Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitiyspakkauksessa ei olekaan liukuvoidetta

Vierailija
25.09.2025 |

Noissa on lähinnä vaatteita ja tekstiilejä. Niitä voi hankkia itsekin aivan hyvin.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pakkaus on kyllä aikansa elänyt. Elintaso ja tarvikkeiden saatavuus on nykyään niin hyvää että kaikki noi voi hommata itse.

Vierailija
22/59 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuivana kakkoseen. 

Se yksi suomijulkkis nainenhan neuvoi että kun synnäriltä päästään ja paikat on revenneet, miehen voi tyydyttää antamalla sille ihanaa ANAALISEKSIÄ <3

Melko julmaa puhetta.

Ap haluaa oppia juuri peppujutut ennen synnytystä. Haluan kuitenkin pysyä suhteessa vauva-ajan yli.

Todellinen keeper mies. Helmestä kiinni, ettei häviä. 

Tuota ei sitten saa pidettyä myöhemminkään, koska se lähtee pienimmästäkin (teko)syystä juuri silloin kuin haluaa. Ei kannata hajottaa paikkoja (eikä mieltä) tällaisen miehen takia. Se pitää laittaa KURIIN ennen sitä vauvaa. Siinä on sulle suunnitelma raskauden odotusajalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaöljy on parasta, liukasta ja ei haise.

Vierailija
24/59 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lopeta seksi.

Panopaskaa! Rankkapaskaa!

Vierailija
25/59 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei edes sen vertaa halua, että liukkari olisi tarpeen, ei seksiä todellakaan harrasteta.

Raikas tuulahdus 1900-luvun alusta.

Hah! Väärin naista kohtaan, jos aletaan liukkarilla pakottamaan.

Vierailija
26/59 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulleko kaiken pitäisi olla? Se pakkaus on vauvalle. Miksi et voi ostaa kaupasta liukuvoidetta? Häpeätkö?

Äitiyspakkauksessa on kondomeja. Mun mielestä myös liukuvoidetta on ollut aiemmin. En varmasti osaa sanoa, koska en itse ottanut pakkausta.

S on hyvä että naisille painotetaan heidän tärkeintä rooliaan miehen sperma ämpärinä jopa äidiksi tullessaan.

Ei kai nainen ole sp e rm a äm pä ri jos rojut heitetään siihen kumiin?

Ei sillä tyylilä tulla raskaaksi ja nyt puhutaan raskaaksi tulleista, eli kyllä ne rojut lentää pimsaan, peppuun ja suuhun.

Vierailija
27/59 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei edes sen vertaa halua, että liukkari olisi tarpeen, ei seksiä todellakaan harrasteta.

pari kertaa survasee kuivana kakkoseen niin alkaa se liukkarin käyttö kiinnostamaan

Vierailija
28/59 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulleko kaiken pitäisi olla? Se pakkaus on vauvalle. Miksi et voi ostaa kaupasta liukuvoidetta? Häpeätkö?

Äitiyspakkauksessa on kondomeja. Mun mielestä myös liukuvoidetta on ollut aiemmin. En varmasti osaa sanoa, koska en itse ottanut pakkausta.

S on hyvä että naisille painotetaan heidän tärkeintä rooliaan miehen sperma ämpärinä jopa äidiksi tullessaan.

Laskiämpärihän se on, eihän sillä muutakaan virkaa ole.

Vierailija
29/59 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuivana kakkoseen. 

Se yksi suomijulkkis nainenhan neuvoi että kun synnäriltä päästään ja paikat on revenneet, miehen voi tyydyttää antamalla sille ihanaa ANAALISEKSIÄ <3

Melko julmaa puhetta.

Seksuaalioikeudet.

Vierailija
30/59 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voi saada lapsia, ei voi olla niin kuiva että tarvitsee liukkaria. Hyvänen aika sentään.

Vierailija
31/59 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua ainakaan kukaan siihen pakota, itse käytän liukkaria hyvin mielelläni. Joka tavalla mukavampaa puuhaa.

Vierailija
32/59 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokaöljy on parasta, liukasta ja ei haise.

No mitenpä käytät sitä kondomin kanssa?

Vierailija
33/59 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotteita on vähennetty todella paljon. Minusta tää pakkaus on vanhanaikainen tapa joka voitaisiin myöntää pelkästään rahana. Näiden pakkausten menekki on todella pieni nykyään ja ihmisten eivät ole koskaan tyytyväisiä sisältöön.

Vierailija
34/59 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotteita on vähennetty todella paljon. Minusta tää pakkaus on vanhanaikainen tapa joka voitaisiin myöntää pelkästään rahana. Näiden pakkausten menekki on todella pieni nykyään ja ihmisten eivät ole koskaan tyytyväisiä sisältöön.

Sen pakkauksen voi ottaa rahana halutessaan. Minä otin.

Vierailija
35/59 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjusta näkee hyvin miksi parisuhteet ei aina kestä 🤣

Vierailija
36/59 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai nainen ole sp e rm a äm pä ri jos rojut heitetään siihen kumiin?

Ei sillä tyylilä tulla raskaaksi ja nyt puhutaan raskaaksi tulleista, eli kyllä ne rojut lentää pimsaan, peppuun ja suuhun.

Mutta tuo sekopää selitti että ne kumit pakkauksessa korostavat naisen roolia sper maä mp ärinä. Eli kumin käyttö tarkoittaa sitä että on sp er maä mpäri.

Vierailija
37/59 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se liukkari on ollut aina osoitus siitä, että eletään patriarkaatissa ja naisen pitää miellyttää miestä koko ajan. Jos nuorella naisella on p-lu kuiva niin se on yleensä sen merkki, ettei seksi kiinnosta. Imetysaikana muistaakseni kertaakaan ei minunkaan tehnyt oikein kunnolla mieli. Ei se ollut epämiellyttävääkään, ja kostuin kyllä ja seksiä jonkin verran harrastettiin, mutta ymmärrän täysin halut voivat naiselta todellakin aivan biologisista ja hormonaalisista syistä vähetä tai kadota. Tätä totuutta aina väistellään ja neuvoloiden opaslehdissä oli sen tyyppisiä ohjeita miehille kuin että älä loukkaannu, jos ole panemassa vaimoasi ja vauva alkaa itkeä ja vaimo meneekin hoitamaan sitä - ole kärsivällinen ja ymmärtäväinen, nyt nainen kokee tärkeäksi hoitaa vauvaa. Naisille sitten annettiin ohjeita tyyliin että älä unohda miestäsi, hän voi olla mustasukkainen vauvalle. Kerroin neuvolassa että meillä vauva menee nukumaan samaan aikaan kuin vanhemmat, ja hän huudahti järkyttyneenä, että eihän teillä ole sitten ollenkaan kahdenkeskistä aikaa! Eli ideaali olisi ollut se, että isä tulee töistä, tapaa vauvaa pari tuntia, sitten se laitetaan nukkumaan, alkaa muutaman tunnin aikuisten välinen treffi-ilta. Lisäksi joka paikasta tulevat ohjeet, että jos nainen saa joskus vauvalle hoitajan, niin pitää heti painella kauneushoitoon.  Niissä neuvolan jutuissa miehillä on tasan yksi tarve elämässä, saada seksiä hyvännäköiseltä naiselta. Mitään muuta tehtävää tai tekemistä heillä ei ole perheessä, ja mikään muu asia ei ole heille ongelma.

Vierailija
38/59 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se liukkari on ollut aina osoitus siitä, että eletään patriarkaatissa ja naisen pitää miellyttää miestä koko ajan. Jos nuorella naisella on p-lu kuiva niin se on yleensä sen merkki, ettei seksi kiinnosta. Imetysaikana muistaakseni kertaakaan ei minunkaan tehnyt oikein kunnolla mieli. Ei se ollut epämiellyttävääkään, ja kostuin kyllä ja seksiä jonkin verran harrastettiin, mutta ymmärrän täysin halut voivat naiselta todellakin aivan biologisista ja hormonaalisista syistä vähetä tai kadota. Tätä totuutta aina väistellään ja neuvoloiden opaslehdissä oli sen tyyppisiä ohjeita miehille kuin että älä loukkaannu, jos ole panemassa vaimoasi ja vauva alkaa itkeä ja vaimo meneekin hoitamaan sitä - ole kärsivällinen ja ymmärtäväinen, nyt nainen kokee tärkeäksi hoitaa vauvaa. Naisille sitten annettiin ohjeita tyyliin että älä unohda miestäsi, hän voi olla mustasukkainen vauvalle. Kerroin neuvolassa että meillä vauva menee nukumaan samaan

Ei ole merkki siitä, että ei seksi kiinnosta, vaan siitä, että liamkalvot ovat kuivat hormonaalisista syistä. Se on sitten jokaisesta naisesta kiinni, haluaako seksiä vai ei.

Vierailija
39/59 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarpeellista vauvalle. 

Vierailija
40/59 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tarpeellista vauvalle. 

Sen nimi on ÄITIYSpakkaus. Siinä on myös terveyssiteitä, liivinsuojia ja nännivoidetta. Kai pahastut niistäkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan