Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten korvauasiat menee kun posti varastat eikun inhimillisen erehdyksen vuoksi kadottaa isosta verkkokaupasta tilatun paketin?

Vierailija
24.09.2025 |

Jos on iso verkkokauppa, suomalainen siis kyseessä niin saako asiakas uudet tavarat?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt täältä etkä sieltä verkkokaupasta?

Vierailija
2/5 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokauppa setvii asian Postin kanssa ja sinä saat korvaacan tuotteen. Toki ensin otat yhteyttä sinne verkkokauppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt täältä etkä sieltä verkkokaupasta?

kysyn kyllä, mutta osaatko vastata kysymykseeni?

Vierailija
4/5 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppias sen valitettavasti joutuu omasta pussistaan korvaamaan eli lähettämään sinulle uuden tuotteen. Posti korvaa sitten kauppiaalle 4,5 eurolla postimerkkejä, jos hyvin käy.

Vierailija
5/5 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postilain mukaan lähettäjä vastaa vahingoista.

Eli reklamoi sinne verkkokauppaan, jos haluat hyvitystä.

Mulla kävi äsken silleen että ostin palikan hollantilaisesta verkkokaupasta. Paketti löysi Vantaalle asti, muttei tullut kotiinkuljetus maksusta huolimatta mulle koskaan kotiin, koska postnord ei löytänyt meille, vaikka osoite oli oikein ja ihan virallinen osoite.

Kysyin kuluttajaviranomaiselta neuvoa ja sieltä sanottiin että lähettäjä vastaa sinulle aiheutuneista vahingoista ja lähettäjä voi sitten reklamoida kuljetusliike tätä asiasta mutta se ei enää sinulle kuulu.

 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi