Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harkitsen vakavasti äänestämisen lopettamista.

Vierailija
23.09.2025 |

En jaksa tätä vastakkainasettelua enää yhtään. Eduskunnassa ei osata käyttäytyä, somessa ei osata käyttäytyä ja kunnanvaltuustoissakin riidellään. Kun tilanne rauhoittuu, voisin alkaa uudestaan äänestää.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain kerran elämässäni äänestänyt. Lupaan äänestää kun sen voi tehdä netissä, eikä 70-luvuttain koulun kopissa.N 50-v.

Vierailija
62/68 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persuthan tätä vastakkainasettelua pääasiassa ajaa ja luo.

Iso ongelma on, ettei ihmiset osaa käydä mitään keskustelua tän vastakkainasettelun ulkopuolelta. Yritäppä saada jonkinlainen puoljärjellinen poliittinen keskustelu kenenkään kanssa aikaiseksi, ei meinaa millään onnistua. Ainoastaan tappelu persumölyäjien kanssa onnistuu. Eli ei, ei ihmiset oo kyllästyneitä polarisaatioon, niillä ei vaan oo mitään omia oikeita mielipiteitä mihinkään joita haluaisivat ilmaista, siks näkevät pelkän polarisaation

Vihervassarit nytkin ne kamalimpiaa riidanhaastajia ja räksyttäjiä on, suomalaisia kohtaan pahimmat rasistit, täyspaskaa porukkaa.

No sieltäpä tulikin taas puhdas ps:n kiukunpurkaus. Tätä se on aina persujen kanssa, tähän on jo totuttu

Kun muut puolueet olivat puhuneet toisistaan vastustajina ja kilpailijoina niin persut alkoivat puhua vihollisista. Se kuvaa täydellisesti sen kuinka huono valinta ps on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä importattu polarisaatio on kyllä vastenmielistä. Itse lopetin äänestämisen jo. Jos Amerikassa syötäisin paskaa, niin mekin söisimme koska se on Amerikkaa.

Olen maahan muuttokriittinen joka rakastaa AY-liikettä. Ketä minä äänestän?

Sama. Olen arvoliberaali joka inhoaa konservatiiveja mutta toivoo kiristyksiä mm-politiikkaan. Missä puolue jota äänestää?

Minkähänlaisia kiristyksiä siihen m-muuttopolitiikkaan sitten kaipaisit? 

Sellaista, että Suomeen otetaan vain sellaisia mmuuttajia, jotka eivät tarvitse kotoutusta. Kotoutusta tarvitsevat mmuuttajat eivät muutu nettopositiivisiksi hyvin harvoja poikkeuksia lukuunottamatta.

-eri

Persut ovat saaneet kiristyksiä duunareille ja työttömille. Hah muka duunarien puolue. Perussuomalaisten riveistä haukuttiin ay liikettä kiristysjärjestöksi. Ymmärrän kun kokoomuslainen ajattelee noin mutta duunarin puolueen pitäisi ymmärtää että ammattiliitot puolustavat työntekijöitä.  

Vierailija
64/68 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä pirun raskasta nykyään tuo politiikka. Ainaista vänkäämistä, sanoihin tarttumista, sanojen tahallaan väärinymmärtämistä, suoranaista valehtelua ja väittelyä. Hyviä päätöksiä ei saada aikaan, kun suurin osa ajasta menee em.asioihin. Sylettää ja pistää voimaan pahoin. Nyt, jos joskus, pitäisi olla konsensus-tahtoa suomessa ja koko maailmassa. Ideologista paskaikaa eletään.

Ne on eksyneet demokratiasta koko porukka. Pitäisi poltella ensin ja vasta sitten saisi puhua politiikasta. Niin se tehtiin kun demokratia keksittiin koska muuten se menee riitelyksi. Tuo tiedettiin jo vuonna keppi ja kivi. Ei meillä ole mitään toivoa mutta äänestetään vähiten huonoa. Ei muutakaan voi tehdä.

Vierailija
65/68 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vain kerran elämässäni äänestänyt. Lupaan äänestää kun sen voi tehdä netissä, eikä 70-luvuttain koulun kopissa.N 50-v.

Kokoomukselle tuo ei käy koska ne menettävät eniten jos äänestysprosentti nousee. Siksi äänestämistä ei tehdä helpoksi netin kautta äänestämiseksi.

Vierailija
66/68 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jos koskaan nimenomaan pitää äänestää.

Tämä,sosialisteja ei koskaan enää päättämään,niin säälittäviä ja katastrofaalisia päätöksiä Suomalaisille.

Vierailija
67/68 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä importattu polarisaatio on kyllä vastenmielistä. Itse lopetin äänestämisen jo. Jos Amerikassa syötäisin paskaa, niin mekin söisimme koska se on Amerikkaa.

Olen maahan muuttokriittinen joka rakastaa AY-liikettä. Ketä minä äänestän?

Sama. Olen arvoliberaali joka inhoaa konservatiiveja mutta toivoo kiristyksiä mm-politiikkaan. Missä puolue jota äänestää?

Minkähänlaisia kiristyksiä siihen m-muuttopolitiikkaan sitten kaipaisit? 

Sellaista, että Suomeen otetaan vain sellaisia mmuuttajia, jotka eivät tarvitse kotoutusta. Kotoutusta tarvitsevat mmuuttajat eivät muutu nettopositiivisiksi hyvin harvo

AY-mafia on oikea kutsumanimi kyllä,kokemuksella puhun.

Vierailija
68/68 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt jos koskaan nimenomaan pitää äänestää.

Juuri näin. Nukkuvien puolue on vaaliliitossa vastustajasi kanssa.

Samtliga politiska partier är människans fiende.