Yle myöntää, että Trump on saanut enemmän aikaan mitä muut presidentit
Kuvitelkaa sitä kiukkua mitä Yleläiset dei-woke-propagandajournalistit ovat kokeneet kun ovat julkaisseet tämän artikkelin
Kommentit (36)
Opettelepa ap vähän luetun ymmärtämistä!
Wahlrosilta unohtuu tuossa jostain syystä se että Trumpin veronalennuspolitiikka lisää USA:n velkaantumista valtavasti jo entisen velan päälle.
Niin, mutta onko saanut mitään hyvää aikaan, siitä kai on jokaisella oma mielipide. Wahlroos puhuu vain tulleista jne. mutta ei asioista joilla on negatiivista vaikutusta miljoonien ihmisten elämään.
Mitäköhän Trump nyt on saanut aikaan?
TRUMP: We have a real chance for GREATNESS IN THE MIDDLE EAST. ALL ARE ON BOARD FOR SOMETHING SPECIAL, FIRST TIME EVER. WE WILL GET IT DONE!!! President DJT
Kyllä ällistyttää joidenkin kanssaeläjien suunnaton tyhmyys. Jos media haastattelee jotakuta henkilöä, joka ilmaisee haastattelussa mielipiteensä, kyseessä ei ole sen median mielipide! Paitsi tietysti jos kyseessä on Suomen Uutiset joka haastattelee ainoastaan persumielisiä persuja, mutta SU ei olekaan media.
Aloittaja voi lukea toisenkin jutun, joka liittyy Wahlroosiin ja Trumpiin:
Siis Wahlroos on soittanut suutaan Yle:lle ja ap tapansa mukaan ymmärtänyt väärin.
Jos haastateltavan kanta on kerran Ylen kanta, niin Yle "myöntää" myös sen, että Trump on Venäjän agentti:
Yle "myöntää" myös sen, että Trump on sekaisin päästään:
On se ainakin kovasti tekemässä Yhdysvalloista totalitaristista diktatuuria. Mutta kuka sellaisessa tahtoo elää?
Vierailija kirjoitti:
Donald Trump on toiminnan mies, joka ei pelkästään puhu, vaan toimii. Yleensähän poliitikot vain puhuvat lämpimäkseen ja tekevän vähän, mutta Trump haluaa myös toimintaa, eikä pelkkiä sanoja.
Trumpin aikaansaannokset ei ole lakeja vaan väliaikaisia määräyksiä jotka puretaan kaikki samantien kun valta vaihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Donald Trump on toiminnan mies, joka ei pelkästään puhu, vaan toimii. Yleensähän poliitikot vain puhuvat lämpimäkseen ja tekevän vähän, mutta Trump haluaa myös toimintaa, eikä pelkkiä sanoja.
Trumpin aikaansaannokset ei ole lakeja vaan väliaikaisia määräyksiä jotka puretaan kaikki samantien kun valta vaihtuu.
näin se menee, siitähän oli jo ennen sen valtaan nousua uutisia ettei mitkään sen sopimukset päde, eli 5v mittainen kausi. 5 v siksi, että ulottuu reilusti yli kautensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stalin ja Hitlerkin saivat aikaan paljon-, huomattavasti enemmän kuin edeltäjät ja tulevat.
Et sitten keksinyt parempia vertauksia. Trump todellakin on saanut paljon aikaan (hyviä asioita) ja sekös wokevassaria v*tuttaa.
Zuckerberg sopeutui heti Trumpin aikaan kun määräsi tamponit poistettaviksi miesten vessoista. Herää kysymys miksi niitä koskaan olikaan miesten vessoissa.
Kasvuhan nojaa puhtaasti Ai-kuplaan, joka ei sinällään ole kupla, mutta pudotuspelit ovat käynnissä ja hommassa tulee väistämättä olemaan isoja häviäjiä. Ongelma on myös tekoälyn hinta. Jo nykyiset mallit pystyisivät paljon parempaan, jos niillä olisi energiaa ja laskentatehoa käytettävissä enemmän. Joka tapauksessa Trumpilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Wahlrosilta unohtuu tuossa jostain syystä se että Trumpin veronalennuspolitiikka lisää USA:n velkaantumista valtavasti jo entisen velan päälle.
Jenkeissä velkaraha pistetään investointeihin. Suomessa velka on syömävelkaa. Siinä on se ero.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Wahlrosilta unohtuu tuossa jostain syystä se että Trumpin veronalennuspolitiikka lisää USA:n velkaantumista valtavasti jo entisen velan päälle.
Ei se haittaa, kun eliitti rikastuu ja korruptio kukoistaa.
Vierailija kirjoitti:
Kasvuhan nojaa puhtaasti Ai-kuplaan, joka ei sinällään ole kupla, mutta pudotuspelit ovat käynnissä ja hommassa tulee väistämättä olemaan isoja häviäjiä. Ongelma on myös tekoälyn hinta. Jo nykyiset mallit pystyisivät paljon parempaan, jos niillä olisi energiaa ja laskentatehoa käytettävissä enemmän. Joka tapauksessa Trumpilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
Trumpin roolista olet väärässä.
Persut rakastaa Trumpia ja kallista bensaa
Vierailija kirjoitti:
Wahlrosilta unohtuu tuossa jostain syystä se että Trumpin veronalennuspolitiikka lisää USA:n velkaantumista valtavasti jo entisen velan päälle.
Entäs sitten. Sinäkö ne USA:n velat maksat. 😆
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wahlrosilta unohtuu tuossa jostain syystä se että Trumpin veronalennuspolitiikka lisää USA:n velkaantumista valtavasti jo entisen velan päälle.
Jenkeissä velkaraha pistetään investointeihin. Suomessa velka on syömävelkaa. Siinä on se ero.
Että kun Trump otti viime vuonna velkaa 2,29 biljoonaa dollaria (tuhatta miljardia dollaria), ja pistää ne rahat ICE:n toimintaan ja sotimiseen, valkoisen talon tuhoamiseen ja riemukaaren rakentamiseen, niin se on investoimista? Hah.
Stalin ja Hitlerkin saivat aikaan paljon-, huomattavasti enemmän kuin edeltäjät ja tulevat.