiaa ja laskentatehoa käytettävissä enemmän. Joka tapauksessa Trumpilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
Trumpin roolista olet väärässä.
Trumpin rooli on puhdasta mielikuvitusta.
Vaan ei suinkaan minun mielikuvitustani
"America's unique advantage that no country could possibly have", Huang says, "is President Trump." Said without an air of hesitation, mind.
https://finance.yahoo.com/news/nvidia-ceo-jensen-huang-calls-112817448…
Trump on mm. tuhoamassa parhaillaan parhaansa mukaan sitä etumatkaa kovissa tieteissä, mikä USA:lla vielä on Kiinaan. Kun se on mennyt, mikään maailmanmahti ei pysty pysäyttämään punaista aaltoa. Käyttääkö seuraava republikaanipresidentti sitten ydinasetta, kun ei muuta keinoa ole?
Dan Ives: For the first time in 30 years, the US is ahead of China in tech
https://www.msn.com/en-us/money/other/dan-ives-for-the-first-time-in-30…
Suosittelen lopettamaan öyhökanavien seuraamisen.
Sillä nyt ei ole mitään merkitystä, mitä tuo horiseva sekopääpappa nalle tulee taas ulisemaan. Ihmisen pitää olla pohjattoman tyhmä, jos tuota edes kuuntelee.
Ja muuten Hitlerkin sai muutaman vuoden aikana valtavasti aikaiseksi. Se aikaiseksi saaminen ei vain välttämättä ole kovin positiivinen juttu. Sen nyt tajuaa varmaan kaikki muut, paitsi kaltaisesi aivoton rotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvuhan nojaa puhtaasti Ai-kuplaan, joka ei sinällään ole kupla, mutta pudotuspelit ovat käynnissä ja hommassa tulee väistämättä olemaan isoja häviäjiä. Ongelma on myös tekoälyn hinta. Jo nykyiset mallit pystyisivät paljon parempaan, jos niillä olisi energiaa ja laskentatehoa käytettävissä enemmän. Joka tapauksessa Trumpilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
Trumpin roolista olet väärässä.
Trumpin rooli on puhdasta mielikuvitusta.
Vaan ei suinkaan minun mielikuvitustani
"America's unique advantage that no country could possibly have", Huang says, "is President Trump." Said without an air of hesitation, mind.
https://finance.yahoo.com/news/nvidia-ceo-jensen-huang-calls-112817448…
Trump on mm. tuhoamassa parhaillaan parhaansa mukaan sitä etumatkaa kovissa tieteissä, mikä USA:lla vielä on Kiinaan. Kun se on mennyt, mikään maailmanmahti ei pysty pysäyttämään punaista aaltoa. Käyttääkö seuraava republikaanipresidentti sitten ydinasetta, kun ei muuta keinoa ole?
Dan Ives: For the first time in 30 years, the US is ahead of China in tech
https://www.msn.com/en-us/money/other/dan-ives-for-the-first-time-in-30…
Suosittelen lopettamaan öyhökanavien seuraamisen.
Kiitos samoin.
Vierailija kirjoitti:
Sillä nyt ei ole mitään merkitystä, mitä tuo horiseva sekopääpappa nalle tulee taas ulisemaan. Ihmisen pitää olla pohjattoman tyhmä, jos tuota edes kuuntelee.
Ja muuten Hitlerkin sai muutaman vuoden aikana valtavasti aikaiseksi. Se aikaiseksi saaminen ei vain välttämättä ole kovin positiivinen juttu. Sen nyt tajuaa varmaan kaikki muut, paitsi kaltaisesi aivoton rotta.
Kysyisivät mitä mieltä ovat Trumpin aikaansaannoksista MIT:ssä, Yalessa, Harvardissa ja Berkeleyssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä nyt ei ole mitään merkitystä, mitä tuo horiseva sekopääpappa nalle tulee taas ulisemaan. Ihmisen pitää olla pohjattoman tyhmä, jos tuota edes kuuntelee.
Ja muuten Hitlerkin sai muutaman vuoden aikana valtavasti aikaiseksi. Se aikaiseksi saaminen ei vain välttämättä ole kovin positiivinen juttu. Sen nyt tajuaa varmaan kaikki muut, paitsi kaltaisesi aivoton rotta.
Kysyisivät mitä mieltä ovat Trumpin aikaansaannoksista MIT:ssä, Yalessa, Harvardissa ja Berkeleyssa.
Trumppi sai aikaan ainakin paskat housuun kesken lehdistötilaisuuden🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Siis Wahlroos on soittanut suutaan Yle:lle ja ap tapansa mukaan ymmärtänyt väärin.
Wahlroosia pitäisi verottaa jokaisesta Suomen mediaan päätyvästä haastattelusta ja kommentista.
Vierailija kirjoitti:
Trump myös palautti uskon äänestykseen, hän on todella sellainen presidentti, joka on toteuttanut lupauksistaan äänestäjilleen enemmän kuin mahdollisesti kukaan muu presidentti yhdysvaltojen historiassa.
Hän lupasi tehdä maastaan diktatuurin ja on nyt toteuttamassa sitä.
Juu, on se hienoa...
No onhan sekin saavutus, että on korruptoituneempi, huonompi ja tyhmempi pressa kuin Bush jr ja jopa Nixon.
tacojen myynti kasvanut, kauppias kiittää