Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan ollut Tinderissä

Vierailija
24.09.2025 |

Ihmetyttää kun ihmiset muodostaa toisesta sukupuolesta käsityksiä ja yleistävät ne ja sitten saa kuulla että No KuUlEpPaS kUn TiNdErIsSä..!

No enpäs kuule! Tunnen jonkun verran miehiä ja tosi paljon naisia ja tiedän vain yhden miehen ja kaksi naista jotka on Tinderissä olleet olleet hiljattain -ja hekin nopeasti sen poistaneet koska naiset eivät löytäneet sieltä mitään järkevää ja mies ei päässyt jutuille. Oma mieheni on ollut Tinderissä joskus kauan sitten kun se ilmeisesti oli vielä kelvollisempi ja hän sai sieltä silloin parit kahvittelutreffit joissa yhteisymmärryksessä todettiin että ei kemioita. Ei mitään varsinaisia kauhukokemuksia kenelläkään, ellei miesten törkyviestejä lasketa. 

Täällä näkee molemmin päin että "kaikki naiset..." tai "Kunnollisia miehiä ei ole..." perustuen joko netti/sovellusdeittailuun tai jopa pelkästään Tinderiin. Jotenkin kummallista. 

En ole todellakaan mikään ekstrovertti, varakas, kauheasti esillä tai mitään ja pitkään olin työtönkin. Ja ihan hyvin olen ihmisiä tavannut, kiinnostuneita miehiäkin on ollut, nytkin kun olen ollut pitkään avosuhteessa, koska se ei välttämättä käy kaikissa harrastuksissa tai kissanristiäisissä heti ilmi. 

Olen siis törmännyt tähän "kaikki miehet...!" myös harrastusryhmien (3, ihan eri harrastuksia kaikki mutta lähinnä naisia jokaisessa) ryhmäkeskusteluissa ja että se "kaikki miehet" onkin joku Tinderin pk-seudun tarjonta. Veljeni tuntuu ainakin myös jakavan jotain ihme "tiesitkö että kaikki naiset sitä ja tätä"-käsityksiä, vaikkei ole edes deittaillut sitten teiniaikojensa (olemme kolmikymppisiä) 😅

Siis eiväthän läheskään kaikki miehet saati naiset ole ikinä Tinderissä edes käväisseet!

Over and out 🤔🙂

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi