Anna Puulla rahat loppu, myy rumaa 60 l kämpää
Kauheannäköinen laatikko myynnissä 1,5 miljoonalla. Kuka ostaa;)?
Kommentit (200)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kateelliset mammat taas kilvan raakkumassa.🤭
Miksi? Oma talo sentään täällä vuosituhannella tehty ja parempi näköala.
Tottakai kaikilla täällä on kauniimpi talo paremmalla paikalla. Ja vielä monta miljoona arvokkaampi. 🤭
Ei se kyllä noin kallis ole. Tuohan on ihan kahjo hinta tuosta talosta. Meidän talo oli vain 400 000.
Jos suomalaiselta kysytään on oma taloa aina sen 400t jossei miljoonien arvoinen vaikka toteutuneet hinnat on jossain 100t hujakoilla.
A-ha. Möin talon 690 t. Eikä edes pk-seudulla tai rantatonttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.etuovi.com/kohde/20587897?haku=M2333914953
Onks se tämä? Aivan järkyttävä mun mielestä. En ottaisi, vaikka maksettaisiin 3 miljoonaa. Sijainti kai ihan kohtuu hyvä, kun Kulosaaressa, mutta ei ilmeisesti omaa rantaa ja joku saunan irvikuva kruunaa kauheuden...
Korvat heiluu, valehtelet.
On tuo, esitellyt keittiön sisustuslehdessä. Ja kulosaaressa asuu.
En epäile tuota vaan sitä ettet huolisi vaikka saisit 3 miljoonaa.
Mitä vttua mä tekisin tuollaisella talolla ja 3 miljoonalla. Maksaisin mielettömästi lahjaveroa. Ja tuo talo ei vain ole mun makuun sopiva. Oikeasti ottaisitko sä jonkun asunnon/talon, ja maksaisi
No ottaisin. Jäähän sitä jotain käteen lahjaveron jälkeen. Jos talon arvoksi laitettaisiin vaikka 2 miljoona, joka on jo liikaa ja sitten kolme miljoonaa käteen. Lahjavero on jotain 1,6 miljoonaa ja käteen jäisi puhtaana noin 1,4 miljoonaa. Mielelläni maksaisin lahjaveroa, että saisin yli millin käteen. Talon myisin sitten hyvään alennukseen, että siitä pääsisi eroon.
On lähtenyt välittäjällä laukalle. Enää ei ole edes niitä venäläisiä ostajia. Mutta ehkä jo 10 vuoden päästä löytyy ostaja, tsemppiä markkinointiin!
Mikähän tästä olisi realistinen hinta? Veikkaan, että jo 1/2 miltsiä voi tehdä tiukkaa, jos talon aikoo oikeasti myydä eikä pitää välittäjän sivustolla vuositolkulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.etuovi.com/kohde/20587897?haku=M2333914953
Onks se tämä? Aivan järkyttävä mun mielestä. En ottaisi, vaikka maksettaisiin 3 miljoonaa. Sijainti kai ihan kohtuu hyvä, kun Kulosaaressa, mutta ei ilmeisesti omaa rantaa ja joku saunan irvikuva kruunaa kauheuden...
Korvat heiluu, valehtelet.
On tuo, esitellyt keittiön sisustuslehdessä. Ja kulosaaressa asuu.
En epäile tuota vaan sitä ettet huolisi vaikka saisit 3 miljoonaa.
Mitä vttua mä tekisin tuollaisella talolla ja 3 miljoonalla. Maksaisin mielettömästi lahjaveroa. Ja tuo talo ei vain ole mun makuun sopiva. Oikea
Olet saanut talon lahjaksi, joten maksat vielä myyntivoitosta eli tuossa tapauksessa koko summasta veron. Aivan liian monimutkaista. Kun on valmiiksi mieluinen talo itselle paremmalla paikalla ja muutakin omaisuutta jo enemmän kuin tarpeeksi, niin eipä sitä rahaakaan enempää tarvitse. Loppujen lopuksi se riittää, mitä itse kuluttaa, jollakin se on 2 000€ ja toisella esimerkiksi 20 000€/kk, mutta pääasia, että on itse tyytyväinen,
Anna ja Jukka maksoivat talosta 1,5 miljoonaa kuusi vuotta sitten. Tekivät täydellisen remontin. Nyt ho on n2,4 miljoonaa Tontin arvo on jo yli miljoonan. Naapurista myytiin paljon pienempi tontti 900.000 eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Anna ja Jukka maksoivat talosta 1,5 miljoonaa kuusi vuotta sitten. Tekivät täydellisen remontin. Nyt ho on n2,4 miljoonaa Tontin arvo on jo yli miljoonan. Naapurista myytiin paljon pienempi tontti 900.000 eurolla.
Kuinkakohan pieni tuo paljon pienempi tontti oli, koska tuo 900 000€ kuulostaa kyllä todella kovalta hinnalta Kulosaaressakin, kun kyseessä ei ole omarantainen tontti. Jos on valmis maksamaan 1 000€/neliömetri, että saa kuivanmaan pläntin tuolta, kannattaa käydä tutkituttamassa päänsä tai sitten pitää olla todella löysää rahaa.
Hintapyyntö on varsin suolainen, sillä nyt talosta pyydetään 2,44 miljoonaa euroa.
Asuntoa myydään Oikotie.fi-sivustolla. Ilmoituksen yhteyteen on laitettu 52 valokuvaa.
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/helsinki/23654664
2 440 000 €
402 m
Kulosaari, Kulosaari, Helsinki
Oh, kirjasto, avokeittiö, ruokailutila, 5 mh, 4 wc/Kph, kh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi eliitti myy noita asuntojaan? Tietääkö ne jotain?
Toki. Helsinkihän pommitetaan ensimmäisenä.,
Ei tarvi pommittaa mutta harva jää suomeen jos tulisi sota.
No se on jo tullut selväksi ettei monikaan jäisi tänne suorittamaan laissa määrättyä puolustusvelvollisuutta, joka koskee myös vapautettuja, sivareita sekä naisia. Pakoon vain heti kun vähän itänaapuri karjaisee.
Muut maksut: Talon kuukausikulut n. 1.150 eur/ kk. -sähkönkulutus nykykäytöllä, keskiarvo 750eur / kk (viimeinen 24kk aurinkovoimalan kanssa) -kiinteistävero 2.891,02 eur / vuosi -vesi- ja jätemaksut HSY: jätemaksu n.440€/vuosi -vesimaksu n. 120€/kk
sanotaanko näin jotta JOS minulla olisi 2,4 milj ylimääräistä panisin tilille ja eläisin koroilla jossain lämpimässä
Vierailija kirjoitti:
On lähtenyt välittäjällä laukalle. Enää ei ole edes niitä venäläisiä ostajia. Mutta ehkä jo 10 vuoden päästä löytyy ostaja, tsemppiä markkinointiin!
Tätä ilmoitusta katselin ensimmäisen kerran joskus 15 vuotta sitten...
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla yhdellä jos toisella mitta täynnä pk-seudun rikastusta...
ohisalokin taisi muuttaa hesasta espooseen kun tajusi lapsensa joutuvan monikulttuuriseen S2-kouluun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulosaari, 550 neliötä, muuttivat pari vuotta sitten. Ero?
Korjaus 440 neliot, pyynti 2,4 milj.
Ei löydy, tais mennä kaupaksi!
Vierailija kirjoitti:
60 l ? Tiesitkö ap, että tuo tarkoittaa 60 litraista?
Jos "kämpä" on paikallinen nimitys kiljulle niin kaikki natsaa.
Myös Anna Puu keräsi noin 241 000 euron tilipussin. Hänen puolisonsa, musiikkituottaja Jukka Immonen tienasi vielä enemmän, noin 578 000 euroa.
Vierailija kirjoitti:
kertoo jonkin asteen suuruudenhulluudesta kun tarvii tuollaisen asunnon
Minä voisin ostaa tuon kokoisen talon, mutta ihan muualta kuin pk-seudulta ja omaa tonttia pitää olla talon ympärillä noin puoli kilometriä suuntaansa, ja hintakin reilusti alle miljoonan. Tuo kohde on nimittäin todella vilkkaan tien varrella. Kaikki autoliikenne Korkeasaareen tapahtuu tuon talon edestä.
Jos suomalaiselta kysytään on oma taloa aina sen 400t jossei miljoonien arvoinen vaikka toteutuneet hinnat on jossain 100t hujakoilla.