Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle myöntää, että Trump on saanut enemmän aikaan mitä muut presidentit

Vierailija
25.09.2025 |

https://yle.fi/a/74-20184799

Kuvitelkaa sitä kiukkua mitä Yleläiset dei-woke-propagandajournalistit ovat kokeneet kun ovat julkaisseet tämän artikkelin

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalin ja Hitlerkin saivat aikaan paljon-, huomattavasti enemmän kuin edeltäjät ja tulevat.

Vierailija
2/36 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelepa ap vähän luetun ymmärtämistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wahlrosilta unohtuu tuossa jostain syystä se että Trumpin veronalennuspolitiikka lisää USA:n velkaantumista valtavasti jo entisen velan päälle.

Vierailija
4/36 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mutta onko saanut mitään hyvää aikaan, siitä kai on jokaisella oma mielipide. Wahlroos puhuu vain tulleista jne. mutta ei asioista joilla on negatiivista vaikutusta miljoonien ihmisten elämään.

Vierailija
5/36 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän Trump nyt on saanut aikaan?

TRUMP: We have a real chance for GREATNESS IN THE MIDDLE EAST. ALL ARE ON BOARD FOR SOMETHING SPECIAL, FIRST TIME EVER. WE WILL GET IT DONE!!! President DJT

Vierailija
6/36 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ällistyttää joidenkin kanssaeläjien suunnaton tyhmyys. Jos media haastattelee jotakuta henkilöä, joka ilmaisee haastattelussa mielipiteensä, kyseessä ei ole sen median mielipide! Paitsi tietysti jos kyseessä on Suomen Uutiset joka haastattelee ainoastaan persumielisiä persuja, mutta SU ei olekaan media. 

Aloittaja voi lukea toisenkin jutun, joka liittyy Wahlroosiin ja Trumpiin:

https://yle.fi/a/74-20184798

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/36 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Wahlroos on soittanut suutaan Yle:lle ja ap tapansa mukaan ymmärtänyt väärin.

Vierailija
8/36 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haastateltavan kanta on kerran Ylen kanta, niin Yle "myöntää" myös sen, että Trump on Venäjän agentti:

https://yle.fi/a/74-20152079

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/36 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle "myöntää" myös sen, että Trump on sekaisin päästään: 

https://yle.fi/a/74-20119078

Vierailija
10/36 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ainakin kovasti tekemässä Yhdysvalloista totalitaristista diktatuuria. Mutta kuka sellaisessa tahtoo elää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/36 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Donald Trump on toiminnan mies, joka ei pelkästään puhu, vaan toimii. Yleensähän poliitikot vain puhuvat lämpimäkseen ja tekevän vähän, mutta Trump haluaa myös toimintaa, eikä pelkkiä sanoja.

Trumpin aikaansaannokset ei ole lakeja vaan väliaikaisia määräyksiä jotka puretaan kaikki samantien kun valta vaihtuu.

Vierailija
12/36 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Donald Trump on toiminnan mies, joka ei pelkästään puhu, vaan toimii. Yleensähän poliitikot vain puhuvat lämpimäkseen ja tekevän vähän, mutta Trump haluaa myös toimintaa, eikä pelkkiä sanoja.

Trumpin aikaansaannokset ei ole lakeja vaan väliaikaisia määräyksiä jotka puretaan kaikki samantien kun valta vaihtuu.

näin se menee, siitähän oli jo ennen sen valtaan nousua uutisia ettei mitkään sen sopimukset päde, eli 5v mittainen kausi. 5 v siksi, että ulottuu reilusti yli kautensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/36 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stalin ja Hitlerkin saivat aikaan paljon-, huomattavasti enemmän kuin edeltäjät ja tulevat.

Et sitten keksinyt parempia vertauksia. Trump todellakin on saanut paljon aikaan (hyviä asioita) ja sekös wokevassaria v*tuttaa.

Zuckerberg sopeutui heti Trumpin aikaan kun määräsi tamponit poistettaviksi miesten vessoista. Herää kysymys miksi niitä koskaan olikaan miesten vessoissa.

Vierailija
14/36 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvuhan nojaa puhtaasti Ai-kuplaan, joka ei sinällään ole kupla, mutta pudotuspelit ovat käynnissä ja hommassa tulee väistämättä olemaan isoja häviäjiä. Ongelma on myös tekoälyn hinta. Jo nykyiset mallit pystyisivät paljon parempaan, jos niillä olisi energiaa ja laskentatehoa käytettävissä enemmän. Joka tapauksessa Trumpilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
15/36 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wahlrosilta unohtuu tuossa jostain syystä se että Trumpin veronalennuspolitiikka lisää USA:n velkaantumista valtavasti jo entisen velan päälle.

Jenkeissä velkaraha pistetään investointeihin. Suomessa velka on syömävelkaa. Siinä on se ero.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
16/36 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wahlrosilta unohtuu tuossa jostain syystä se että Trumpin veronalennuspolitiikka lisää USA:n velkaantumista valtavasti jo entisen velan päälle.

Ei se haittaa, kun eliitti rikastuu ja korruptio kukoistaa.

Vierailija
17/36 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvuhan nojaa puhtaasti Ai-kuplaan, joka ei sinällään ole kupla, mutta pudotuspelit ovat käynnissä ja hommassa tulee väistämättä olemaan isoja häviäjiä. Ongelma on myös tekoälyn hinta. Jo nykyiset mallit pystyisivät paljon parempaan, jos niillä olisi energiaa ja laskentatehoa käytettävissä enemmän. Joka tapauksessa Trumpilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

Trumpin roolista olet väärässä.

Vierailija
18/36 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut rakastaa Trumpia ja kallista bensaa

Vierailija
19/36 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wahlrosilta unohtuu tuossa jostain syystä se että Trumpin veronalennuspolitiikka lisää USA:n velkaantumista valtavasti jo entisen velan päälle.

Entäs sitten. Sinäkö ne USA:n velat maksat. 😆 

Vierailija
20/36 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wahlrosilta unohtuu tuossa jostain syystä se että Trumpin veronalennuspolitiikka lisää USA:n velkaantumista valtavasti jo entisen velan päälle.

Jenkeissä velkaraha pistetään investointeihin. Suomessa velka on syömävelkaa. Siinä on se ero.

Että kun Trump otti viime vuonna velkaa 2,29 biljoonaa dollaria (tuhatta miljardia dollaria), ja pistää ne rahat ICE:n toimintaan ja sotimiseen, valkoisen talon tuhoamiseen ja riemukaaren rakentamiseen, niin se on investoimista? Hah.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi