Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallatteko käydä töissä/koulussa isolla hädällä?

Vierailija
24.09.2025 |

Entä jos käytte ja joku tulee heti teidän jälkeen vessaan

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallanko? No ei kai siinä ole vaihtoehtoa, en halua housuunkaan tehdä :D

Vierailija
2/23 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa. Uudes työs jouduin kerran käymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäpä riemu repeisi, kun kakkisin housuuni töissä opettajana. Vessassa kehtaa kyllä käydä, kaikki siellä joskus käy. 

Vierailija
4/23 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokeiltu? Voi jättää paikalle muidenkin iloksi.

https://www.pemic.fi/p13525-yocoair-hajunpoistosuihke-green-apple-200ml…

Vierailija
5/23 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin uskallan 

Vierailija
6/23 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ummetus seuraa, jos ei noudata kehon viestejä ja mene kakalle silloin kun kakattaa. Miten nämä nuoret pystyy harrastamaan edes seksiä, sekin on hikistä ja limaista touhua. Hyi! :)

Vierailija
7/23 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaalassa töissä. Siellä nyt haisee muutenkin shaiba, eikä voi olla muulle henkilökunnalle yllätys, et ihmiset shaibaa. Meillä oikein kannustetaan hoitamaan tarpeet töissä, kerta siitä palkkaakin saa. Kerran meillä meni pönttö tukkoon. Yks hoitaja sanoi et hän kävi kakkosella,johtuisko siitä. Sit mä sanoin, et mäkin kävin ja viikon edestä tuli. Mut ranttuja ei sovi jättää pönttöön.T. Laitoshuoltaja

Vierailija
8/23 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla. Tai siis kroppa ei selvästikään uskalla. Ei tule kakkahätä missään muualla. Vasta kotiovella aina. 

Vierailija
9/23 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin käyn töissä, kun ei tarvitse siivota jarrutusjälkiä.

Vierailija
10/23 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tietysti inhottavaa, mutta onneksi siitä saa palkkaa.

Vierailija
11/23 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai.

Vierailija
12/23 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallanko, mitä uskaltamista wc:n käyttäminen vaatii ? Python tai rotta vaanimassa pöntössä niin harkitsisin jos ei ihan pakottavaa tarvetta,

Vierailija
13/23 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka työpäivä. 

Vierailija
14/23 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan kellontarkka suolen toiminta. Joten käyn aamulla joka päivä kotona.  Matkoilla tietysti omassa huoneessa hotellissa.  

Eli en tunne asiaa, mutta kai vessat on suunniteltu sitä silmällä pitäen,  että siellä voi tehdä myös isommat  tarpeensa.

Eli vastaus kysymykseen on: kyllä uskaltaisin.

Vierailija
15/23 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sairaalassa töissä. Siellä nyt haisee muutenkin shaiba, eikä voi olla muulle henkilökunnalle yllätys, et ihmiset shaibaa. Meillä oikein kannustetaan hoitamaan tarpeet töissä, kerta siitä palkkaakin saa. Kerran meillä meni pönttö tukkoon. Yks hoitaja sanoi et hän kävi kakkosella,johtuisko siitä. Sit mä sanoin, et mäkin kävin ja viikon edestä tuli. Mut ranttuja ei sovi jättää pönttöön.T. Laitoshuoltaja

Juu, meillä sairaalassa myös pöntöt tulvii säännöllisesti. Käyn  töissä kakilla mutta todellakin valitsen yksityisemmän vessan :D 

ps. Vauhriraidat putsataan!!

Vierailija
16/23 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä tarvinnut käydä julkisilla paikoilla isommalla hädällä. Vatsa toimii joka aamu kotona aamukahvin jälkeen. Kiitollinen siitä.

Vierailija
17/23 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ikävä jos on kiirettä ja on pakko käydä, mutta ei siinä. Työpaikan wc-harjaan kyllä vähän ällöttää koskea jos täytyy sitä käyttää.

Vierailija
18/23 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määkin uskallan käydä kakilla =) Sillä tavalla olen kuitenkin nirppanokka, etten käy jos ei ole bideetä

Vierailija
19/23 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh, joo.

Vierailija
20/23 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ikinä tarvinnut käydä julkisilla paikoilla isommalla hädällä. Vatsa toimii joka aamu kotona aamukahvin jälkeen. Kiitollinen siitä.

Mulla taas harmillisesti niin että kun pääsen töihin niin vasta just silloin luonto kutsuu. Suoraan kaapelia laskemaan siis 😆

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi