Harkitsen vakavasti äänestämisen lopettamista.
En jaksa tätä vastakkainasettelua enää yhtään. Eduskunnassa ei osata käyttäytyä, somessa ei osata käyttäytyä ja kunnanvaltuustoissakin riidellään. Kun tilanne rauhoittuu, voisin alkaa uudestaan äänestää.
Kommentit (68)
Minä en ole koskaan äänestänyt. Olen tohtori, varakas ja verrattain menestynyt. Myöskin monet korkeasti koulutetut, asiantuntija -kollegani ja tuttavani ovat jättäneet äänestämättä jo pitkään. Tämä johtuu siitä, että emme pidä demokratiaa hyvänä järjestelmänä; ääliöt äänestävät ääliöitä valtaan. Jossain sivistysmaassa demokratia (esim. Sveitsi) demokratia toimii, mutta ei Suomessa.
Kannatan teknokratiaa.
Persuthan tätä vastakkainasettelua pääasiassa ajaa ja luo.
Iso ongelma on, ettei ihmiset osaa käydä mitään keskustelua tän vastakkainasettelun ulkopuolelta. Yritäppä saada jonkinlainen puoljärjellinen poliittinen keskustelu kenenkään kanssa aikaiseksi, ei meinaa millään onnistua. Ainoastaan tappelu persumölyäjien kanssa onnistuu. Eli ei, ei ihmiset oo kyllästyneitä polarisaatioon, niillä ei vaan oo mitään omia oikeita mielipiteitä mihinkään joita haluaisivat ilmaista, siks näkevät pelkän polarisaation
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä importattu polarisaatio on kyllä vastenmielistä. Itse lopetin äänestämisen jo. Jos Amerikassa syötäisin paskaa, niin mekin söisimme koska se on Amerikkaa.
Olen maahan muuttokriittinen joka rakastaa AY-liikettä. Ketä minä äänestän?
Sama. Olen arvoliberaali joka inhoaa konservatiiveja mutta toivoo kiristyksiä mm-politiikkaan. Missä puolue jota äänestää?
Minkähänlaisia kiristyksiä siihen m-muuttopolitiikkaan sitten kaipaisit?
Sellaista, että Suomeen otetaan vain sellaisia mmuuttajia, jotka eivät tarvitse kotoutusta. Kotoutusta tarvitsevat mmuuttajat eivät muutu nettopositiivisiksi hyvin harvoja poikkeuksia lukuunottamatta.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Äänestämättä jättäminen on aina ääni oikeistolle koska he äänestävät joka tapauksessa aina. Sitten saadaan sen mukaista politiikkaa.
Niinpä. Siksi se onkin juuri oikeisto, joka tekee näitä trollauksia tietyin väliajoin.
"Ei kannata äänestää, kun poliitikot on tyhmiä!"
Juuri siksi kannattaakin äänestää niitä vähemmän tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä importattu polarisaatio on kyllä vastenmielistä. Itse lopetin äänestämisen jo. Jos Amerikassa syötäisin paskaa, niin mekin söisimme koska se on Amerikkaa.
Sama. Olen arvoliberaali joka inhoaa konservatiiveja mutta toivoo kiristyksiä mm-politiikkaan. Missä puolue jota äänestää?
Sellaista, että Suomeen otetaan vain sellaisia mmuuttajia, jotka eivät tarvitse kotoutusta. Kotoutusta tarvitsevat mmuuttajat eivät muutu nettopositiivisiksi hyvin harvoja poikkeuksia lukuunottamatta.
-eri
Eli jonkinlaista ma mujen pisteytysjärjestelmää? Onhan tästä ollut puhetta, mm rkp tätä ehdotti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Eli jonkinlaista ma mujen pisteytysjärjestelmää? Onhan tästä ollut puhetta, mm rkp tätä ehdotti
Minkäänlaiset järjelliset ratkaisut ei ota tuulta siipien alle, koska ihmisiä ei oikeasti kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Minkäänlaiset järjelliset ratkaisut ei ota tuulta siipien alle, koska ihmisiä ei oikeasti kiinnosta
Kuten hiljaisuus tässäkin keskustelussa taas osaltaan todistaa
Jos EI äänestä, niin se on ÄÄNI KOKOOMUKSELLE.
Vierailija kirjoitti:
Iso ongelma on, ettei ihmiset osaa käydä mitään keskustelua tän vastakkainasettelun ulkopuolelta. Yritäppä saada jonkinlainen puoljärjellinen poliittinen keskustelu kenenkään kanssa aikaiseksi, ei meinaa millään onnistua. Ainoastaan tappelu persumölyäjien kanssa onnistuu. Eli ei, ei ihmiset oo kyllästyneitä polarisaatioon, niillä ei vaan oo mitään omia oikeita mielipiteitä mihinkään joita haluaisivat ilmaista, siks näkevät pelkän polarisaation
Vihervassarit nytkin ne kamalimpiaa riidanhaastajia ja räksyttäjiä on, suomalaisia kohtaan pahimmat rasistit, täyspaskaa porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervassarit nytkin ne kamalimpiaa riidanhaastajia ja räksyttäjiä on, suomalaisia kohtaan pahimmat rasistit, täyspaskaa porukkaa.
No sieltäpä tulikin taas puhdas ps:n kiukunpurkaus. Tätä se on aina persujen kanssa, tähän on jo totuttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Persut on saaneet nyt hyviä kiristyksiä aikaiseksi ja kiristäisivät enemmänkin ellei kaikki muut puolueet oppositiota myöten vastustaisi.
Tästä syystä meillä kokoomus kokoajan suhmuroimassa. Duunarit eivät osaa äänestää tai jättävät äänestämättä.
Itkeä ja valittaa kyllä osaavat.
Äänestäkää pällit yhtä hyvin jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Äänestämättä jättäminen on aina ääni oikeistolle koska he äänestävät joka tapauksessa aina. Sitten saadaan sen mukaista politiikkaa.
Ap on kokkaripersutrolli joka haluaa etteivät ihmiset äänestäisi, suurin osa tajusi tämän kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sieltäpä tulikin taas puhdas ps:n kiukunpurkaus. Tätä se on aina persujen kanssa, tähän on jo totuttu
Ihan vihervassareilta opittu taito, sitä saatte mitä tilaatte.
Vierailija kirjoitti:
Kun Halla-ahosta tuli PerSujen pj, politiikan kieli koveni. En sano että Halla-aho olisi koventanut sanontojaan tuolloin, ehkäpä päinvastoin.
Neekeritkun tulee tänne sosiaalituilla elämään ja sotaveteraaneista ei huolehdita, niin välillä mua mietityttää kuinka tää kaikki olis voitu pelastaa jos historian aikana ois muutamaa feministiä lyöty kotona turpaan ennen kuin ne pääsi avaamaan suunsa julkisesti.
Kuka sanoi? Jussi Halla-aho? Joku muu persujen puoluekokouksessa Soinin puolueen kaapannut nuiva? Muistaako kukaan?
Vierailija kirjoitti:
Persuviha on tehnyt ihmisistä umpisokeita ja - kuuroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuviha on tehnyt ihmisistä umpisokeita ja - kuuroja.
Veikkaan että ne on olleet sitä vähän aina. Ongelma ei oo tosiaankaan pelkät persut, eihän heidän ydinkannattajajoukko ole kuin max 5% väestöstä. Vaan se ettei ihmisiä oikeasti kiinnosta hakea ongelmiin mitään oikeita ratkaisuja.
Pitää harkita ensi kerralla ketä äänestäisi. Ma mu asiat pitäisi saada kuntoon ja meillä ei vaan ole varaa elättää muukalaisia paljoa enempää. Toisaalta vasemmisto kyllä olisi taloudellisesti itselle kannattavin kun suht pieni tuloinen. Ps jutut taas nähty mm. työläisten aseman heikennykset jne.
Vierailija kirjoitti:Persut on saaneet nyt hyviä kiristyksiä aikaiseksi ja kiristäisivät enemmänkin ellei kaikki muut puolueet oppositiota myöten vastustaisi.
Juu, persut kyllä mieluusti varmaan laittais kaikki väärän väriset leirille, jos se olis mahdollista.
Tämän vuoks persut ei ole m-muuttokriittinen puolue, vaan avoimen muukalaisvihamielinen ja rasistinen puolue.
Persuja ei oikeasti kiinnosta ratkoa m-muuttoon liittyviä ongelmia, he pitemminkin heittävät mieluusti bensaa liekkeihin, jotta ongelmat vain lisääntyisivät
Mutta ongelma ei ole pelkät persut. Persuja sentäs kiinnostaa aktiivisesti osallistua ja ottaa kantaa keskusteluihin, vaikka persujen kannat onkin paskaa ja he ihmisinä ovat lähes järjestään täysiä idioo tteja. Iso ongelma on se ettei ns. hyvät ja normaalit ihmiset tee yhtään mitään