Anna Puulla rahat loppu, myy rumaa 60 l kämpää
Kauheannäköinen laatikko myynnissä 1,5 miljoonalla. Kuka ostaa;)?
Kommentit (201)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
60 l ? Tiesitkö ap, että tuo tarkoittaa 60 litraista?
No eikö ole asiayhteydestä pääteltävissä, että kyseessä ei ole keskikokoinen akvaario?
Mä aattelin terraariota. Matelioiden.
Ai Riikan kämppää? M51
Kyllä. Riikalla on kans.
Vierailija kirjoitti:
Välimereltä tolla hintaa saa kivan villan omalla uima-altaalla ja merinäköalalla.
Siellä voi sitten tehdä etätöitä ja soitella toimistolle et viitsisittekö kattoo yhen jutun kun mä ooon etänä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä laulaen tulee se viheltäen menee.
Toikin on valetta. Kaikilla laulajille on oma talo .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toikin on valetta. Kaikilla laulajille on oma talo .
On sitten eri asia kuka talon omistaa
Mä en oikein ymmärrä noita samalla hinnalla jne. En ikinä ostais ulkomailta asuntoa. Niin paljon tapahtuu kaikkea. Mielummin vuokraan ja sitten seuraava maa
Kulosaari, 550 neliötä, muuttivat pari vuotta sitten. Ero?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tienannut niin paljon että varaa asua miljoona asunnossa ?
ei Suomesta yli sadantonnin asuntoo kannata ostaa .Missähän perslävessä mahdat junttimaisine kommentteinesi asua?
Mäntyharjulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei Suomesta yli sadantonnin asuntoo kannata ostaa .Missähän perslävessä mahdat junttimaisine kommentteinesi asua?
Mäntyharjulla
Onko Henry Saari tuttu?
Ap ei osta koskaan mitään, koska silä ei ole hynää eikä maksukykyä.
Ostaks Mäntyharjun mies kolmion Järvenpäästä palvelujen äärellä ja männikön keskellä sadalla tonnilla?
Vierailija kirjoitti:
Kulosaari, 550 neliötä, muuttivat pari vuotta sitten. Ero?
Korjaus 440 neliot, pyynti 2,4 milj.
Vierailija kirjoitti:
Riikka sanois leikaten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välimereltä tolla hintaa saa kivan villan omalla uima-altaalla ja merinäköalalla.
Siellä voi sitten tehdä etätöitä ja soitella toimistolle et viitsisittekö kattoo yhen jutun kun mä ooon etänä.
juuri näin olen tehnytkin . Tosin en asu 2,44 miltsin kämpässä mistä soittelen .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohjois- Tapiolassa erillistalossa . Ei kuitenkaan järkeä Suomessa ostaa kalliita asuntoja . Myydään pian pois .
Ihan varmasti asut. Mihin persläpeen ajattelit muuttaa alle sadan tonnin kämppään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohjois- Tapiolassa erillistalossa . Ei kuitenkaan järkeä Suomessa ostaa kalliita asuntoja . Myydään pian pois .
Ihan varmasti asut. Mihin persläpeen ajattelit muuttaa alle sadan tonnin kämppään?
Riikka vai Anna linjoilla, kun noin nätisti puhuu?
Minusta annalla niin huonoa käytöstä ohjelmassa illallinen maalaismaisemassa tai jotain, että ei ihme, jotta ei käy musiikki kaupaks.
Vierailija kirjoitti:
60 neliön?
Litran tai luvun?
Vierailija kirjoitti:
AP ei sitten linkkiä laittanut.
Kummallinen sisustustyyli kun ei verhoja missään ikkunoissa.
Vierailija kirjoitti:
Linkki
Ettekö te osaa itse mitään hakea?
Vanhoja puutaloja . Paikka siinä nostaa hintaa ja kuuluisuus. Jotkut haluaa asua juuri tuolla. Suosittu alue. Puutarhamaista. Aina kun joku myy jotain ensin kokeillaan onko kiinnostuneita. Sitten kokeillaan mitä hintoja voisi pyytää. Lopulta hinta pienenee. Remontteja vaativia kohteita mutta jos osaa. Useimmilla on asuntolainaa ja joskus on viisasta myydä ja maksaa lainat pois. Kun on lapsia pitää heitäkin ajatella. Lasten koulut ja terveydenhoito asioita. Puolison työ. Onhan talossa piha. Ei se niin huono ole.