Miksei tempausta tapahtunut?
Kommentit (37)
Oletko varma ettei tapahtunut? Oletko käynyt ulkona vähään aikaan? Tai sitten siellä asuu syntistä väkeä?
Eihän kukaan treenaamatta voi tempaista yhtään mitään. Eikä työntää.
Vierailija kirjoitti:
Koska muistit ottaa lääkkeesi.
En muistanut. Sehän tässä ihmetyttääkin.
Mitä?? Tapahtuihan se. Täältä sitä taivaasta palstaillaan. Kuten jo oppi-isämme Martti Luther sanoi, taivaaseen päästessämme hämmästelemme kahta asiaa: Sitä, ketkä siellä ovat ja sitä, ketkä siellä eivät ole.
Vierailija kirjoitti:
Mitä?? Tapahtuihan se. Täältä sitä taivaasta palstaillaan. Kuten jo oppi-isämme Martti Luther sanoi, taivaaseen päästessämme hämmästelemme kahta asiaa: Sitä, ketkä siellä ovat ja sitä, ketkä siellä eivät ole.
Voi ei, näinkö pääsi käymään? Ja niin kuin minä ahkerasti saarnasin palstalaisille synnistä, paastosin ja lauloin virsiä parvekeella vielä kolmelta aamuyöstä! Kuinka kilvoitteluni ei riittänytkään Herralle?
Ufot ei oo meiän kavereita...ufot ei oo meiän kavereitaa
Ei tietenkään tapahtunut. Ei pitänytkään tapahtua.
Mutta kaikki ko. profetiat ovat jo täyttyneet, joten mitään estettä sille ei ole enää,bkuten aiemmin on ollut.
Jeesus sanookin, että se tapahtuu silloin, kun ETTE luule.
Eli silloin kun sitä vähiten odotetaan, se tapahtuu.
Kuinka niin? Jokainen tosiuskova on jo taivaassa.
Tänään oli WODissa tempaus-ladder!
Koko salin voimin tempaistiin 2-3-5-3-2 sarjat. Itsellä 110 romua tangossa.
Vieläkin hapottaa kropassa, vaikka availlut äsken vähän.
Vierailija kirjoitti:
Tempasin mavea 250kg tänään.
Minä tempasin 5 x 4,6 !
Vierailija kirjoitti:
Mutta kaikki ko. profetiat ovat jo täyttyneet, joten mitään estettä sille ei ole enää,bkuten aiemmin on ollut.
Aamen. Mutta mun mielestä Jeesus sanoo, että lopun ajan uskovat joutuvat vainotuiksi, ja kyllä uskovia näkyy ihan vielä aika loppuvaiheessa viimeisiö aikoja Ilmestyskirjassa (siis ihan pakanauskoviakin). Sit mun mielestä tapahtuu tempaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tempasin mavea 250kg tänään.
Minä tempasin 5 x 4,6 !
%:sta,,,
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Vain otettu Leponex auttaa. Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Vain otettu Leponex auttaa. Psyk.sh.
Ettet vain olisi kokemusasiantuntija kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka odottaa vähiten? Tällä hetkellä maailmassa on híton paljon ihmisiä, joille Jeesus tulemisineen ja menemisineen ei merkitse mitään - ja vähemmän yllättäen he eivät myöskään odota häntä.
Sitten aina lienee jonkinlainen määrä kristittyjä, jotka odottavat Jeesuksen paluuta. Vai odottaako sittenkään? Niinkuin oikeasti.
Kyllä tapahtui. Nakkikiskalla tempaistiin jotain tyyppiä turpaan.
Palstalla on monesti ennustettu sitä eri päivämäärin. Ja edelleen moni on maanpinnalla. :)