Taloyhtiö Helsingin Kalliossa ei jaksa enää. Mutta sen Kallionhan piti olla ihana luvattu maa keskellä parasta maailmaa...
Ihan kun tästä olisi puhuttu vuosia, että ihminen ei voi olla suurempien kaupunkien keskustoissa onnellinen... Mutta silti niin suuri yllätys.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2760cdb9-9b83-4415-a199-85abeafb03cc
Kommentit (41)
Varmaan kaupunkien keskustoissa voi olla onnellinen. Riippuu tietysti kaupungista ja missä päin keskustaa asuu.
Vierailija kirjoitti:
Itse uskon, että nistit vain nostattavat tunnelmaa. Kai siihen on joku syy miksi niitä on niin paljon Helsingin kaduilla
😍 Onhan se ihanaa ja pitää mielen virkeänä kun ei tiedä milloin tulee puukosta ja milloin virtsataan päälle
Peukku City aka. Peukunki edustaa jälleen uutisissa. 💉
PUNAVIHREÄÄ UNELMAA,SE ON NYT KALLIOSSA TOTTA,ELÄKÖÖN TOTEUTUNUT UNELMA.
En tiedä näiden ihmisten älykkyydestä mitään mutta jos heidät saa vakuuttuneeksi, että 20 neliön kerrostaloasunto tuolla asuinalueella on +350 000 arvoinen niin ei voi muuta sanoa kuin: jaa.
Kunnon maalaisten lätinää taas. Helsingin keskusta on Kluuvi, ei Kallio. Juntti.
Maalaiset on niin suvaitsemattomia, ettei edes pääkallohuumeita saa käyttää, pakko muuttaa Kallioon elämään ihmisarvoista elämää. Lääkäriinkin pääsee heti toisin kuin maalla ja ihmiset on ihanan ystävällisiä, kun vähän neulalla osoittelee.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tällä on tekemistä punavihreyden kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Kunnon maalaisten lätinää taas. Helsingin keskusta on Kluuvi, ei Kallio. Juntti.
Toki, mutta nämä asiat ovat suhteellisia. Kyllähän kantakaupunki on kaupungin "keskustaa" isommassa mittakaavassa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä näiden ihmisten älykkyydestä mitään mutta jos heidät saa vakuuttuneeksi, että 20 neliön kerrostaloasunto tuolla asuinalueella on +350 000 arvoinen niin ei voi muuta sanoa kuin: jaa.
Ei ole missään Kalliossa tuon arvoisia kämppiä, yksiön saa 150 000€ tai alle.
Ei Kallio ole keskustaa, toki rikollisuuteen täytyy tietysti puuttua kaikkialla. Itse asun Krunassa ja olen äärimmäisen onnellinen täällä. Mahtava tunne, kun kaikki kiva on melkein vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Kallio on Helsingin huumekeskus. Ehkä sitä tässä haettiin? Kaveri asuu Kalliossa, miettii poismuuttoa. Huumetilanne sai miettimään vaikka alue on aina ollut värikäs hyvässä ja pahassa.
Kyllähän ihmiset kerääntyy toistensa lähelle asumaan, vaikka lieveilmiöitä kehittyy joskus. Itse maalta kotoisin ja oli se kyllä yksinäistä kun ilman vanhempien kyytiä ei päässyt minnekään, eli käytännössä ei päässyt minnekään. Turha sanoa, ettei kaupungissa voi olla onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tällä on tekemistä punavihreyden kanssa?
Kysyt ilmeisesti ihan tosissasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki, mutta nämä asiat ovat suhteellisia. Kyllähän kantakaupunki on kaupungin "keskustaa" isommassa mittakaavassa.
Eli myös Katajanokka, Eira, Ullanlinna ja muut missä on huomattavasti turvallisempaa kuin Lappeenrannan keskustassa. Jotenkin tämä pääsee unohtumaan maalaisilta.
Ei tuo mitään auta. Siinä on neulanvaihtopistettä ja pari kolme asuntolaa kävelymatkan sisällä. Ne ei siitä muuta vaikka joku taloyhtiön pj. tekisi mitä aloitteita. Olen pahoillani, mutta turhaa touhua. Kannattaa muuttaa vaikka Lauttasaareen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli myös Katajanokka, Eira, Ullanlinna ja muut missä on huomattavasti turvallisempaa kuin Lappeenrannan keskustassa. Jotenkin tämä pääsee unohtumaan maalaisilta.
Onko tästä tilastoa?
Vierailija kirjoitti:
Ei Kallio ole keskustaa, toki rikollisuuteen täytyy tietysti puuttua kaikkialla. Itse asun Krunassa ja olen äärimmäisen onnellinen täällä. Mahtava tunne, kun kaikki kiva on melkein vieressä.
Kruna on hyvä paikka. Mutta joillakin naapureilla on ongelmia egonsa kanssa. Se on tylsää.
Itse uskon, että nistit vain nostattavat tunnelmaa. Kai siihen on joku syy miksi niitä on niin paljon Helsingin kaduilla