Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Tinder ainoa ilmainen deittailusivusto?

Vierailija
24.09.2025 |

Olen kyllästynyt olemaan yksin ja haluaisin miehen, jonka kanssa matkustella ym. mutta en ole ikinä käyttänyt mitään deittisovelluksia. Muutenkaan en halua ladata mitään puhelimeeni vaan toimisin tietokoneen kautta.

Onko Tinder ilmainen, entä mitä muita oikeasti hyviä kanavia on olemassa? Sinkkuystäväni ovat olleet Tinderissä ja sanoneet, että samat jämäpalat siellä pyörii vuodesta toiseen eikä sieltä oikeasti löydä mitään hyvää.

Onko muut maksullisia ja kannattaako ylipäätään mieluummin selata niitä maksullisia kanavia, onko niissä "laadukkaampaa" porukkaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat laadulla? Jos haluat varakkaan puolison niin raya tai league ovat sovellukset näihin. Tinder on tosiaan sellainen lähiräkälä. 

Vierailija
2/8 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat ilmaisen ja laadukkaan? Valitse toinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat laadulla? Jos haluat varakkaan puolison niin raya tai league ovat sovellukset näihin. Tinder on tosiaan sellainen lähiräkälä. 

Ei nyt niinkään ylettömän varakas tarvitse olla, mutta toimeentuleva ja työssäkäyvä. Kuulin, että eliittikumppanit oli alunperin tarkoitettu vähän korkeamman tasoisille, mutta ihmiset siellä vaan valehtelee.

Vierailija
4/8 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkeistä. Täytyy tutustua tuohon Rayaan ja Leagueen.

Vierailija
5/8 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

badoo

Vierailija
6/8 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

badoo

Eikö badoo ole nuorisolle? Itse etsin seuraa 40+ miehistä

Vierailija
7/8 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen löytänyt puolisoni Tinderistä. Mutta pitää olla nopea, hyvät eivät siellä kauaa ole.

Vierailija
8/8 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin matchia, mutta siellä jos selailee ilmaiseksi niin tarjoaa ihan kaikkia kriteerien ulkopuoleltakin. Minulle esim. on tärkeää ettei mies tupakoi niin eikös siellä tule eteen kaikki vakituiset polttelijat - ja ruotsalaiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi