Onko mies kiinnostunut jos katsoo minua pitkään muka salaa, tekee tikusta asiaa ja hymyilee välillä minulle?
Kommentit (27)
Ystävällinen. Mutta jos ei ole luonteeltaan ystävällinen, niin sittenhän tuo on jo flirttailua.
Suomeksi, unohda.
Vierailija kirjoitti:
jätä se.
Pettäjäsika ja narsisti.
Minusta kuulostaa siltä, että on kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Ystävällinen. Mutta jos ei ole luonteeltaan ystävällinen, niin sittenhän tuo on jo flirttailua.
Suomeksi, unohda.
Miksi flirttailu pitäisi unohtaa?
Minusta kuulostaa siltä, että ei uskalla tehdä aloitetta. Arka mies ei saa kaunista akkaa, menee sananlaskukin.
Se on sun opettaja, eikä ole kiinnostunut lapsista seksuaalisessa mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Painu h*lvettiin. Eikö sinulla ole tosiaankaan parempaa tekemistä kuin kirjoitella noita typeriä juttujasi?
Kuulostaa oudolta. Jättäisin tuollaisen omaa arvoonsa. Ehkä välttäisin seuraansa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa oudolta. Jättäisin tuollaisen omaa arvoonsa. Ehkä välttäisin seuraansa.
Miksi ihmeessä? Jos mies on kuitenkin normaali mutta vaikka ujo?
Kuulostaa todella naismaiselta käytökseltä mieheltä. En kiinnostuisi tuollaisesta miehestä.
Jos nainen katselisi minua tuolla tavoin niin saattaisin kiinnostuakin.
-bi
On kiinnostunut. Hymyile takaisin ja käy itse hänen luonaan, jos on kiinnostusta häntä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa todella naismaiselta käytökseltä mieheltä. En kiinnostuisi tuollaisesta miehestä.
-bi
Luitko aloitusta? Siinä luki myös että tekee tikusta asiaa eli puhuu...
Jätä mies rauhaan. Hän on tullut paikalle vain treenaamaan/ostoksille/harrastamaan/viettämään aikaa kavereiden kanssa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painu h*lvettiin. Eikö sinulla ole tosiaankaan parempaa tekemistä kuin kirjoitella noita typeriä juttujasi?
Ei itse asiassa just nyt oo muuta tekemistä. Jonkun yläkoululaisen kirjoittama tämä aloitus on.
On ehkä kiinnostunut mutta ei tiedä kuinka ottaisi asian puheeksi. Odottaa sopivaa tilaisuutta. Järjestä hänelle sellainen ja katso mitä hän tekee. Kerro vaikka, että olet viikonloppuna menossa johonkin tapahtumaan yksin tms. Anna hiukan siimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-bi
Eihän tuossa sanottu että ei puhuisi. Luitko itse tuota vastausta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-bi
Eihän tuossa sanottu että ei puhuisi. Luitko itse tuota vastausta?
Vastaus antaa ymmärtää, että vain katseella on merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei itse asiassa just nyt oo muuta tekemistä. Jonkun yläkoululaisen kirjoittama tämä aloitus on.
Kannattaa joskus poistua yksiöstä ihmisten pariin. Voit yllättyä kuinka ujoja osa ihmisistä on...
Kysy kahville. Sillähän se selviää.
jätä se.