Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkyvyttömyyseläkepäätöksistä

Vierailija
24.09.2025 |

Te, jotka olette saaneet kielteisen päätöksen hakiessanne työkyvyttömyyseläkettä tuki- ja liikuntaelinsairauden perusteella, niin onko teillä ollut röntgen- tai magneettikuvissa kiistattomasti nähtävissä selvät pahat vauriot vai onko hakemus perustunut enemmänkin diagnooseihin ja lääkäreiden lausuntoihin?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kuinka huijaan itseni eläkkeelle, onko vinkkejä? t: Ap"

Kaikki sairaudet ja vammat ovat huijausta, T: kokoomus

Vierailija
22/24 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee töihin ja lopeta haaveilu muiden selkänahoista loisimisesta!

Kelpaapa se yhteisillä selkänahoilla ylläpidetty yhteiskunta sullekin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pääsee TK-eläkkeelle nivelvaivainenkin, mutta ei se onnistu hetkessä, minulla kesti pari vuotta ja hankalin vaihe oli alussa että sai lähetteen ortopedille ja pääsi magneettikuvaukseen, sen jälkeen leikattiin ja kuntoutettiin se 300 päivää ja kun en tämänkään jälkeen töihini kyennyt niin ortopedi ja omalääkäri suositti eläkettä, hain eläkettä ja parissa viikossa tuli myönteinen päätös ikää 59vuotta ja raskasta fyysistä työtä tehtynä yli 35 vuotta.

Itsellä on pahat kivut ja kuvista löytyy selvät syyt kipuihin ja rajoitteisiin. Mietityttää vaan kun monet saa hylkäyksen, että mitkä ne kriteerit sitten on. Työelämää takana kymmeniä vuosia ja ikää vähän alle kuusikymmentä. Sairaslomalla oltu nyt puoli vuotta ja tulevaisuus mietityttää. 

60vuoden ikä auttaa kyllä kun tuon ikäistä ei kannata uudelleen kouluttaa. Vakuuttavat lausunnot lääkäreiltä ja osaat itse kuvailla tapaustasi kun haet eläkettä auttaa. Eläkeyhtiö sitten päättää, ei muuta kuin hakemusta tekemään kun 300 päivää saikkua tulee täyteen.

Vierailija
24/24 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin vuoden sairauslomalla ja -päivärahalla. Siitä heittivät määräaikaiselle edes hakemuksetta sairausloman ollessa edelleen voimassa. Vajaa 7v alusta määräaikaisen uusimisen sijasta hakemuksetta pysyvälle.

No enpä minä ole päästä täällä ylös enkä liiku kodin ulkopuolella, sillä sisälläkin hyvin vaikeata. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme